Gå til innhold

Tidligere mage i andre graviditet?

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg lurer på om det er noen som har opplevd å få mage tidligere i andregangsgraviditet?

Jeg er fikk mage mellom uke 11-14 forrige gang, men denne gangen virker det som den har begynt å komme allerede? Jeg var heldig og gikk tilbake til samme fasong som før jeg ble gravid første gang og er slank av natur. Jeg vet også at man blir oppblåst pga hormoner tidlig i svangerskap, men dette kan da ikke bare være innbildning? Jeg har i tillegg gått ned i vekt pga oppkast og kvalme de siste ukene, men magen ser ut til å få en bittelite "kul" neders?

Noen som har hørt om noe lignende?

Takk jenter:)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143993795-tidligere-mage-i-andre-graviditet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er førstegangs gravid, og har en liten bump nederst på magen :-) har hatt det noen uker nå, er 9+6 idag. Og ja, man er jo endel oppblåst, men på morningen er man jo stort sett "normal", men har liten kul fordet :-)

Jeg ser det også tidligere nå andre gangen. Nå er jeg 9+3 og begynner å få vanskelig å dølje magen. Er naturlig slank, så den lille kulen blir ekstra tydlig. I første svangerskap tror jeg ikke så slik ut før ca uke 13-14...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...