Anonym bruker Skrevet 24. november 2012 #1 Skrevet 24. november 2012 Vi har barn som skal sove nå og det er høøyyyy musikk...greit at de har fest men synes de burde sifra ihvertfall...og når skal det være stille egentlig på en helg? Anonym poster: 7a6b08fc4f3adb95d031e87f9759e4b0
Anonym bruker Skrevet 24. november 2012 #2 Skrevet 24. november 2012 Det vanlige er vel at det skal være stille senest klokken elleve? Anonym poster: 7b1d144c7235cf540e47a3a53311ae9c
Kliko Skrevet 24. november 2012 #3 Skrevet 24. november 2012 Er det ikke 11 det skal være stille? Om det er noe som ikke skjer ofte, par gansger i året, så syns jeg ikke dere skal klage. I hvertfall ikke nå. Du kan evt. nevne det når du møter han neste gang, at han gjerne kan sende deg en sms neste gang. Ikke det at jeg skjønner hva dere skal gjøre med en forvarsler...Dra bort??
Anonym bruker Skrevet 24. november 2012 #4 Skrevet 24. november 2012 Par ggr i året? hehe du er morsom...de fester ofteeee....er fra india. jeg har ihvertfall lært at man skal gi en forvarsel hvis man skal feste. det er det som er det riktige. Ja jeg kommer til å nevne det neste gang jeg ser han. men de er sånne som gir litt faen også så ikke godt å vite om det blir tatt på alvor. og ja .vi kunne faktisk dratt bort den helga de har fest ,er da virkelig ikke noe problem å reise bort av og til... hi Anonym poster: 7a6b08fc4f3adb95d031e87f9759e4b0
Gjest peacock Skrevet 24. november 2012 #5 Skrevet 24. november 2012 Skal vel dempes fra kl 21 og være helt stille fra kl 23? Synes kanskje man er litt masete om man klager kl 2130 på en lørdagskveld, men det går jo an å høflig spørre om de kan skru litt ned fordi du har en liten som skal sove? Spesielt om det skjer ofte... Om klokken passerer 23 og du har advart ham kan du kanskje kontakte politiet og høre om de har tid til å ta en tur innom. Men trå varsomt, han har ganske mye makt om han eier leiligheten du bor i.
Anonym bruker Skrevet 24. november 2012 #6 Skrevet 24. november 2012 Vanlig høflighet er å ta hensyn til hverandre. Det betyr at du sier i fra i god tid eller så holder du en lav profil.... Er huseier selv med leietaker. Har dårlig samvittighet om barnet mitt løper med litt harde skritt før 9 (på hverdager) Har spurt om leieboeren blir sjenert av oss, men han sier det bare er hyggelig (men at han har hørt snuppa) Man er forskjellige...... Anonym poster: 261c13d32a10a8c6ea293fb4dba3e4a2
Kliko Skrevet 24. november 2012 #7 Skrevet 24. november 2012 Par ggr i året? hehe du er morsom...de fester ofteeee....er fra india. jeg har ihvertfall lært at man skal gi en forvarsel hvis man skal feste. det er det som er det riktige. Ja jeg kommer til å nevne det neste gang jeg ser han. men de er sånne som gir litt faen også så ikke godt å vite om det blir tatt på alvor. og ja .vi kunne faktisk dratt bort den helga de har fest ,er da virkelig ikke noe problem å reise bort av og til... hi Anonym poster: 7a6b08fc4f3adb95d031e87f9759e4b0 Lurer litt på hvordan jeg skulle vite at de festet ofte jeg da men.. Uansett. Om dette er noe som skjer ofte, så kan du jo finne frem er reglemang? Står jo skrevet ned et sted når det skal være stille. Også lurer jeg litt på en ting:Om de fester så ofteeeeeee (ifølge deg), hvordan skal du da kunne reise bort hver gang? Om det er dere som leier så må dere jo vurdere å flytte da, om det er så plagsomt ( noe jeg kan skjønne at det er om det er hele tida..)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå