Gå til innhold

Løs mage - hurra! :P

Anbefalte innlegg

Herlighet, nå har tolkningen av disse tegnene gått helt til hodet på meg. Er 39+1 i dag og nå i ettermiddag har jeg måttet på do hele to ganger me løs mage.. Sorry detaljene, men jeg tolker dette som et tegn.. Hele svangerskapet har jeg vært avhengig av Lactulose pga treg mage, så dette er nytt for meg. Håper det betyr at fødsel ikke er altfor langt unna :D ! Noen som har erfaring med dette?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143993677-l%C3%B8s-mage-hurra-p/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så spennende :)! Fødeansikt vet jeg ikke om jeg har, synes jeg ser helt make ut som vanlig :P.. Har ikke vært noe mer på do, men hadde en "vond" kynner for noen minutter siden så bare håper at det kommer fler.

vanskelig for meg å se på det som et tegn da jeg ikke har slitt med forstoppelse eller treg mage i det hele tatt. har ikke akkurat hatt diare men løs mage til normal mage.

fødeansikt vet jeg ikke. siden jeg ser meg selv i speile hver dag. kanskje litt fyldigere lepper men mulig jeg innbiller meg det. må nesten spørre noen som ikke har sett meg på flere uker. :P er 38+3

Æsj.. her ser det ut som om svigermor har servert oss noe dårlig mat for mannen og eldste mann ble visst også dårlig i magen :/.. Ikke har jeg hatt noen fler "vonde" kynnere heller..

Det stikker fortsatt noe voldsomt nedover mot musa, så håper det er godt for noe.. Akkuratt en uke til termin i dag, blir gaaaal av å vente vente vente..

Hvordan går det med dere andre?

Annonse

Ja vi er alle forskjellige :P.. men siden jeg har vært plaget med treg mage, så ble jeg faktisk litt glad og håpefull.. men når resten av gjengen her ble dårlig og så er det nok sikkert noe vi har spist, for her er det ikke tegn til fødsel i det hele tatt.. Har en del energi i dag da, så er jo lov til å håpe på at det også er et tegn ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...