Gå til innhold

Godt å hoppe over i 2 trimester=)

Anbefalte innlegg

Er 14 uker på vei i dag. Er det flere av dere damer som sliter med bekkenløsning å må ha tilrettelegging på jobben eller?

Ellers er formen min veldig bra, kjenner ikke at jeg er gravid enda, men det blir vel det og. Dette er nr 2! Har termin 27 mai.

Kjenner man liv tidligere med nr 2?

Fortsetter under...

Hei hei :) Velkommen hit. Her er det full bekkenløsning og enkelte dager på krykker. Er bare 24+2 i dag. Dette er også min nr 2, og jeg kjente liv mye tidligere enn sist. Denne gangen var jeg helt sikker på hva det var jeg skulle kjenne etter :)

Venter en gutt i mars.

Velkommen hit ;-) her kom bekkenløsningen i uke 7. Er bare hjemme så slipper å tenke på tilrettelegging. Skulle ut i arbeidstrening men det ble skrinlagt sålenge. Nr 2 her også. Kjente liv i slutten av uke 12, begynnelsen av 13. Er 21+2. Venter jente i begynnelsen av april :-)

Heisann! 13 uker på veg med min 2., men i dette sv.skapet ligger morkaken forran - sa legen min sa at det kom til å ta laaang tid før jeg kom til å kjenne noe denne gangen.. Kjente lillefrøken tidlig sist, rundt uke 14 om jeg ikke husker feil, men så var/er hun over gjennomsnittlig aktiv også :-)

Så nå er jeg spent på når jeg oppfatter bevegelser fra magehuset! Kjenner jo mye bevegelse - men er nok helst luft og ting og tang som flytter på seg :-) Kjennes sikkert ikke likt ut til å begynne med vil jeg tro? (Noen med erfaring?)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...