Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Heartbroken

Jeg sover også stort sett bare om natta. Gullungen sover som regel 3-4 timer i strekk om natta så da føler jeg ikke behov for å sove ekstra på dagen. En normal natt har til nå vært 3-4+3+3. Vi står opp alt fra kl 9 til 11.30.

Enn så lenge, ihvertfall, han er bare 4 uker og jeg vet av erfaring at ting kan endre seg fort.

Gjest Shanti ♥

Sover mye! Noen netter blir det jo bare 4-5 timer, men andre netter oppi 10.. Har prioritert mye søvn på bekostning av husarbeid og flytting, og det synes her hjemme ;) Regner vel med at hun sover mindre og mindre framover slik at det går over av seg selv, er spent på hvor lenge jeg får ha morgendusjen i ro!

Svært lite med to stk som spiser om natta, til forskjellige tidspunkt, og holfrr meg busy mer eller mindre hele dagen;) har en følelse av at det er leenge til jeg får sammenhengende søvn. Den ene tvillingen sover 5-6 timer i strekk om natta, men det gjør desverre ikke broren, hehe

Nå har jeg to tette; en på snart 18 mnd og en på 6 uker. Så dagen starter uansett rundt 6-7 på morgenen. Da skal eldste opp :)

Vi legger eldstemann 18:15-18:30 hver dag, og lillebror er ferdig med måltid senest 22. Så om jeg er trøtt så sovner jeg rundt sju og mannen tar måltidet ellers så tar jeg det og sover fem-seks timer. Så alt i alt sover jeg; 5-6 timer i strekk, mat en gang ila natten og sover til eldste skal opp :)

Annonse

Gutten min er 8 uker.

Legger han 19-20 tiden. Sover da til ca kl 05. Skifter bleie og ammer, så sover han igjen til ca kl 9.

Så sover ca 6+4

Oi, sover jeg så mye faktisk? 10 timer er jo bra med søvn ja, men forsatt trøtt kl 9 :)

Tulla her er 2,5 uker.

de siste nettene har jeg ammet med mellom 1 og 2,5 timers mellomrom, pluss massering og bøy og tøy fr vond mage.

passe surrete i hodet nå..

i går la vi oss 21 og i dag sto vi opp 0900.

det blir jo søvn, bare ikke langvarig..

en natt sov hun 5 t 20 min. det var eventyrlig!

Nybakte mammaer: hvor mye sover dere ca i døgnet og når? Og hvor mye sammenhengende?

Jeg sover stort sett bare om natta, hvis lillegutt sover greit. Typisk rundt 7 timer. 3 + 2 + 2.

Samme her, men skulle gjerne hatt litt mere sammenhengende søvn snart.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...