Gå til innhold

Funker/t riestimulerende akupunktur noe på dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lenge etter kan man Evt forvente noe?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde akupunktur i går ettermiddag og har våknet av kraftige kynnere i natt. For min del vil jeg si det virker, har også modnet 1 cm ekstra på 3 dager siden sist akupunktur..

Skrevet

Jeg fikk riestimulerende akupunktur 7 dager på overtid med jenten min. Hun ble født dagen etter.. Jeg skal å få riestimulerende akupunktur på torsdag, 3 dager før termin. Håper det har like god effekt som sist.. Eller, aller helst at noe skjer veldig snart :)

Skrevet

Jeg skal også få riestimulerende akupunktur på torsdag og er litt spent ettersom jeg aldri har gjort det før,kun for modning.håper det funker og at det skjer noe i kort tid etter:)

Skrevet

Kjempe spennende at vi skal samme dag :). Blir spennende å se hvem av oss som får først ;)

Skrevet

Ja det blir spennende.jeg har egentlig menstermin den dagen,så håper jo da:) men ul termin er litt senere. Men uansett så er jo bare termin en dato..

Skrevet

Noen andre??

Vært på riestimulerende i dag,så nå venter jeg i spenning.noen som kjente noe like etter eller tar det litt tid før man Evt kjenner noe murring etc??

Skrevet

Noen andre??

Vært på riestimulerende i dag,så nå venter jeg i spenning.noen som kjente noe like etter eller tar det litt tid før man Evt kjenner noe murring etc??

Hei. jeg fikk denne type akupunktur da jeg ventet sønnen min - på termindagen, jeg ble kvalm og litt uvel da jeg fikk nålene, og fødte satte natt. hadde modningsaku før dette. Nå venter jeg nr 3 og skal få riefremkallende aku neste fredag - 5 dager før termin. Oh boy. håper det funker like bra som sist.

Skrevet

Håperdet funker like bra for meg, men har ennå ikke kjent noe..:(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...