Gå til innhold

hvor lav/høy er terskelen for å få Pergo?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Må man utredes først? Ha PCO? Hvorlenge må man ha prøvd? Eller holde det med at man ikke har fått påvist selv EL ved hjemmetester?

Anonym poster: 34f966d90e1167c47d447829eff998ab

du må til gyn, ta blodprøver i forskjellige perioder av syklusen din, ta innvendig ul rundt e.l , sjekke om du har pco, kanskje sjekke om du har tette eggledere, om du har barn fra før, hvor lenge dere har prøvd, og alder vil spille inn...

Anonym poster: 4a2de2869f81becc1b955a97b04ea68f

Det er nok forskjellig. Jeg var hos gyn forrigje uken og fikk pergo. Hun sjekket meg med innvendig ul, og jeg har fått rekvisisjon til å ta 2 blodprøver på forskjellige dager i syklusen. Men det var bare for meg å begynne på pergo i neste syklus. Trengte ikke å vente på svar på blodprøvene.

Vi har en sønn på snart 4 år fra før. Vi har prøvd å få barn i 2,5 år nå, og i løpet av den tiden så har jeg vært gravid 2 ganger, men mistet i MA.

Alt så normalt ut, så gyn skrev ut pergo for å se om det hjalp. Snart 1 år siden sist jeg ble gravid og har i det siste hatt veldig sen eggløsning og litt ustabil syklus. Nærmer meg 40, så alderen har sikkert noe å si for meg...

Anonym poster: 16a8314b0642fdc99485de0ac1de1e64

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...