3smaa Skrevet 23. november 2012 #1 Skrevet 23. november 2012 Vi har to gutter og hadde bestemt oss for å få barn nr 3 i oktober 2011, men så ble vi usikre og skulle vente med det. Siden vi ikke viste når prøving skulle starte igjen ble vi enige om å bruke kondom. Under eggløsningen sprakk kondomet og jeg tok angrepille 2 dager etter. Jeg følte meg gravid og ville ta test 3 dager før mens og det viste positiv. Jeg ble kjempe glad i begynnelsen, men etterpå sank følelsen og jeg ble nesten deprimert av tanken på at jeg er gravid :-( Jeg tenker med 2 barn, jobb og planlegging til studiestat vil bli vanskelig med en til. Itillegg har jeg lavt stoffskifte, vitamin D mangel, har ikke sjekket meg for noen ting på nesten ett år. Hva om jeg hadde fått ett eller annet sykdom uten å vite det? Hvordan vil det bli med lavt stoffskifte? Huff skjønner at dette blir mye klaging her, men må bare få det ut.
3smaa Skrevet 23. november 2012 Forfatter #2 Skrevet 23. november 2012 Det jeg skriver har ikke noe med abort å gjøre. Jeg er 10000% sikker på at jeg skal beholde.
Therese12 Skrevet 24. november 2012 #3 Skrevet 24. november 2012 Det kommer til å gå kjempebra! Det blir sikkert tøft en stund, men så fort den lille kommer er det verste glemt :-) og alt ordner seg! Alltid! Når det gjelder praktiske ting som må løses, uansett hvor håpløst det virker til tider - så finnes det alltid en løsning. Håper du klarer å slappe av og stole på det snart da, så du kan glede deg over graviditeten. Ikke noe særlig å gå med klump i magen heller. Lykke til :-) min erfaring er ihvertfall at alt ordner seg <3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå