Gå til innhold

Dette var ikke planlagt, fortell meg at dette vil gå bra...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har to gutter og hadde bestemt oss for å få barn nr 3 i oktober 2011, men så ble vi usikre og skulle vente med det. Siden vi ikke viste når prøving skulle starte igjen ble vi enige om å bruke kondom. Under eggløsningen sprakk kondomet og jeg tok angrepille 2 dager etter.

Jeg følte meg gravid og ville ta test 3 dager før mens og det viste positiv.

Jeg ble kjempe glad i begynnelsen, men etterpå sank følelsen og jeg ble nesten deprimert av tanken på at jeg er gravid :-(

Jeg tenker med 2 barn, jobb og planlegging til studiestat vil bli vanskelig med en til.

Itillegg har jeg lavt stoffskifte, vitamin D mangel, har ikke sjekket meg for noen ting på nesten ett år. Hva om jeg hadde fått ett eller annet sykdom uten å vite det? Hvordan vil det bli med lavt stoffskifte?

Huff skjønner at dette blir mye klaging her, men må bare få det ut.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det jeg skriver har ikke noe med abort å gjøre.

Jeg er 10000% sikker på at jeg skal beholde.

Skrevet

Det kommer til å gå kjempebra! Det blir sikkert tøft en stund, men så fort den lille kommer er det verste glemt :-) og alt ordner seg! Alltid! Når det gjelder praktiske ting som må løses, uansett hvor håpløst det virker til tider - så finnes det alltid en løsning. Håper du klarer å slappe av og stole på det snart da, så du kan glede deg over graviditeten. Ikke noe særlig å gå med klump i magen heller. Lykke til :-) min erfaring er ihvertfall at alt ordner seg <3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...