Gå til innhold

Starten på fødsel?

Anbefalte innlegg

Er 36 uker i morgen. De siste dagene har jeg vært løs i magen, i dag bare renner det ut av meg (sorry) er i tillegg kvalm og uggen i kroppen. Tidligere i dag hadde jeg endel sammentrekninger og vondt i magen, har gitt seg nå men er fortsatt 'øm' i magen. Er dette starten på noe, eller kan jeg gå sånn lenge?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143993500-starten-p%C3%A5-f%C3%B8dsel/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke no vits å spørre. OM de svarer så er det INGEN av dem som har peiling. Jeg spurte om det samme, og fikk etter mye mas 4 forskjellige datoer først og fremst, og INGEN traff, ikke med nær margin engang.

DU vet bedre når den bebin kommer enn disse her inne. Det er SIKKERT.

Sorry "klarsynte"... Dere treffer svæææært sjeldent. Men fin hobby Jeg strikker like bra som dere spår faktisk. Og jeg har aldri fullført et skjerf engang.

Takk for meg her inne.

Ikke no vits å spørre. OM de svarer så er det INGEN av dem som har peiling. Jeg spurte om det samme, og fikk etter mye mas 4 forskjellige datoer først og fremst, og INGEN traff, ikke med nær margin engang.

DU vet bedre når den bebin kommer enn disse her inne. Det er SIKKERT.

Sorry "klarsynte"... Dere treffer svæææært sjeldent. Men fin hobby Jeg strikker like bra som dere spår faktisk. Og jeg har aldri fullført et skjerf engang.

Takk for meg her inne.

? ;)

Svar Er vel kun basert på å dele erfaring. Skader ikke å dele dem ;)

Gikk sånn i flere uker. Dagene før minstemann kom var jeg desuten steinhard i magen. Erfaringen min, fra begge, er at det ikke skjer nope før blodet kommer. Slimproppen betydde ingenting, veer i ny og ne eller kynnere jevnlig ingenting. Men når blodet begynner da har det skjedd noe :)

Annonse

Gikk sånn i flere uker. Dagene før minstemann kom var jeg desuten steinhard i magen. Erfaringen min, fra begge, er at det ikke skjer nope før blodet kommer. Slimproppen betydde ingenting, veer i ny og ne eller kynnere jevnlig ingenting. Men når blodet begynner da har det skjedd noe :)

Var sånn for meg denne gang. Blod og slim, så vonde tak en hel dag, så mye blod/slim etterfulgt av mer friskt blod. (Ikke mye)

De andre gangene har fødsel startet uten blødninger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...