HALLOSEN Skrevet 23. november 2012 #1 Del Skrevet 23. november 2012 Lurte på kor mangen vi er. Det er første mnd min med den og fikk utslag den 19 og 20. Så no er jeg i 3 DPO. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143993460-er-det-mangen-bruker-av-cbfm/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
mamma_til_lillemor Skrevet 24. november 2012 #2 Del Skrevet 24. november 2012 Jeg har den i hus og starter opp neste periode. Har ikm 8. desember, så med mindre det blir positiv test denne pp (nr 2) så starter jeg opp om ca to uker. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143993460-er-det-mangen-bruker-av-cbfm/#findComment-144764889 Del på andre sider Flere delingsvalg…
HALLOSEN Skrevet 24. november 2012 Forfatter #3 Del Skrevet 24. november 2012 Jeg har den i hus og starter opp neste periode. Har ikm 8. desember, så med mindre det blir positiv test denne pp (nr 2) så starter jeg opp om ca to uker. Er vi ikkje fleir ? Håper det da. Har dårlig magefølelse at det har gått på reva. Mage følelsen sier NEI. Håper den tar totalt feil. Blir kjekt når du skal trå til men håper du slipper at det klaffa for deg denne mnd. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143993460-er-det-mangen-bruker-av-cbfm/#findComment-144765249 Del på andre sider Flere delingsvalg…
mamma_til_lillemor Skrevet 26. november 2012 #4 Del Skrevet 26. november 2012 Det har vårt flere tråder her om det, men generelt lite aktivitet på de. Ser det har vært flere som selger sine, så vi får krysse fingrene for at vi ikke trenger mange pp når den er i bruk håper magefølelsen din viser seg å ta feil! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143993460-er-det-mangen-bruker-av-cbfm/#findComment-144770788 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiin Skrevet 26. november 2012 #5 Del Skrevet 26. november 2012 Jeg har hatt den, og synes den var veldig bra. Gravid på første forsøk:) Har også sett at det er mange som selger den, men det er gjerne fordi det klaffet eller de var allerede gravide uten å vite det. Har hørt mye godt om den. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143993460-er-det-mangen-bruker-av-cbfm/#findComment-144771599 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polarqueen Skrevet 26. november 2012 #6 Del Skrevet 26. november 2012 Hvordan virker cbfm annerledes enn vanlige testpinner? Er det verdt prisforskjellen? Er i 3. pp og begynner å bli litt utålmodig. Vet at det er tidlig da.. Men føler jeg har god kontroll på EL med billigtestene mine. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143993460-er-det-mangen-bruker-av-cbfm/#findComment-144771677 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiin Skrevet 26. november 2012 #7 Del Skrevet 26. november 2012 Cbfm sier i fra når du skal teste, og den finner flere fertile dager i din syklus. Den levner også ingen tvil. Det vil si at du trenger ikke tyde noen streker. Du vet når du har eggløsning. Har brukt begge deler og er fornøyd med begge egentlig. 3 pp er ikke langt uti det men jeg er veldig utålmodig av meg, så prøvde alt jeg kunne finne av tips en hel måned, og plutselig satt det:) Uansett hvor lang tid det går så er en sånn prossess stressende. Føler du at du har god kontroll på eggløsningene dine så holder det kanskje med det? Men da hadde jeg kanskje begynt å finne tips for å få det til å klaffe de dagene du har eggløsning:) Lykke til:) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143993460-er-det-mangen-bruker-av-cbfm/#findComment-144771742 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polarqueen Skrevet 26. november 2012 #8 Del Skrevet 26. november 2012 Takk for svar. Om det ikke går rettveien denne eller neste mnd så kjøper jeg cbfm over nyttår. Men satser på to rosa streker til helga!! åååå, ventetiden er såååå lang!!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143993460-er-det-mangen-bruker-av-cbfm/#findComment-144771846 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vær86 Skrevet 26. november 2012 #9 Del Skrevet 26. november 2012 Jeg bruker det. Og er veldig fornøyd. Deilig å slippe å tyde tester Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143993460-er-det-mangen-bruker-av-cbfm/#findComment-144772776 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sporty83 Skrevet 26. november 2012 #10 Del Skrevet 26. november 2012 Cbfm sier i fra når du skal teste, og den finner flere fertile dager i din syklus. Den levner også ingen tvil. Det vil si at du trenger ikke tyde noen streker. Du vet når du har eggløsning. Har brukt begge deler og er fornøyd med begge egentlig. 3 pp er ikke langt uti det men jeg er veldig utålmodig av meg, så prøvde alt jeg kunne finne av tips en hel måned, og plutselig satt det:) Uansett hvor lang tid det går så er en sånn prossess stressende. Føler du at du har god kontroll på eggløsningene dine så holder det kanskje med det? Men da hadde jeg kanskje begynt å finne tips for å få det til å klaffe de dagene du har eggløsning:) Lykke til:) Del noen tips??! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143993460-er-det-mangen-bruker-av-cbfm/#findComment-144772960 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiin Skrevet 26. november 2012 #11 Del Skrevet 26. november 2012 Cbfm sier i fra når du skal teste, og den finner flere fertile dager i din syklus. Den levner også ingen tvil. Det vil si at du trenger ikke tyde noen streker. Du vet når du har eggløsning. Har brukt begge deler og er fornøyd med begge egentlig. 3 pp er ikke langt uti det men jeg er veldig utålmodig av meg, så prøvde alt jeg kunne finne av tips en hel måned, og plutselig satt det:) Uansett hvor lang tid det går så er en sånn prossess stressende. Føler du at du har god kontroll på eggløsningene dine så holder det kanskje med det? Men da hadde jeg kanskje begynt å finne tips for å få det til å klaffe de dagene du har eggløsning:) Lykke til:) Del noen tips??! Jaa hvor skal jeg begynne:) Hehe jeg er veldig utålmodig som sagt så mange pp så hadde jeg nok bli gal, så prøvde like så godt ALLE tipsene på en og samme pp. Slapp jeg all ventinga Hehehe.. Det begynte vel med at jeg fant ut hvilken dager jeg hadde EL, også begynte jeg på E-vitamin og kjøpte grapefruktjuice. Dette skal visst øke eggløsningsslimet. Tok også slimløsende hostesaft ca 10 dager før EL. To ganger om dagen. Morgen og kveld. Gjør visst slimet tynere i skjeden så lille fisken svømmer lettere opp til egget. Kjøpte også sånn tuber zestica Fertility tuber som skal hjelpe med å øke beveglighetene til sædcellene. Tok en tube av dette før sex, også etter sex lå jeg lenge med beina opp. Før jeg reiste meg puttet jeg inn en sånn softcup som skal holde på sæden så den ikke renner ut. Hadde den i 10 timer ca. Ikke farlig:) Tatatataaa så jammen var jeg ikke gravid:) Passet på mye hvile etter sex må sies:) Ville ikke stresse kroppen. Mannen min ga meg også en koselig og behagelig massasje:) Nå er den lille 5 1/2 måned i magen, og jeg elsker hvert sekund:) Håper dette var litt til hjelp. Alt dette holdt jeg for meg selv by the way. Viktig å ikke stresse mannen for mye. De tror man har blitt gal:) Haha kanskje litt i blant, men spiren satt så hvorfor ikke:) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143993460-er-det-mangen-bruker-av-cbfm/#findComment-144773992 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiin Skrevet 26. november 2012 #12 Del Skrevet 26. november 2012 Cbfm sier i fra når du skal teste, og den finner flere fertile dager i din syklus. Den levner også ingen tvil. Det vil si at du trenger ikke tyde noen streker. Du vet når du har eggløsning. Har brukt begge deler og er fornøyd med begge egentlig. 3 pp er ikke langt uti det men jeg er veldig utålmodig av meg, så prøvde alt jeg kunne finne av tips en hel måned, og plutselig satt det:) Uansett hvor lang tid det går så er en sånn prossess stressende. Føler du at du har god kontroll på eggløsningene dine så holder det kanskje med det? Men da hadde jeg kanskje begynt å finne tips for å få det til å klaffe de dagene du har eggløsning:) Lykke til:) Del noen tips??! Jaa hvor skal jeg begynne:) Hehe jeg er veldig utålmodig som sagt så mange pp så hadde jeg nok bli gal, så prøvde like så godt ALLE tipsene på en og samme pp. Slapp jeg all ventinga Hehehe.. Det begynte vel med at jeg fant ut hvilken dager jeg hadde EL, også begynte jeg på E-vitamin og kjøpte grapefruktjuice. Dette skal visst øke eggløsningsslimet. Tok også slimløsende hostesaft ca 10 dager før EL. To ganger om dagen. Morgen og kveld. Gjør visst slimet tynere i skjeden så lille fisken svømmer lettere opp til egget. Kjøpte også sånn tuber zestica Fertility tuber som skal hjelpe med å øke beveglighetene til sædcellene. Tok en tube av dette før sex, også etter sex lå jeg lenge med beina opp. Før jeg reiste meg puttet jeg inn en sånn softcup som skal holde på sæden så den ikke renner ut. Hadde den i 10 timer ca. Ikke farlig:) Tatatataaa så jammen var jeg ikke gravid:) Passet på mye hvile etter sex må sies:) Ville ikke stresse kroppen. Mannen min ga meg også en koselig og behagelig massasje:) Nå er den lille 5 1/2 måned i magen, og jeg elsker hvert sekund:) Håper dette var litt til hjelp. Alt dette holdt jeg for meg selv by the way. Viktig å ikke stresse mannen for mye. De tror man har blitt gal:) Haha kanskje litt i blant, men spiren satt så hvorfor ikke:) Fertil.no kjøpte jeg sånn bli gravid pakke, og der kjøpte jeg også tubene og softcupen. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143993460-er-det-mangen-bruker-av-cbfm/#findComment-144774008 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sporty83 Skrevet 27. november 2012 #13 Del Skrevet 27. november 2012 Cbfm sier i fra når du skal teste, og den finner flere fertile dager i din syklus. Den levner også ingen tvil. Det vil si at du trenger ikke tyde noen streker. Du vet når du har eggløsning. Har brukt begge deler og er fornøyd med begge egentlig. 3 pp er ikke langt uti det men jeg er veldig utålmodig av meg, så prøvde alt jeg kunne finne av tips en hel måned, og plutselig satt det:) Uansett hvor lang tid det går så er en sånn prossess stressende. Føler du at du har god kontroll på eggløsningene dine så holder det kanskje med det? Men da hadde jeg kanskje begynt å finne tips for å få det til å klaffe de dagene du har eggløsning:) Lykke til:) Del noen tips??! Jaa hvor skal jeg begynne:) Hehe jeg er veldig utålmodig som sagt så mange pp så hadde jeg nok bli gal, så prøvde like så godt ALLE tipsene på en og samme pp. Slapp jeg all ventinga Hehehe.. Det begynte vel med at jeg fant ut hvilken dager jeg hadde EL, også begynte jeg på E-vitamin og kjøpte grapefruktjuice. Dette skal visst øke eggløsningsslimet. Tok også slimløsende hostesaft ca 10 dager før EL. To ganger om dagen. Morgen og kveld. Gjør visst slimet tynere i skjeden så lille fisken svømmer lettere opp til egget. Kjøpte også sånn tuber zestica Fertility tuber som skal hjelpe med å øke beveglighetene til sædcellene. Tok en tube av dette før sex, også etter sex lå jeg lenge med beina opp. Før jeg reiste meg puttet jeg inn en sånn softcup som skal holde på sæden så den ikke renner ut. Hadde den i 10 timer ca. Ikke farlig:) Tatatataaa så jammen var jeg ikke gravid:) Passet på mye hvile etter sex må sies:) Ville ikke stresse kroppen. Mannen min ga meg også en koselig og behagelig massasje:) Nå er den lille 5 1/2 måned i magen, og jeg elsker hvert sekund:) Håper dette var litt til hjelp. Alt dette holdt jeg for meg selv by the way. Viktig å ikke stresse mannen for mye. De tror man har blitt gal:) Haha kanskje litt i blant, men spiren satt så hvorfor ikke:) Fertil.no kjøpte jeg sånn bli gravid pakke, og der kjøpte jeg også tubene og softcupen. Tusen takk for gode råd! Jeg er bare inne i 3pp, men er som deg veldig utålmodig! Forrige periode prøvde jeg faktisk bidronninggele og hostesaft som jeg har sett noen råd om her inne,- det endte med at syklusen min ble en uke lenger! og el. gikk meg rett forbi, må ha vært rundt dag 22...Så denne måneden har vi kjørt "naturell", men hvis det ikke skjer noe denne mnd tar jeg rådene dine og bestiller jeg en "gravid-pakke"! Må være en fantastisk følelse å bli/være gravid... Gleder meg til det forhåpentligvis blir min tur:) og igjen, tusen takk for tips! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143993460-er-det-mangen-bruker-av-cbfm/#findComment-144774992 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiin Skrevet 27. november 2012 #14 Del Skrevet 27. november 2012 Cbfm sier i fra når du skal teste, og den finner flere fertile dager i din syklus. Den levner også ingen tvil. Det vil si at du trenger ikke tyde noen streker. Du vet når du har eggløsning. Har brukt begge deler og er fornøyd med begge egentlig. 3 pp er ikke langt uti det men jeg er veldig utålmodig av meg, så prøvde alt jeg kunne finne av tips en hel måned, og plutselig satt det:) Uansett hvor lang tid det går så er en sånn prossess stressende. Føler du at du har god kontroll på eggløsningene dine så holder det kanskje med det? Men da hadde jeg kanskje begynt å finne tips for å få det til å klaffe de dagene du har eggløsning:) Lykke til:) Del noen tips??! Jaa hvor skal jeg begynne:) Hehe jeg er veldig utålmodig som sagt så mange pp så hadde jeg nok bli gal, så prøvde like så godt ALLE tipsene på en og samme pp. Slapp jeg all ventinga Hehehe.. Det begynte vel med at jeg fant ut hvilken dager jeg hadde EL, også begynte jeg på E-vitamin og kjøpte grapefruktjuice. Dette skal visst øke eggløsningsslimet. Tok også slimløsende hostesaft ca 10 dager før EL. To ganger om dagen. Morgen og kveld. Gjør visst slimet tynere i skjeden så lille fisken svømmer lettere opp til egget. Kjøpte også sånn tuber zestica Fertility tuber som skal hjelpe med å øke beveglighetene til sædcellene. Tok en tube av dette før sex, også etter sex lå jeg lenge med beina opp. Før jeg reiste meg puttet jeg inn en sånn softcup som skal holde på sæden så den ikke renner ut. Hadde den i 10 timer ca. Ikke farlig:) Tatatataaa så jammen var jeg ikke gravid:) Passet på mye hvile etter sex må sies:) Ville ikke stresse kroppen. Mannen min ga meg også en koselig og behagelig massasje:) Nå er den lille 5 1/2 måned i magen, og jeg elsker hvert sekund:) Håper dette var litt til hjelp. Alt dette holdt jeg for meg selv by the way. Viktig å ikke stresse mannen for mye. De tror man har blitt gal:) Haha kanskje litt i blant, men spiren satt så hvorfor ikke:) Fertil.no kjøpte jeg sånn bli gravid pakke, og der kjøpte jeg også tubene og softcupen. Tusen takk for gode råd! Jeg er bare inne i 3pp, men er som deg veldig utålmodig! Forrige periode prøvde jeg faktisk bidronninggele og hostesaft som jeg har sett noen råd om her inne,- det endte med at syklusen min ble en uke lenger! og el. gikk meg rett forbi, må ha vært rundt dag 22...Så denne måneden har vi kjørt "naturell", men hvis det ikke skjer noe denne mnd tar jeg rådene dine og bestiller jeg en "gravid-pakke"! Må være en fantastisk følelse å bli/være gravid... Gleder meg til det forhåpentligvis blir min tur:) og igjen, tusen takk for tips! Hvor lenge er det til du kan ta en graviditetstest? Jeg tok aldri bidronninggele fordi jeg har lest mye rart om det. Jeg tror det er måten du kombinerer tipsen som gjør om du får utslag. Har du feks mindre el-slim så ville jeg ikke kun tatt hostesaft, da ville jeg kombinert det med grapefruktjuice, 2 store glass om dagen for å øke slimet, også kanskje tatt hostesaft for å tynne ut slimet. Håper den lille spiren satt denne gangen. Jeg pratet med en gynekolog en gang, og vet ikke om det stemmer men gjerne de som har litt cyster på eggstokkene kan ha litt mer problemer med å få sæden til å nå egget. Derfor anbefalte hun å ligge med beina opp en stund etter sex for at sæden skulle rekke å komme seg til egget, og komme seg forbi evt små hindre:) Skader jo ikke å ligge litt ekstra:) Spille spill på mobilen mens man venter:) Hehehe Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143993460-er-det-mangen-bruker-av-cbfm/#findComment-144775121 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sporty83 Skrevet 27. november 2012 #15 Del Skrevet 27. november 2012 Jeg tok bidronninggele ,hostesaft og drakk grapefruktjuice. Men dette berømte el-slimet har jeg aldri kjent noe spesielt til, annet et at jeg merker veldig forskjell på sex før/under el og rett etter. Tar litt tid å "motivere" seg etter el.., haha.. kunne nesten like gjerne spilt mobilspill:P Har brukt pre-seed som er et glidemiddel som visstnok skal være spermvennlig. Har også ligget litt med pute under rumpa og prøvd å ha sex på kvelden før vi likevel skal sove.. Men, de sier jo at det er normalt at det kan ta opp mot et år,- det er reine terroren syns jeg, vil jo bli gravid NÅ. Har druknet meg i forskjellige forum i det siste og ser at Damiana og Wild Yam har vært en suksessoppskrift for flere.. er 1-2dpo i dag så mulig jeg bør løpe og kjøpe meg wild yam. Har du hørt noe om dette? Skal sies at jeg er en eggleder fattigere etter ex.u for to år siden:( så har gått inn i dette med innstillingen på at det kan ta litt tid, men samtidig har jeg lest om flere som ikke har følt det som en begrensning i det hele tatt så håper det gjelder for meg og. Havnet egentlig inne på denne tråden pga, CBFM, vurderer å gå til anskaffelse av en,- anbefaler du den? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143993460-er-det-mangen-bruker-av-cbfm/#findComment-144775186 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiin Skrevet 27. november 2012 #16 Del Skrevet 27. november 2012 Jeg ville nok da kanskje kuttet ut bidronninggele. Jeg leste mye om Wild Jam og Damiana, men vet at jeg på det tidspunktet kuttet det ut. Leste mye om det, og følte på det tidspunktet at det kanskje kunne jobbe litt mot meg. Jeg hadde masse EL slim måneden før jeg ble gravid og når jeg prøvde alle tipsene så hadde jeg nesten ingenting. Virket som dette slimet kom for fullt annen hver måned på meg. Hvis du skaffer deg em CBFM så kan du i hvertfall få litt mer kontroll over syklusen din, og ikke minst de mest fertile dagene dine. Jeg selger en nå. Den er helt ny. Min søster trengte den aldri. Fikk den litt sent så da testet jeg positiv:) Skulle ønske jeg hadde den før for følte det tok lang tid å passe på alt:) Den gir deg visst beskjed neste gang du skal tisse på den pinnen:) Hva med å putte inn en softcup etter sex? Den sitter etterhvert. Det kan jo ta litt tid for deg, men trenger ikke å gjøre det. Hadde nok kjøpt e-vitamin hvis jeg var deg:) Også mye hvile, og flink å trene litt hvis du ikke allerede gjøre det? Det du spiser har også mye å si. At mannen ikke er glo varm nedentil skal visst ha mye å si. Vet man kan få kjøpt på Fertil.no sånn pads mannen legger rundt testiklene. Skal visst hjelpe å øke sædkvaliteten:) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143993460-er-det-mangen-bruker-av-cbfm/#findComment-144775295 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sporty83 Skrevet 27. november 2012 #17 Del Skrevet 27. november 2012 Jeg tror jeg får mannen min til å gjøre mye, men grensa går nok ved pads bak testiklene P Jeg har vært veldig skeptisk til alt som har blitt anbefalt.... men så vil man jo selvfølgelig legge optimalt til rette for alt og ha best mulig sjanser så det er lett å hoppe på alle tips som dukker opp. Vi har sex ca. annenhver dag gjennom syklusen og jeg bruker engangstester som i grunn funker helt greit. Men alle duppeditter er selvfølgelig spennende,- jeg fant ny CBFM ganske billig på ebay, hvor mye skal du eventuelt ha for din? Brukte du ikke CBFM denne perioden? forstod på teksten over at du hadde prøvd? Jeg skal i hvert fall kjøpe e-vitaminer og sjekke ut soft-cup:) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143993460-er-det-mangen-bruker-av-cbfm/#findComment-144775429 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiin Skrevet 27. november 2012 #18 Del Skrevet 27. november 2012 Det kom kanskje litt feil ut ang pads, men tror du skjønte hva jeg mente. Det er ofte vi kvinner gjør alt vi kan for å bli gravide, men glemmer mannen opp i dette. At det er snakk om hvor mye vi kan legge til rette, også kanskje problemet ligger hos de:) Jeg har brukt CBFM hver prøve periode, men fikk en i gave til min bursdag av min søster. Hehe men da hadde jeg allerede anskaffet en:) Så fikk litt vondt av hun, så tenkte selge den nye, og kjøpe en fin gave til hun istedenfor:) Men jeg kombinerte CBFM med tipsene i den prøveperioden jeg ble gravid mente jeg. Hvor mye kostet den på ebay? Ser jeg har formulert meg helt feil over. Går litt fort når man skriver.. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143993460-er-det-mangen-bruker-av-cbfm/#findComment-144775470 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sporty83 Skrevet 27. november 2012 #19 Del Skrevet 27. november 2012 Haha, ja, jeg skjønte det var godt ment. Han har jo fått meg gravid en gang tidligere da.. selv om det var ex. u - på p-piller.. ! (cerazette), så får håpe det klaffer. For sikkerhets skyld skal jeg på gu i januar (sykt lang ventetid) for å sjekke at alt er bra. Eventuelt må HAN testes. Men dette er fortsatt et stykke fram. Jeg kunne gjerne tenkt meg en CBFM, som jeg har skjønt ser den når el er på vei i motsetning til strips som gir deg svar rett før? På ebay koster den i underkant av ca. 60 GBP inkl. frakt, ca. 640 norske . Og så må man kjøpe stix . Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143993460-er-det-mangen-bruker-av-cbfm/#findComment-144775541 Del på andre sider Flere delingsvalg…
GeekGirl81 Skrevet 27. november 2012 #20 Del Skrevet 27. november 2012 Jeg bruker ikke CBFM, men var mange nyttige tips her inne! Aner ikke om det kommer til å gjøre noen forskjell for min del, men jeg er villig til å prøve det meste (så sant det ikke er farlig da, haha.) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143993460-er-det-mangen-bruker-av-cbfm/#findComment-144776059 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå