Honningmelon Skrevet 23. november 2012 #1 Skrevet 23. november 2012 Jenta mi på straks 19 mnd startet opp med antibiotika mot halsbetennelse i går. Og har pga dette spist veldig lite noen dager. I går og i dag har hun vært uten feber, men hun spiser så og si ingenting. Er klar over at det kan ta litt tid, men hun er såpass tynn, at jeg blir fort utålmodig etter at hun skal begynne å spise LITT mer i allefall. Det jeg egentlig lurte på, var om barna deres har brukt tid på å få igjen utlyst etter sykdom noen gang?
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 23. november 2012 #2 Skrevet 23. november 2012 Nei etter sykdom blir ting relativt greit ganske kjapt. Men under sykdom spiser hun som regel ingenting. Kanskje en halv brødskive hele dagen. Min store skrekk er omgangssyken da må vi alltid inn på sykehuset og mate med sonde... Hun få HVA hun vil når hun er syk. Om det er kake til morgen middag og kvelds er det helt greit.
Honningmelon Skrevet 23. november 2012 Forfatter #3 Skrevet 23. november 2012 Huff, det er ikke gøy det, når de ikke har noe å gå på altså. Over hvor lange sykdomsperioder spiser hun så lite som en halv skive pr. dag da? Omgangssyken er også min store skrekk. Hun har hatt det bare én gang, heldigvis. Blir det så ille at dere må inn på sykehus med sonde altså? Huff...
Gjest Mafan Skrevet 24. november 2012 #4 Skrevet 24. november 2012 Etter at frøkna her hadde omgangssyken gikk det to uker før hun hadde normal apetitt igjen. Og hun her har GOD apetitt.. Det to ukene etter omgangssyken spiste hun som en liten spurv ifht normalt.
Honningmelon Skrevet 25. november 2012 Forfatter #5 Skrevet 25. november 2012 Huff ja, det kan vel ta litt tid. Hadde hun hatt litt å gå på, så hadde jeg nok bare tatt det med ro. Syns liksom hun er tynn nok.
3 nøtter til Askepott Skrevet 26. november 2012 #6 Skrevet 26. november 2012 Har alltid brukt 2-3dager etter han ble frisk til han begynte å spise normalt igjen. Når han er syk spiser han 1/2 halv skive eller bittelitt middag. Har hatt 2 sykdomsperioder på 2 uker nå, er 86 cm og veier 9,5 kg. Håper han holder seg frisk nå
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 26. november 2012 #7 Skrevet 26. november 2012 Minstemannen her er småspist fra før. Han er 22 mnd og det er flere på ett år som er større enn ham. Han bruker alltid lang tid på å komme seg. Føler at vi rekker å ha et par dager med tilnærmet normal spising før neste sykdomsrunde bryter ut. Jeg blir også veldig utålmodig siden han er tynn fra før. I høst har det vært omgangssyken og munn- hånd og fotsyken som har regjert og han har både vært småspist i forkant og lenge etterpå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå