2,5barn+1engel Skrevet 23. november 2012 #1 Skrevet 23. november 2012 Dette er mitt 3. svangerskap og ved hvert av de så slår migrenen til.. Hvorfor? Det kommer fort og brått, og kan vare opp til 4-5 dager.. Har aldri hatt migrene utenom svangerskapene..
Tante_Esel Skrevet 24. november 2012 #2 Skrevet 24. november 2012 hormoner og kanskje du stresser? migrene forteller jo kroppen å slappe helt av, så hvis du er stressa, bekymra for fremtide osv...(som er vanlig når man er gravid] så kan migrene komme oftere....
07&10&13? Skrevet 24. november 2012 #3 Skrevet 24. november 2012 Jeg har aldri hatt migrene tidligere, men på fredag når jeg var på jobb satt jeg og leste fra en bok til en av barna i barnehagen da jeg plutselig så mindre og mindre. Det blinket i utkanten av synsfeltet på den ene siden og halve ansiktet ble helt døvent og arm og ben på samme side. Jeg ble kjempe redd, men da jeg kom til legen mente de det var migrene. Da jeg dro hjem fikk jeg sterk hodepine og ble kvalm. En skikkelig ubehagelig opplevelse. Fikk beskjed om å ta det med ro og at det kunne være stress relatert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå