Lilja77 Skrevet 23. november 2012 #1 Skrevet 23. november 2012 Hadde dere fremdeles graviditetssymptomer? Som f.eks. ømme pupper, strekking i livmora m.m.?
Februargullet2013 Skrevet 23. november 2012 #2 Skrevet 23. november 2012 er ganske lenge siden jeg nok det, er 5 og halvt år siden snart,men husker jeg blødde veldig,er eneste jeg husker nå
Florida11 Skrevet 23. november 2012 #3 Skrevet 23. november 2012 Jeg hadde masse graviditetssymptomer i en uke etter utskrapning jeg med mine to MA i fjor... Så ja :-(
Lilja77 Skrevet 23. november 2012 Forfatter #4 Skrevet 23. november 2012 Uff, virkelig ekkelt det der Jeg har en veldig god følelse, og er i 7. uke nå, men bekymrer seg likevel. Unødvendig, får man tro og håpe!!!
Håpefull77 Skrevet 23. november 2012 #5 Skrevet 23. november 2012 Jeg har hatt 3 ma er. Hver gang har jeg hatt minimale blødninger. Siste gangen kun tre dråper på papiret. De to første mistet jeg graviditet symptomer, både ømme pupper og strekking i livmor. Den siste kastet jeg opp flere dager etter at det var konstatert at fosteret var dødt. Og hadde i hvertfall strekking i livmor. Men da fikk jeg støttebehandling med hcg. Noe som forsterker graviditet symptomer. Så det er kanskje ikke lurt å sammenligne med. Jeg får hcg fordi jeg også har hatt 3 sa er og dermed får tett oppfølging fra sykehuset. De fleste graviditeter går veldig bra. Så tror ikke du skal bekymre deg for mye.
KunstnerMamma Skrevet 24. november 2012 #6 Skrevet 24. november 2012 Jeg forsto det sånn at MA er det samme som spotting og ikke at fosteret er dødt? Jeg er 5+5 og jeg har hatt litt spotting i 3 dager nå, jeg har ikke mistet graviditetssymptomene, og jeg har lest at 4 av 10 kvinner blør litt under graviditeten, legen min sa også at så lenge jeg ikke hadde smerter eller blødde mye så var det sansynelig ikke noe å bekymre seg for?
Snellamedto Skrevet 24. november 2012 #7 Skrevet 24. november 2012 MA = missed abortion, altså at fosteret dør uten at man spontanaborterer med en gang. Ikke spotting, nei.
Jada-har fire små Skrevet 24. november 2012 #8 Skrevet 24. november 2012 Hadde dere fremdeles graviditetssymptomer? Som f.eks. ømme pupper, strekking i livmora m.m.? Jeg mistet alt av symptomer. Spiren døde da den var ca 7 uker, men jeg begynte ikke blø før jeg var ca 13 uker. Heretter har jeg alltid tatt tidlig ul, så jeg skal slippe å gå i flere uker å tror at jeg er gravid hvis jeg ikke er det..
Gullblomst Skrevet 24. november 2012 #9 Skrevet 24. november 2012 Desverre var kroppen min gravid lenge etter at spiren døde. Jeg var til og med til ul med 1 ukers mellomrom der de konstaterte at morkaka, fostervann og alt vokste videre selv om den lille var død. Legen ville at kroppen skulle ordne opp selv og det var derfor jeg gikk i nesten 2 uker med en død liten en i magen og aborten skjedde av seg selv 11 dager etter at lille døde (uke 11+3). Så selv om det for de aller fleste går bra, så kan man altså gå å være supergravid med alle symtomer og likevel er den lille død.
Lilja77 Skrevet 24. november 2012 Forfatter #10 Skrevet 24. november 2012 Rørende og nyttige svar, kjære dere <3 Tusen takk <3 Håper bare alt går supert for oss alle som er gravide, eller ønsker å bli det <3
KunstnerMamma Skrevet 24. november 2012 #11 Skrevet 24. november 2012 Da har jeg missforstått det, det står ikke missed abortion bak MA på innfosiden. Håper det går bra med alle her til slutt da:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå