Leona* Skrevet 23. november 2012 #1 Skrevet 23. november 2012 Må vannet kokes? Er det tidlig å prøve tutkopp? (Har aldri gitt henne flaske. Hun suger bare kopp).
Leona* Skrevet 23. november 2012 Forfatter #2 Skrevet 23. november 2012 Hun suger bare PUPP mener jeg... ; )
imorgon.. Skrevet 23. november 2012 #3 Skrevet 23. november 2012 Det er ikkje for tidlig med tutekopp. Min er like gammal som di og har brukt det lenge:) eg kokar ikkje vatnet:)
.Lillemy. Skrevet 23. november 2012 #4 Skrevet 23. november 2012 Min eldste fikk vann til grøten på den alderen, han drakk vann fra tutekopp. Trenger ikke koke vannet når de er så stor :-)
Sunnybeach4gull :) Skrevet 23. november 2012 #5 Skrevet 23. november 2012 Jada Vann, utvannet juice eller mm/mme Det viktigste er jo at de får noe å drikke til grøten Man trenger ikke koke vannet etter at de har bikket 5 mnd
Aiyanna Rose Skrevet 23. november 2012 #6 Skrevet 23. november 2012 Ja, la ho få vann du trenger ikke koke det viss det er bra vannkvalitet der dere bor. Ho kan godt få prøve tutekopp, men vær forberedt på litt søl
MGS123 Skrevet 23. november 2012 #7 Skrevet 23. november 2012 Snuppa her er 7 mnd og har fått vann siden hun begynte med fast føde. Syns det er stor stas Hun drikker av tutekopp (blir en del søl da), hun tar ik vanlig flaske, men Mam har en flaske med håndtak og litt annen smokk (tjukk farget gummi), som er for +6 mnd, denne funker fint
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå