♡ Jersey ♡ Skrevet 23. november 2012 #1 Skrevet 23. november 2012 Jaja, et eller annet traff meg igår kveld, noen timer i natt og noen timer i ettermiddag. Løs mage er ikke akkurat det jeg drømmer om mellom svangerskapskvalme-bølgene...men men... Så nå sitter jeg her og skeier ut (ja, for min Balder-lege har holdt meg unna kjappe karbohydrater, suker, hvitt mel, stivelse og gjær i et halvt år nå...) Fiber er jo ikke akkurat løsningen på løs mage. Så her koser jeg meg med hvit ris og stekt kylling uten krydder. Og den største utskeielsen: Saft! Håper magen roer seg snart. Blåbær og rå gulrot og en hel pose med popcorn gav iallefall ikke nevneverdige resultater i formiddag! Dagens klage....sorry....føles helt feil å være syk når man er gravid...
Heeii123 Skrevet 23. november 2012 #2 Skrevet 23. november 2012 Klager til de som vet jeg er gravid hver dag jeg. Er konstant kvalm,utslitt,vondt i mage,vondt i pupper , ja alt er galt, og uten søvn blir jeg helt psycho. Legen mener jeg må sykemelde meg... Slik at jeg kan komme meg.Men som butikksjef og lite bemanning pga sykdom ,så må jeg bare jobbe. Hver dag kommer jeg hjem helt FERDIG ,så blir jeg glad, for det positive er jo at jeg kom meg igjennom nok en helvetes dag på jobb:p
Håperpåønskebaby Skrevet 23. november 2012 #3 Skrevet 23. november 2012 Uff, du må hvertfall ha god bedring! Selv har jeg plutselig blitt veldig mottakelig for sykdom virker det som... Hadde omgangssyke og kvalme av svangerskapet da jeg virkelig ikke klarte å stå, gå eller sitte, måtte ligge i over et døgn (utenom doturene da).... for så å være en dag tilbake på jobb og så var det en kraftig forkjølelse som fortsatt sitter i, over en uke etter! Og da i tillegg være superduper trøtt og sliten pga graviditeten, ei livmor som jobber så intenst at jeg våkner på natta når jeg havner på ryggen eller magen og dermed sover kjempedårlig... Forstår deg veldig godt!!!
♡ Jersey ♡ Skrevet 23. november 2012 Forfatter #4 Skrevet 23. november 2012 Skal si det hadde hjulpet mye og vært noen uker lenger nå.... Hormonell i utgangspunktet og blir jo sånn passe psykisk svak av å være på randen av energi, he he... 3 runde med kylling og ris her nå! Håper på en god natt og forsiktig morgendag! Vil bli frisk umiddelbart! Føler med dere begge ovenfor....! Godt vi kan klage litt til hverandre. Jeg er heldigvis sykemeldt... DET hjelper! Sover på dagtid hver dag, og da er energien bedre på ettermiddagen når 4 åringen kommer fra bhg. Synd at du ikke kan sykemelde deg syv88.... men som du sier er det ikke alltid det går... Husk å ta vare på deg selv...Og har du en leder over deg, må de ta i et tak om du må kaste inn håndkleet! <3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå