Anonym bruker Skrevet 23. november 2012 #1 Del Skrevet 23. november 2012 Dette var kanskje mnd foer jeg ble gravid eller at jeg kanskje var det allerede uten aa vite det... Er det noen som virkelig har evner her inne eller gaar det mest paa gjetting? Jeg kan spoerre f.eks om dere kan se hva jeg faar? (Jeg vet allerede) Saa har jeg ogsaa spurt tidligere om jeg blir gift..Kan dere se noe om dette naa? Naa vil jeg bare at dere som mener dere virkelig har disse evnene til aa spaa meg skal ta en titt:) 120978 Samboer 140677 Takk Anonym poster: dbb7d821049c15bcbe0836c961dd7837 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143993411-kan-alle-dere-som-kan-spaa-se-hit-litt-ble-spaadd-av-flere-her-at-de-ikke-kunne-se-jeg-ble-gravid/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 23. november 2012 #2 Del Skrevet 23. november 2012 ingen vet det her,så du får heller ringe en spå dame Anonym poster: 4e096a2d7912650c0295bcc6fa2fdd51 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143993411-kan-alle-dere-som-kan-spaa-se-hit-litt-ble-spaadd-av-flere-her-at-de-ikke-kunne-se-jeg-ble-gravid/#findComment-144763414 Del på andre sider Flere delingsvalg…
MC81 Skrevet 23. november 2012 #3 Del Skrevet 23. november 2012 Hei, nå vet ikke jeg hvem du er eller om jeg har sett på deg men jeg synes vel at du er utstyrt med frekkhetens nådegave! Ingen her ber seg om å være her inne, eller ber deg om å ønske og bli spådd! Javel så tok noen feil men det er vel ikke noen grunn til å bli så sur for det! Jeg kan vel ikke tro at noen her inne ønsker å se på deg nå som du bare skal teste for så etterpå proklamere hvem som kan og ikke kan spå her inne! Men nå ser jeg at du har fått deg en venn i en annen feig anonym bruker som ikke tør stå frem med kritikken sin med eget nick! Gratulerer så mye med graviditeten din. Jeg håper for din skyld du klarer å nyte det imellom all drittkastingen! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143993411-kan-alle-dere-som-kan-spaa-se-hit-litt-ble-spaadd-av-flere-her-at-de-ikke-kunne-se-jeg-ble-gravid/#findComment-144763442 Del på andre sider Flere delingsvalg…
bamby Skrevet 23. november 2012 #4 Del Skrevet 23. november 2012 Herregud ingen kan gjøre sikre spådommer over nett. Kan du ikke bare slå deg til ro med at du er gravid, du vet jo det viktigste, til og med kjønn! Livet går sin gang! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143993411-kan-alle-dere-som-kan-spaa-se-hit-litt-ble-spaadd-av-flere-her-at-de-ikke-kunne-se-jeg-ble-gravid/#findComment-144763461 Del på andre sider Flere delingsvalg…
ij30 Skrevet 23. november 2012 #5 Del Skrevet 23. november 2012 Hvor du ser at jeg er sur vet jeg ikke, men det har jeg vel ikke sagt? Aa vaer anonym trenger jeg heller ikke.. Er det noen som er sur her inne saa maa det vel vaere deg! Jeg vet faktisk at det er folk paa spaaforumet som ikke har noen evner i det hele tatt og som gjetter seg til ting og syns det er meget morsomt aa faa andre her inne til aa tro at de spaar. Derfor ba jeg om at noen som er SERIOESE om aa spaa meg. Gjoer det meg sur eller? Eller er dette drittkasting..Noen er veldig haarsaar her ser jeg! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143993411-kan-alle-dere-som-kan-spaa-se-hit-litt-ble-spaadd-av-flere-her-at-de-ikke-kunne-se-jeg-ble-gravid/#findComment-144763806 Del på andre sider Flere delingsvalg…
MC81 Skrevet 23. november 2012 #6 Del Skrevet 23. november 2012 Innlegget ditt virket surt og lite trivelig! Jeg bare sier at det ikke er noen garanti for rett spåing uansett hvem som gjør det! Hvis du ikke er sur så er det godt for deg! Å spå bare for moro skyld og utgi seg for å kunne noe man ikke kan er bare veldig respektløst ovenfor de som faktisk søker svar! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143993411-kan-alle-dere-som-kan-spaa-se-hit-litt-ble-spaadd-av-flere-her-at-de-ikke-kunne-se-jeg-ble-gravid/#findComment-144763884 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laluuna Skrevet 23. november 2012 #7 Del Skrevet 23. november 2012 Jeg kan si at jeg kan ''spå'' jeg kan se ting, føle ting og jeg bruker kort. Når jeg er åpen nok, stemmer det jeg får inn! Jeg tror oppriktig det er mange her som kan spå, men synes det er veldig rart hvor mange som tar feil, dette gjelder også ett ''spåforum'' jeg er innpå.. Synes det er bra av deg å ta opp dette, og på en måte teste spådamene her inne, for vitenskapens del.. Og er interresert i å finne ut av dette jeg også, selv om jeg ikke tror du kommer til å få så mye nyttig utav det her.. Synes ikke du skrev det på en sur måte. Sikkert noen som føler seg truffet Jeg våger ikke si noe om deg nå, nå er jeg veldig lukket! En ting man kan notere seg er att de som virkelig kan spå, ikke pleier å se på slikt som om noen får barn, o.l.. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143993411-kan-alle-dere-som-kan-spaa-se-hit-litt-ble-spaadd-av-flere-her-at-de-ikke-kunne-se-jeg-ble-gravid/#findComment-144764443 Del på andre sider Flere delingsvalg…
MC81 Skrevet 24. november 2012 #8 Del Skrevet 24. november 2012 Nå har ikke jeg vert her noe særlig på en stund, så føler meg nok ikke truffet. Men det var en periode jeg satt her hver kveld å spådde og jeg vet hvor mye tid og energi det tar. Følte nok veldig for de som faktisk har tatt seg tid også få en slengt i trynet at er det virkelig noen som har evner for dere tok feil! Men klart, jeg har ikke fulgt med så godt i det siste så mulig det skjer ting jeg ikke har fått med meg! Men er det folk som utgir seg for å kunne noe for så å sitte og gjette, så er det enormt respektløst ovenfor de som faktisk venter i dagesvis på et svar! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143993411-kan-alle-dere-som-kan-spaa-se-hit-litt-ble-spaadd-av-flere-her-at-de-ikke-kunne-se-jeg-ble-gravid/#findComment-144764849 Del på andre sider Flere delingsvalg…
magica fra tryll Skrevet 24. november 2012 #9 Del Skrevet 24. november 2012 Dette var kanskje mnd foer jeg ble gravid eller at jeg kanskje var det allerede uten aa vite det... Er det noen som virkelig har evner her inne eller gaar det mest paa gjetting? Jeg kan spoerre f.eks om dere kan se hva jeg faar? (Jeg vet allerede) Saa har jeg ogsaa spurt tidligere om jeg blir gift..Kan dere se noe om dette naa? Naa vil jeg bare at dere som mener dere virkelig har disse evnene til aa spaa meg skal ta en titt:) 120978 Samboer 140677 Takk Anonym poster: dbb7d821049c15bcbe0836c961dd7837 Jeg er en av de som spår her inne på "hobby-basis". Ofte har jeg rett, og noen ganger tar jeg feil. Men jeg kan ikke huske å ha markedsført meg her inne som en "profesjonell spå-dame med garanterte evner". Dette er noe jeg gjør som en liten "morsomhet" for de som ønsker det, og som selvføleglig tar det med en klype salt. Dersom jeg var "profesjonell spå-dame med garanterte evner" var jeg nok ikke her og spådde folk gratis. Da drev jeg nok med det som yrke, og tjente til livets opphold på det. Jeg kjenner også at jeg ikke har spesielt lyst til å bli "testet". Bare den følelsen det gir meg, gjør at jeg nok ikke klarer å slappe nok av til å ta inn noe. Du ser jo at tom Laluuna med "garanterte" evner dessverre er "lukket akkurat nå". Selvom jeg ihvertfall, bare gjør det "på moro", har jeg ikke spesielt lyst til å få stempelet "du tok dessverre feil, så du er nok bare en av de som later som". Jeg vil anbefale deg å oppsøke en profesjonell som garanterer evner, og om tar betalt for tjenestene sine. Lykke til! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143993411-kan-alle-dere-som-kan-spaa-se-hit-litt-ble-spaadd-av-flere-her-at-de-ikke-kunne-se-jeg-ble-gravid/#findComment-144764996 Del på andre sider Flere delingsvalg…
MC81 Skrevet 24. november 2012 #10 Del Skrevet 24. november 2012 Enig magica! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143993411-kan-alle-dere-som-kan-spaa-se-hit-litt-ble-spaadd-av-flere-her-at-de-ikke-kunne-se-jeg-ble-gravid/#findComment-144765055 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tante_Esel Skrevet 24. november 2012 #11 Del Skrevet 24. november 2012 jeg må også signere magica... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143993411-kan-alle-dere-som-kan-spaa-se-hit-litt-ble-spaadd-av-flere-her-at-de-ikke-kunne-se-jeg-ble-gravid/#findComment-144765109 Del på andre sider Flere delingsvalg…
**Bellasnella** Skrevet 24. november 2012 #12 Del Skrevet 24. november 2012 Takker for meg på det forumet her! Ikke noe annet enn utakknemlig folk som sutrer og griner! Dette gidder jeg ikke bruke mer energi på! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143993411-kan-alle-dere-som-kan-spaa-se-hit-litt-ble-spaadd-av-flere-her-at-de-ikke-kunne-se-jeg-ble-gravid/#findComment-144765602 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Athina' Skrevet 24. november 2012 #13 Del Skrevet 24. november 2012 Jeg kommer aldri til å la meg 'teste', blir for dumt. Jeg kan ta feil, du verden, men når det er seriøse situasjoner og spørsmål så treffer jeg godt.... Jeg er veldig sjelden inne på forumet her lengre, og jeg jeg blir litt satt ut at at du føler at du har rett til å teste noen, så for å dømme vedkommende.... Lykke til i svangerskapet, og prøv å kontroller hormonene dine, de kan 'ødelegge' mye for deg ;-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143993411-kan-alle-dere-som-kan-spaa-se-hit-litt-ble-spaadd-av-flere-her-at-de-ikke-kunne-se-jeg-ble-gravid/#findComment-144766670 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laluuna Skrevet 27. november 2012 #14 Del Skrevet 27. november 2012 Dette var kanskje mnd foer jeg ble gravid eller at jeg kanskje var det allerede uten aa vite det... Er det noen som virkelig har evner her inne eller gaar det mest paa gjetting? Jeg kan spoerre f.eks om dere kan se hva jeg faar? (Jeg vet allerede) Saa har jeg ogsaa spurt tidligere om jeg blir gift..Kan dere se noe om dette naa? Naa vil jeg bare at dere som mener dere virkelig har disse evnene til aa spaa meg skal ta en titt:) 120978 Samboer 140677 Takk Anonym poster: dbb7d821049c15bcbe0836c961dd7837 Jeg er en av de som spår her inne på "hobby-basis". Ofte har jeg rett, og noen ganger tar jeg feil. Men jeg kan ikke huske å ha markedsført meg her inne som en "profesjonell spå-dame med garanterte evner". Dette er noe jeg gjør som en liten "morsomhet" for de som ønsker det, og som selvføleglig tar det med en klype salt. Dersom jeg var "profesjonell spå-dame med garanterte evner" var jeg nok ikke her og spådde folk gratis. Da drev jeg nok med det som yrke, og tjente til livets opphold på det. Jeg kjenner også at jeg ikke har spesielt lyst til å bli "testet". Bare den følelsen det gir meg, gjør at jeg nok ikke klarer å slappe nok av til å ta inn noe. Du ser jo at tom Laluuna med "garanterte" evner dessverre er "lukket akkurat nå". Selvom jeg ihvertfall, bare gjør det "på moro", har jeg ikke spesielt lyst til å få stempelet "du tok dessverre feil, så du er nok bare en av de som later som". Jeg vil anbefale deg å oppsøke en profesjonell som garanterer evner, og om tar betalt for tjenestene sine. Lykke til! Må bare spørre, når ble ''jeg kan si'' til ''garantert''? Jeg kan si, og jeg kan vite, men dere kan tro hva dere vill.. Og du kan vri på ting gitt. Og jeg har ikke mye kontroll på evnene mine, for jeg jobber ikke mye med dem, men jeg vet når jeg er åpen nok til at det jeg får inn stemmer. Er jeg ikke det lar jeg heller være fordi jeg ikke vil komme med tull, eller så gir jeg beskjed at jeg vet ikke om det blir rett men.... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143993411-kan-alle-dere-som-kan-spaa-se-hit-litt-ble-spaadd-av-flere-her-at-de-ikke-kunne-se-jeg-ble-gravid/#findComment-144775376 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laluuna Skrevet 27. november 2012 #15 Del Skrevet 27. november 2012 Hva er galt med å skrive helt åpent og ærlig at man vil teste evnene her inne? Vi burde jo tatt dette som en utfordring og hatt det gøy med det. Fatter ikke at dere tar det så tungt.. Nå motbeviser dere jo bare slike evner totalt med å bli fornermet og komme med spydige komentarer.. Og om hi er hormonell og sur med dette inlegget, så lurer jeg på hva dere er.. Men min personlige mening er at intuisjonen deres bare var helt på tryne når dere vurderte hvilken sinnstemning hi var i da hun skrev inlegget. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143993411-kan-alle-dere-som-kan-spaa-se-hit-litt-ble-spaadd-av-flere-her-at-de-ikke-kunne-se-jeg-ble-gravid/#findComment-144775399 Del på andre sider Flere delingsvalg…
magica fra tryll Skrevet 27. november 2012 #16 Del Skrevet 27. november 2012 Jeg har ikke vurdert HI`s sinnstemning på noen som helst måte. Kun fortalt på hvilken måte jeg spår her inne. Hadde jeg vært interessert i å få testet evnene mine, hadde jeg nok meldt meg på i "Jakten på den 6.sansen" Kan ikke akkurat se at jeg har vært hverken spydig eller fornærmet. Hadde som sagt bare behov for å si noe om på hvilken måte JEG er her inne og spår. Men om adre gjerne vil få testet evnene sine, er jo muligheten her nå, Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143993411-kan-alle-dere-som-kan-spaa-se-hit-litt-ble-spaadd-av-flere-her-at-de-ikke-kunne-se-jeg-ble-gravid/#findComment-144775503 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laluuna Skrevet 27. november 2012 #17 Del Skrevet 27. november 2012 Jeg har ikke vurdert HI`s sinnstemning på noen som helst måte. Kun fortalt på hvilken måte jeg spår her inne. Hadde jeg vært interessert i å få testet evnene mine, hadde jeg nok meldt meg på i "Jakten på den 6.sansen" Kan ikke akkurat se at jeg har vært hverken spydig eller fornærmet. Hadde som sagt bare behov for å si noe om på hvilken måte JEG er her inne og spår. Men om adre gjerne vil få testet evnene sine, er jo muligheten her nå, Og meg.. Man kan jo tenke seg til hvem jeg refererte til.. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143993411-kan-alle-dere-som-kan-spaa-se-hit-litt-ble-spaadd-av-flere-her-at-de-ikke-kunne-se-jeg-ble-gravid/#findComment-144775643 Del på andre sider Flere delingsvalg…
solrose1 Skrevet 29. november 2012 #18 Del Skrevet 29. november 2012 Dette var kanskje mnd foer jeg ble gravid eller at jeg kanskje var det allerede uten aa vite det... Er det noen som virkelig har evner her inne eller gaar det mest paa gjetting? Jeg kan spoerre f.eks om dere kan se hva jeg faar? (Jeg vet allerede) Saa har jeg ogsaa spurt tidligere om jeg blir gift..Kan dere se noe om dette naa? Naa vil jeg bare at dere som mener dere virkelig har disse evnene til aa spaa meg skal ta en titt:) 120978 Samboer 140677 Takk Anonym poster: dbb7d821049c15bcbe0836c961dd7837 Hei... etter å ha lest gjennom svar du har fått her følte jeg behov for å forklare deg hvordan mine evner er....Først av alt noe jeg hele tiden har sagt, jeg er ikke synsk ser ikke i bilder, men jeg får derimot opp ting via tankene og en følelse i kroppen,litt vanskelig å forklare,jeg kan fornemme ting om du forstår hva jeg mener...jeg liksom bare vet om du forstår...selvom vi spår dere er det ikke garantert at det er rett,for bare vi selv (du) kan styre livene våre(ditt), jeg kan fornemme at dere har store sjanser for å bli gravid nå ,og om dere ønsker det så er muligheten nå...sånn er det for meg ialllefall. jeg snakker nå om når jeg får opp om graviditet,jeg føler får fornemelse av at du er veldig fruktbar nå...+ får opp mnd.ect.ang kjønn får jeg opp i tankene mine feks. gutt..det er ikke lett å forklare dette...jeg er ikke "proff" spå dame men prøver å utvikle evnene mine,morfaren min var synsk..han så ting på small film foran øynene sine...så vi har evnene liggende i familien min....selv føler jeg at evnene mine blir sterkere jo mer jeg bruker de..moren min har å evner til å se..men hun vil ikke bruke de..hun ble skremt av noe hun opplevde ved å bruke evnene sine, så hun undertrykker evnene på en måte.. jeg prøver å ta en titt på deg..men føler at jeg ikke kommer til..du stenger deg selv ..men jeg skal prøve igjen. kommer inn seinere. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143993411-kan-alle-dere-som-kan-spaa-se-hit-litt-ble-spaadd-av-flere-her-at-de-ikke-kunne-se-jeg-ble-gravid/#findComment-144781946 Del på andre sider Flere delingsvalg…
solrose1 Skrevet 29. november 2012 #19 Del Skrevet 29. november 2012 Dette var kanskje mnd foer jeg ble gravid eller at jeg kanskje var det allerede uten aa vite det... Er det noen som virkelig har evner her inne eller gaar det mest paa gjetting? Jeg kan spoerre f.eks om dere kan se hva jeg faar? (Jeg vet allerede) Saa har jeg ogsaa spurt tidligere om jeg blir gift..Kan dere se noe om dette naa? Naa vil jeg bare at dere som mener dere virkelig har disse evnene til aa spaa meg skal ta en titt:) 120978 Samboer 140677 Takk Anonym poster: dbb7d821049c15bcbe0836c961dd7837 Hei... etter å ha lest gjennom svar du har fått her følte jeg behov for å forklare deg hvordan mine evner er....Først av alt noe jeg hele tiden har sagt, jeg er ikke synsk ser ikke i bilder, men jeg får derimot opp ting via tankene og en følelse i kroppen,litt vanskelig å forklare,jeg kan fornemme ting om du forstår hva jeg mener...jeg liksom bare vet om du forstår...selvom vi spår dere er det ikke garantert at det er rett,for bare vi selv (du) kan styre livene våre(ditt), jeg kan fornemme at dere har store sjanser for å bli gravid nå ,og om dere ønsker det så er muligheten nå...sånn er det for meg ialllefall. jeg snakker nå om når jeg får opp om graviditet,jeg føler får fornemelse av at du er veldig fruktbar nå...+ får opp mnd.ect.ang kjønn får jeg opp i tankene mine feks. gutt..det er ikke lett å forklare dette...jeg er ikke "proff" spå dame men prøver å utvikle evnene mine,morfaren min var synsk..han så ting på small film foran øynene sine...så vi har evnene liggende i familien min....selv føler jeg at evnene mine blir sterkere jo mer jeg bruker de..moren min har å evner til å se..men hun vil ikke bruke de..hun ble skremt av noe hun opplevde ved å bruke evnene sine, så hun undertrykker evnene på en måte.. jeg prøver å ta en titt på deg..men føler at jeg ikke kommer til..du stenger deg selv ..men jeg skal prøve igjen. kommer inn seinere. Da har jeg sett litt ang. hva du får...får først opp gutt men føler jente også..litt usikker...men etter å ha sett/følt litt til får jeg opp at du venter en liten gutt...Ja du blir gift..får opp at du alt er gift eller at du nylig har blitt fridd til..for får inn masse romantikk rundt deg nå...men alt jeg får opp idag er litt utydelig..for blir litt forstyret av at du stenger deg selv...men dette er hva jeg får opp nå iallefall... håper på tilbake mld. og..dette er ikke gjetting det er hva jeg får opp via tankene..fornemelse/følelsene mine....lykke til. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143993411-kan-alle-dere-som-kan-spaa-se-hit-litt-ble-spaadd-av-flere-her-at-de-ikke-kunne-se-jeg-ble-gravid/#findComment-144783567 Del på andre sider Flere delingsvalg…
ij30 Skrevet 1. januar 2013 #20 Del Skrevet 1. januar 2013 Hei Solrose, Jeg har ikke vaert saa mye inne paa bim i det siste, saa beklager at jeg ikke har svart tidligere..Ser at det er mange som har svart paa innlegget mitt og takk for det. Noen sure og andre blide.Saann det skal vaere:p Jeg kan si at jeg venter en liten gutt. Min tredje soenn og naa har jeg gjort min jobb med aa skape barn, saa dette blir nok den siste:) Jeg er ikke gift og har ikke blitt fridd til, men jeg venter i haapet. Jeg har lyst til aa gifte meg, mens min samboer er ikke saa saerlig begeistret for tanken. Jeg har en liten mistanke om at han kommer til aa fri i loepet av 2013, men som sagt saa er ikke giftemaal noe han virkelig droemmer om. Takk til alle som svarte paa innlegget og som sagt tidligere, saa var det ikke ment som noe surt innlegg. Ha et riktig godt nyttaar! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143993411-kan-alle-dere-som-kan-spaa-se-hit-litt-ble-spaadd-av-flere-her-at-de-ikke-kunne-se-jeg-ble-gravid/#findComment-144882359 Del på andre sider Flere delingsvalg…
ij30 Skrevet 14. januar 2013 #21 Del Skrevet 14. januar 2013 Dette var kanskje mnd foer jeg ble gravid eller at jeg kanskje var det allerede uten aa vite det... Er det noen som virkelig har evner her inne eller gaar det mest paa gjetting? Jeg kan spoerre f.eks om dere kan se hva jeg faar? (Jeg vet allerede) Saa har jeg ogsaa spurt tidligere om jeg blir gift..Kan dere se noe om dette naa? Naa vil jeg bare at dere som mener dere virkelig har disse evnene til aa spaa meg skal ta en titt:) 120978 Samboer 140677 Takk Anonym poster: dbb7d821049c15bcbe0836c961dd7837 Hei... etter å ha lest gjennom svar du har fått her følte jeg behov for å forklare deg hvordan mine evner er....Først av alt noe jeg hele tiden har sagt, jeg er ikke synsk ser ikke i bilder, men jeg får derimot opp ting via tankene og en følelse i kroppen,litt vanskelig å forklare,jeg kan fornemme ting om du forstår hva jeg mener...jeg liksom bare vet om du forstår...selvom vi spår dere er det ikke garantert at det er rett,for bare vi selv (du) kan styre livene våre(ditt), jeg kan fornemme at dere har store sjanser for å bli gravid nå ,og om dere ønsker det så er muligheten nå...sånn er det for meg ialllefall. jeg snakker nå om når jeg får opp om graviditet,jeg føler får fornemelse av at du er veldig fruktbar nå...+ får opp mnd.ect.ang kjønn får jeg opp i tankene mine feks. gutt..det er ikke lett å forklare dette...jeg er ikke "proff" spå dame men prøver å utvikle evnene mine,morfaren min var synsk..han så ting på small film foran øynene sine...så vi har evnene liggende i familien min....selv føler jeg at evnene mine blir sterkere jo mer jeg bruker de..moren min har å evner til å se..men hun vil ikke bruke de..hun ble skremt av noe hun opplevde ved å bruke evnene sine, så hun undertrykker evnene på en måte.. jeg prøver å ta en titt på deg..men føler at jeg ikke kommer til..du stenger deg selv ..men jeg skal prøve igjen. kommer inn seinere. Da har jeg sett litt ang. hva du får...får først opp gutt men føler jente også..litt usikker...men etter å ha sett/følt litt til får jeg opp at du venter en liten gutt...Ja du blir gift..får opp at du alt er gift eller at du nylig har blitt fridd til..for får inn masse romantikk rundt deg nå...men alt jeg får opp idag er litt utydelig..for blir litt forstyret av at du stenger deg selv...men dette er hva jeg får opp nå iallefall... håper på tilbake mld. og..dette er ikke gjetting det er hva jeg får opp via tankene..fornemelse/følelsene mine....lykke til. jeg vet ikke om du har sett svaret jeg sendte deg, men har gitt deg tilbakemelding:) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143993411-kan-alle-dere-som-kan-spaa-se-hit-litt-ble-spaadd-av-flere-her-at-de-ikke-kunne-se-jeg-ble-gravid/#findComment-144932007 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå