May the force be with you Skrevet 23. november 2012 #1 Skrevet 23. november 2012 Har et søskenbarn på snart 15 år, som jeg overhodet ikke vet hva vi skal kjøpe til! Han liker tv-spill og kinoturer vet vi, men får igrunn de spillene han vil og kinoturer av foreldrene sine:) Han er forresten handikappet, avhengig av rullestol og hjelp til forflyttning, så fotball osv. Står ikke på hobbylista!
Hybelkanina Skrevet 23. november 2012 #2 Skrevet 23. november 2012 Den er vrien... Tror kanskje jeg ville gått for gavekort.
Gjest Heartbroken Skrevet 23. november 2012 #3 Skrevet 23. november 2012 Aftershave eller deo, boksere (gjerne Bjørn Borg e.l.), skjorte/genser, Pondusbok, filmer (men han laster kanskje ned de filmene han vil se?)... Unge gutter liker ofte å pynte seg og det finnes mange kule gutte-smykker/ringer/armbånd som ikke er så dyre.
May the force be with you Skrevet 23. november 2012 Forfatter #4 Skrevet 23. november 2012 Den er vrien... Tror kanskje jeg ville gått for gavekort. Ja, vi har vurdert det.. Men blir liksom det samme hvert år, gavekort eller penger:-/
Gullunger Skrevet 23. november 2012 #5 Skrevet 23. november 2012 14-åringen min fikk seg akkurat tubeskjerf. Det er visst ganske "popp" på ungdomsskolen der han går. Fant et fint et på Cubus Ellers fikk han seg David Beckham parfume for ikke så lenge siden. Den lukter kjempegodt og er ikke så veldig dyrt
May the force be with you Skrevet 23. november 2012 Forfatter #6 Skrevet 23. november 2012 Aftershave eller deo, boksere (gjerne Bjørn Borg e.l.), skjorte/genser, Pondusbok, filmer (men han laster kanskje ned de filmene han vil se?)... Unge gutter liker ofte å pynte seg og det finnes mange kule gutte-smykker/ringer/armbånd som ikke er så dyre. Smykker var et godt tips, heller ingen dum ide med deodorant.. Kansje sånn gaveeske som de selger nå før jul... Tusen takk for tips ihvertfall:)
May the force be with you Skrevet 23. november 2012 Forfatter #7 Skrevet 23. november 2012 14-åringen min fikk seg akkurat tubeskjerf. Det er visst ganske "popp" på ungdomsskolen der han går. Fant et fint et på Cubus Ellers fikk han seg David Beckham parfume for ikke så lenge siden. Den lukter kjempegodt og er ikke så veldig dyrt Heh, ja kansje det!! gode tips, tusen takk:) ja, parfyme vurderer jeg nå, tror kansje det hadde vært no:)
Følelsesvims Skrevet 23. november 2012 #8 Skrevet 23. november 2012 Gaveesker synes iallefall broren min var en litt kjip gave når han var i den alderen Særlig hvis han ikke bruker så mye sånt, eller bruker et annet merke. Selv om det er en kjedelig gave å gi tror jeg faktisk heller han blir "mer glad" for gavekort, penger, kinobilletter.... Kommer jo litt an på hvor mye penger dere skal bruke, men skikkelige øretelefoner til data/musikk, ei fin klokke, opplevelser av noe slag (noen skitrekk har muligheter for slalomkjøring i sit-ski, ridetimer kan gå an, go-kart.... avhengig av hva han liker og klarer )....
Gjest SHOC Skrevet 23. november 2012 #9 Skrevet 23. november 2012 http://www.elkjop.no/search?WFSimpleSearch_NameOrID=Apple+EarPods+hodetelefoner+%28hvit%29 Disse er visst kjempegode iflg min tenåring.
May the force be with you Skrevet 23. november 2012 Forfatter #10 Skrevet 23. november 2012 Gaveesker synes iallefall broren min var en litt kjip gave når han var i den alderen Særlig hvis han ikke bruker så mye sånt, eller bruker et annet merke. Selv om det er en kjedelig gave å gi tror jeg faktisk heller han blir "mer glad" for gavekort, penger, kinobilletter.... Kommer jo litt an på hvor mye penger dere skal bruke, men skikkelige øretelefoner til data/musikk, ei fin klokke, opplevelser av noe slag (noen skitrekk har muligheter for slalomkjøring i sit-ski, ridetimer kan gå an, go-kart.... avhengig av hva han liker og klarer ).... Ja, vet ikke jeg..:-/ Datautstyr og utstyr i forhold til spilling osv. Tror jeg er mye spesialbestilt hos de, da han motorikken ikke hele tiden sammarbeider med hodet.. Riding har han vært på som yngre, men det fungerte dårlig.. Og av opplevelser så tror jeg han får det han trenger og vil ha, siden faren hans har sluttet i jobben sin for å starte ei bedrift der de tenker på netopp aktivitetstilbudet til handikappede:)
May the force be with you Skrevet 23. november 2012 Forfatter #11 Skrevet 23. november 2012 http://www.elkjop.no/search?WFSimpleSearch_NameOrID=Apple+EarPods+hodetelefoner+%28hvit%29 Disse er visst kjempegode iflg min tenåring. Takk for tips:) men pga. Motorikken hans, så fungerer nok sånn dårlig for han.
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 23. november 2012 #12 Skrevet 23. november 2012 (endret) Har et søskenbarn på snart 15 år, som jeg overhodet ikke vet hva vi skal kjøpe til! Han liker tv-spill og kinoturer vet vi, men får igrunn de spillene han vil og kinoturer av foreldrene sine:) Han er forresten handikappet, avhengig av rullestol og hjelp til forflyttning, så fotball osv. Står ikke på hobbylista! Sånn kalender med halvnakne damer på? Det er jo fint å se på det får min bror på 17 Nb! Må ikke være vulgær finnes mange tøffe med 50 talla inspirerte bilder Mener sånn årsgalender. Som man henger på veggen og blar et ark for hver side Endret 23. november 2012 av Juliea - kukløsklan
Gjest SHOC Skrevet 23. november 2012 #13 Skrevet 23. november 2012 Hva med serier på DVD/bluray Dexter Sons of Anarchy Mad Men Også tips fra tenåringen her
May the force be with you Skrevet 23. november 2012 Forfatter #14 Skrevet 23. november 2012 Sånn kalender med halvnakne damer på? Det er jo fint å se på det får min bror på 17 Nb! Må ikke være vulgær finnes mange tøffe med 50 talla inspirerte bilder Mener sånn årsgalender. Som man henger på veggen og blar et ark for hver side Har et søskenbarn på snart 15 år, som jeg overhodet ikke vet hva vi skal kjøpe til! Han liker tv-spill og kinoturer vet vi, men får igrunn de spillene han vil og kinoturer av foreldrene sine:) Han er forresten handikappet, avhengig av rullestol og hjelp til forflyttning, så fotball osv. Står ikke på hobbylista! Sånn kalender med halvnakne damer på? Det er jo fint å se på det får min bror på 17 Nb! Må ikke være vulgær finnes mange tøffe med 50 talla inspirerte bilder Mener sånn årsgalender. Som man henger på veggen og blar et ark for hver side Det var en god ide:) morsomt og fint å se på:-p mannen min sier seg forresten enig i at det var et bra forslag, beste forslaget så langt mener han:-p takk for tips!
May the force be with you Skrevet 23. november 2012 Forfatter #15 Skrevet 23. november 2012 Hva med serier på DVD/bluray Dexter Sons of Anarchy Mad Men Også tips fra tenåringen her Kansje det:) takk for tips fra tenåringen:):)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå