Queenmee Skrevet 23. november 2012 #1 Skrevet 23. november 2012 Åh, så deilig det var å ta test igår. Hadde kjøpt så jeg sku spare til idag, men enden på visa var at jeg tok den igår kveld. Tok en på mandag, men den kastet jeg før jeg såg at den var positiv. Da jeg leitet den fram fra søpla igår, hadde den og vist "rett" svar! Min clearBlue, som jeg tok bare for å se ordet "gravid" dukke opp, viser 1-2. I følge første dag i siste mens er jeg nå 4+3. Nå skal ikke jeg klage mest poå lang forsøkstid. I forrigårs virket to og enhalv måned VELDIG lenge, men idag virker det veldig kort. Har vennepar som har prøvd i over ett år.. Men VI ER GRAVIDE!!! (er det laget noen tråd for IKM uke 47?
Frufluffy Skrevet 24. november 2012 #4 Skrevet 24. november 2012 Gratulerer, nå har du termin da ? Så slipper jeg å tenke selv Når man driver å prøver så virker jo alle menser som et stort nederlag, men du har jo rett det gikk jo egentlig fort:)
Queenmee Skrevet 24. november 2012 Forfatter #5 Skrevet 24. november 2012 Vel, menstermin viser 30 Juli:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå