juli 2013 Skrevet 23. november 2012 #1 Skrevet 23. november 2012 Flere som sliter med ekstrem trøtthet? Jeg er student og skal ha 4 eksamener fordelt på 3 uker fram i tid. Må jo lese, men er såå trøtt! I går gikk jeg å la meg kl. 09.00 og sto opp kl. 07.00. Gikk å la meg igjen så fort mann og barn hadde dratt avgårde i jobb og barnehage.. Stod opp kl. 13.00..! Er det mulig! Hehe! Hvordan skal dette gå.. *Oppgitt over denne trøttheten*
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 23. november 2012 #2 Skrevet 23. november 2012 Ja uff, har nettopp stått opp selv tror ikke det verste har kommet hit enda engang, eller så er det kvalmen som kamuflerer det...er 9+4, enn du?
juli 2013 Skrevet 23. november 2012 Forfatter #3 Skrevet 23. november 2012 (endret) Bra det ikke bare er jeg som har det slik! (Ikke at jeg hadde trodd det da! ) 6+6 i dag! Endret 23. november 2012 av august 08 og juli 13
prøver1gang Skrevet 23. november 2012 #4 Skrevet 23. november 2012 Ja uff, har nettopp stått opp selv tror ikke det verste har kommet hit enda engang, eller så er det kvalmen som kamuflerer det...er 9+4, enn du? Er like langt vi da :-) jeg er også 9+4! Og den trøtten, den er slitsom! Hehe. Jobber ikke så mye, så har mye tid til å slappe av, men til og med jeg er stuptrøtt, tenker på dere da som har eksamen osv. Huff å huff!
juli 2013 Skrevet 23. november 2012 Forfatter #5 Skrevet 23. november 2012 Ja, huff! Jeg skal prøve å gi jernet framover nå..! Det er jo superviktig å bestå på eksamen når jeg nå er gravid. Ellers blir det jo bare styret. Tror jeg vurderer å sove bort hele jula når den kommer!
Nurk er velkommen Skrevet 23. november 2012 #6 Skrevet 23. november 2012 Samme her! Eller trøttheten har ikke slått heeelt til enda, men jeg er livredd for at den kommer før 11 des (siste eksamen)! Er 5+2 idag. Sist gang var jeg oppegående ca 5 timer i døgnet
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 23. november 2012 #7 Skrevet 23. november 2012 Ja uff, har nettopp stått opp selv tror ikke det verste har kommet hit enda engang, eller så er det kvalmen som kamuflerer det...er 9+4, enn du? Er like langt vi da :-) jeg er også 9+4! Og den trøtten, den er slitsom! Hehe. Jobber ikke så mye, så har mye tid til å slappe av, men til og med jeg er stuptrøtt, tenker på dere da som har eksamen osv. Huff å huff! Skrev feil, 9+6 er jeg jo, skifter jo uke i morgen Sist gang satt jeg med bacheloroppgaven midt i den verste tida, hjelpe meg, misunner ingen av dere studenter! Vi er heldige som kan «slappe av» litt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå