Gå til innhold

Hørte hjertelyden i dag! 9+6

Anbefalte innlegg

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Så godt det var å høre at det virkelig er noen der inne :D var hos legen og han kjente på magen og ville selv sjekke om han hørte den, jeg trodde det var for tidlig. Da er vel sjansen enda større for at alt blir å gå bra?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så herlig da :) sikkert en helt fantastisk følelse :) skal egentlig på tidlig ul 17 desember. Men kjæresten vil være med, så da tenkte vi kanskje utsette det til uke 11-12 sånn at det blir vanlig ul og ikke innvendig.

Skrevet

Verdens fineste lyd det der!

Er ikke noe problem å ha med mannen på innvendig ultralyd...

Jeg har hatt ham med flere ganger på gynekologisk undersøkelse på sykehuset, egguttak og innsett og på innvendig ultralyd,

han får en stol i hodeenden min, ikke noe problem det :)

Skrevet

Så herlig da :) sikkert en helt fantastisk følelse :) skal egentlig på tidlig ul 17 desember. Men kjæresten vil være med, så da tenkte vi kanskje utsette det til uke 11-12 sånn at det blir vanlig ul og ikke innvendig.

Jeg var på UL når jeg var 12 uker på vei, og da tok hun innvendig ul. Jeg hadde med meg ei venninne og hun satt ved hodeenden og så ingen ting. Ta på deg en lang topp hvis du føler det blir litt ekkelt å gå uten truse. Dessuten så har jo mannen din opplevd "området" før, i og med at du er gravid;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...