Gå til innhold

Søskenvogn eller ståbrett? 24 mnd mellom nr 1 og nr 2

Anbefalte innlegg

Hei. Vi venter nr to til sommeren og lurer fælt på om vi trenger en søskenvogn`? Eller er det like greit med bare søsken sete/brett? Jenta vår er veldig glad i vogna si og jeg ser for meg at ho fortsatt vil trenge den selv om ho bli 2 år. Hva har dere andre med to tette gjort? Takker for alle svar og råd:)

Fortsetter under...

Det er 23 mnd mellom mine, og vi har bare ståbrett. Han ville helst gå ved siden av vognen før også, og han stortrives på ståbrettet. Føler seg skikkelig stor som får stå på det mens lillesøster må ligge i vognen :P Har kjøpt ei tralle til han som vi bruker om vi skal på lengre turer eller plasser med mye trafikk. Slike turer er alltid pappaen med, så da trenger vi ikke søskenvogn.

Jeg har 21 mnd mellom mine og vi har ikke søskenvogn, bare ståbrett. Gutten vår likte aldri å sitte i vogn så det var et enkelt valg. Vi bruker vogn mye da vi går til og fra bhg og det har gått kjempefint.

23 mnd mellom jentene mine, og her har søskenvogna blitt mye brukt! Ståbrett funker ikke særlig bra på snø, og siden jeg har et stykke å gå til barnehagen har det vært veldig bra å ha en stor vogn som jeg kunne sette dem begge nedi og dure avgårde i full fart. Visst kan en 2-åring fint gå selv også, men det er ikke alltid lillebabyen har så god tålmodighet eller at man selv har så god tid, til at 2-åringen skal stoppe og kikke på enhver liten stein eller kvist på veien, springe motsatt vei enn det mamma ønsker osv osv..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...