Gå til innhold

Jaja så ble jeg sykemeldt en god stund til da :-/

Anbefalte innlegg

Har vært sykemeldt i 14 dager nå og i dag ble den forlenget helt til 20 desember!!

Sliter veldig med kvalme og lavt blodtrykk som gjør at jeg svimler veldig fort. Kan vel stå rett opp og ned i ca 10 min før jeg kjenner jeg må sette meg igjen.

Normalt blodtrykk for meg er 120/80 nå er det 90/55 :-0 det er rimelig mye forskjell det!!!

Fortsetter under...

Håper det blir bedre! Har lest at blodtrykket begynner å stige etter uke 21 ca....

Jeg har også lavt blodtrykk, hadde 90/55 på første kontroll jeg også.. Men jeg har alltid hatt det da :P Dessuten er det enklere å holde styr på det når en ikke er så sinnsykt kvalm, for da får en i alle fall i seg mat, og det hjelper jo veldig på blodtrykket å spise jevnt :) Jeg har vært heldig nok å alltid få i meg nok mat hvertfall!

Lykke til videre, håper kvalmen avtar:)

Tusen takk alle sammen.

Blir mye soffasliting og soving på meg også. Dagene går sååå sakte!!

Er jonhelt umulig for meg å være på jobb med det blodtrykket også siden jeg står og går hele dagen der. Ingen muligheter for tilrettelegging.

Sjefen spurte i dag om jeg trodde jeg kom tilbake i svangerskapet, men det turte jeg jo ikke svare på!!! helt ærlig så tviler jeg litt på det. Slet med lavt blodtrykk i forrige svangerskap ogsånognda bedret det seg ikke før etter fødsel :-/

Annonse

Huff, synes det ikke er så oppløftende lesning når dere er såpass dårlig i uke 14. Har time til legen igjen på fredag og det ser foreløpig mørkt ut. Har vært veldig dårlig de siste 3 dagene så ingen bedring her (tvert i mot).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...