Gå til innhold

Fødetryne!!

Anbefalte innlegg

Våknet opp med følelsen av at jeg hadde DET fødetrynet. Gikk i speilet, og jammen meg stemte det..

Hoven rundt øyne, skikkelig tungt å ha øyene oppe, store lepper og gode bollekinn.. Lekkert!

Flere som har hatt dette nært fødsel? I så fall når fødte dere?

Har 10dager til termin.. Håperhåper..

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143993295-f%C3%B8detryne/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Med nr 1 fikk jeg høre at jeg hadde fødefjes fra ca 2,5 uke før termin, og da fødte jeg 9 dager før termin. Hadde lagt på meg 11 kilo.

Denne gangen fikk jeg ikke fødefjes i det hele tatt, og fødte på/dagen etter termin. Var vel litt rundere i fjeset kanskje, men ikke på samme måte som sist.

Håper det nærmer seg for deg :)

Jeg var på akupunktur i går. Og da sa jordmor; " Ikke for å gi deg forhåpninger eller noe, men jeg syns du ser helt anderledes ut i dag.. Du har liksom det typiske fødeansiktet man gjerne får rett før fødsel."

Ikke for å gi meg forhåpninger sier du... HA HA HA HA HA.

Termin i går nemlig.

Hadde faktisk ikke hørt om fødeansikt før jeg. Jeg ser det ikke selv jeg da. Men det skal sies at jeg satt å hulka og skreik til en fiiiin sang på radion før jeg gikk inn. Kan være utslaget. For jeg føder alledeles ikke. :-/

Annonse

Har fått skikkelig fødetryne jeg også. Hadde det en good stund med snuppa, og fødte ikke før 10 dager over så kjenner ikke akkurat at jeg har så mange forhåpninger for at fødsel skal komme snart. 3 uker igjen igår, så har litt å gå på fortsatt =)

Sitter fremdeles her med magen jeg, hehe.. Fødetrynet gikk bort nå etter to dager, så tolker det ikke som et tegn nei. Løs mage i går, så får se om dette er et tegn. Sterke kynnere i 3dager, så jeg legger meg med litt forhåpninger, men tør ikke å ha for mye da. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...