Gå til innhold

Våknet av kraftige murringer og kynnere..skjer det noe eller bare forbigående??

Anbefalte innlegg

Har holdt på i litt over to timer nå,kommer og går litt.magen knyter seg virkelig og murringene er litt vonde. og kommer i rygg og underliv,samt strålinger ned i beina,kommer ca vært kvarter..kan det være starten på noe eller bare noe forbigående..hva tror dere??

Endret av cindy85

Fortsetter under...

Får håpe det fører til noe :)

La meg i går kveld med skikkelig mensmurring, hadde litt kynnere på kvelden. Det gikk over til vond i rygg, nedpress og stråling ned i beina. På slutten lå jeg kroket for hver gang det kom ett tak. Holdt på slik i 3-4 timer så ga det seg igjen. Sitter nå hær og kjenner på litt ubehag bak i ryggen, det er alt. Huff.. Nå vil jeg ha babyen min altså :)

Annonse

Jeg tror også at det kan være starten på noe :).. Jeg har hatt murringer som varte ca 2 timer, men ikke vonde kynnere og slik som du beskriver så krysser fingrene for at du er i gang med noe :) ! Lykke til og hold oss oppdatert :)

Mine rier begynte som du beskriver sist fødsel. Fikk de ned i hoftene, og det blir sikkert sterkere smerter i hoftene om dette er rier.

Lykke til om noe skjer. Hvordan ligger du Ann nå?:)

Da gikk alt over etter 5 timer.for en merkelig opplevelse.var nesten sikker på at noe var i gang, for har aldri hatt det slik før og det var vondt og kjempe ubehagelig..

Litt småskuffa nå,alt det tulleriet for ingenting:(

Får se om det kommer noe mer utover dagen,for faktisk i det jeg sitter her å skriver,kjenner jeg det begynner å små murrre litt igjen og har en kynner igjen.

Kan det komme og gå litt i begynnelsen,har jo aldri opplevd det før så aner jo ikke eksakt hva jeg skal kjenne etter og hvordan det skal være???

Riene kan være litt opp og ned i begynnelsen ja.

Nå er jeg veldig spent... Oppdatering? :)

Fortsatt litt kynnere og murringer, men ikke noe kraftige greier lenger:(

Litt dårlig i magen også, men tviler på at det skjer noe nærmeste tiden,for det er langt fra hva jeg våknet til i dagmorges,men noen gode modningstegn er det vel hvertfall,håper jeg;) eller så skjønner jeg ingenting

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...