Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Vi har en gutt som heter Liam, og vurderer Lomax til en ev. lillebror. Vi har vært mange runder om matchende navn (bl.a. Scott og Aiden), men har kommet fram til at vi vil ha bokstavrim med forbokstaven L. Digger Lomax, og det er ikke så mye brukt....enda, iallefall ;) Sånn var det faktisk med Liam også, men det er over 4 år siden.... Synspunkter? Forslag?

Endret av Bzzz
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det klinger bra men jeg må innrømme at da jeg leste det første gangen trodde jeg det var et produktnavn/firmanavn.

Tar nok litt tilvenning. ;)

Et annet navn på L som jeg synes er temmelig kult er Lloyd...

Skrevet

Firmanavn? Kanskje det ;) Håper det er tilvenning som skal til ja. Lloyd? Uttales det "Låyd", eller med trykket annerledes?

Skrevet

Veldig Spesielt :) men ikke stygt. Hva med bare Max? men er jo ikke L. Hva med Lars,Lasse,Lucas eller Linus?:)

Skrevet

Firmanavn? Kanskje det ;) Håper det er tilvenning som skal til ja. Lloyd? Uttales det "Låyd", eller med trykket annerledes?

Ja, trykk på første stavelse.

Ikke så vanlig her men jeg er fallt for det navnet.

Skrevet

Takker masse for svar alle sammen :)

Skrevet

Ja, trykk på første stavelse.

Ikke så vanlig her men jeg er fallt for det navnet.

Ikke så dumt det ;)

Skrevet

Har aldri hørt Lomax før. Litt for spesielt for meg.

Liam og Ludvig?

Liam og Levi?

Skrevet

Lloyd er kult. Jeg liker det bedre skrevet Loyd da, men det er et navn jeg liker veldig godt. Står godt til Liam også.

Skrevet

Tenkte på Lorax jeg da.

Jeg liker spesielle navn selv, men dette må jeg ærlig innrømme ble for spesielt selv for meg.

Skrevet

Litt for spesielt for meg.òg.. enig at det ikke hørtes ur som navnet til en person.. derimot syntes jeg Linus stod bedre til Liam

Skrevet

Synes både Linus og Ludvig er for poppis. Da vi kalte sønnen vår for Liam, var det svært få vi visste om, som hadde det navnet. Nå er det også poppis, men det går egentlig ikke an å tenke slik heller. Jeg liker Levi, men det gjør ikke pappan. Det skal ikke være lett ;) Lomax er spesielt ja, men liker klangen i det. Navnet er forløpig mest brukt som etternavn, men ikke i Norge.

Skrevet

Høres ut som tabletter synes jeg. Gi meg en eske Lomax er du snill.....

Skrevet

eller er jo både Leonel og Leopold spesielle navn på L,som er bedre enn Lomax

Skrevet

Høres ut som tabletter synes jeg. Gi meg en eske Lomax er du snill.....

Hjelp!!! Det hørtes ikke bra ut...

Skrevet

eller er jo både Leonel og Leopold spesielle navn på L,som er bedre enn Lomax

Leonel er ikke så værst! Leopold, litt rart ;)

Gjest Antarctica
Skrevet

Lomax er ganske vanlig det - som etternavn i engelsktalende land. Syns ærlig talt det blir som å kalle ungen O'Connor, Bateman eller Churchill.

Hva med Lothar?

Skrevet

I følge pappan som sitter med et kritisk øye og øre ved siden av her, er Leonard for tungt og Lothar et filmskurk-navn...Personlig synes jeg Leonard er ok, og Lothar litt ukjent, enda... :)

Skrevet

Egentlig har jeg veldig sansen for både Colin, Scott og Morgan også, selv om de ikke begynner på L.... Mannen er heeelt imot det han kaller "pinglenavnet" Colin :( Scott har vi i nærmeste familie, men kanskje ikke helt usannsynlig... Morgan har mistet litt piffen, etter å ha fulgt med på Morgan og Ola-Conny på tur :D Sjarmerende ja, men vil liksom ikke forbinde min egen sønn med Morgan fra Ullared....Det er så mye lettere, hvis barnet i magen er jente. Da er navnet spikret: Lilly :)

Skrevet

Lomax er altfor etternavn for min smak :) Og så klarer jeg liksom ikke å si det på annet enn amerikansk, alt annet høres liksom tamt ut i forhold ;)

Liam og Lion

Liam og Lior

Liam og Lysander

Liam og Lyder

Eller hva med:

Liam og Cedric

Liam og Hector

Liam og Tristan

Liam og Silas

Liam og Elliot

Liam og Emelius

Liam og Hadrian

Liam og Maldevin

Liam og Malte

Liam og Selmer

Liam og Oleander

Liam og Maximus

Liam og Titus

Liam og Sophus

Liam og Casander

Liam og Karelius

Liam og Castor

Liam og Anselm

Liam og Aurelius

Liam og Elion

Liam og Zacharias

Liam og Zaccheus

Liam og Eron

Liam og Caius

Liam og Calvin

Liam og Eridian

Liam og Wolfgang

Gjest Antarctica
Skrevet

Lothar Matthaeus, briljant tysk fotballspiller! Si DET til mannen du !

Skrevet

Lomax er altfor etternavn for min smak :) Og så klarer jeg liksom ikke å si det på annet enn amerikansk, alt annet høres liksom tamt ut i forhold ;)

Liam og Lion

Liam og Lior

Liam og Lysander

Liam og Lyder

Eller hva med:

Liam og Cedric

Liam og Hector

Liam og Tristan

Liam og Silas

Liam og Elliot

Liam og Emelius

Liam og Hadrian

Liam og Maldevin

Liam og Malte

Liam og Selmer

Liam og Oleander

Liam og Maximus

Liam og Titus

Liam og Sophus

Liam og Casander

Liam og Karelius

Liam og Castor

Liam og Anselm

Liam og Aurelius

Liam og Elion

Liam og Zacharias

Liam og Zaccheus

Liam og Eron

Liam og Caius

Liam og Calvin

Liam og Eridian

Liam og Wolfgang

Oi, takk for mange forslag!!! :) Mange spesielle navn, og flere jeg liker :) Liker spesielt:

Cedric, Hector og Silas :)

Skrevet

Oi, takk for mange forslag!!! :) Mange spesielle navn, og flere jeg liker :) Liker spesielt:

Cedric, Hector og Silas :)

Det er tre utrolig flotte navn synes jeg også! Cedric og Hector blir for lite brukt her til lands, selv om de er fullstendig uproblematisk å uttale :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...