Gjest Lykke Fryd ♥ Skrevet 22. november 2012 #26 Skrevet 22. november 2012 "Den dag kjem aldri" Den dag kjem aldri at eg deg gløymer, for om eg søver, eg om deg drøymer. Om natt og dag er du like nær, :/: og best eg ser deg når mørkt det er. :/: Du leikar kringom meg der eg vankar. Eg høyrer deg når mitt hjarta bankar. Du støtt meg fylgjer på ferdi mi, :/: som skuggen gjeng etter soli si.:/: Når vinden lint uti lauvet ruslar, eg trur d’er du som gjeng der og tuslar, når somt der borte eg ser seg snu, :/: eg kvekk og trur det må vera du. :/: I kvar som gjeng og som rid og køyrer, d’er deg eg ser, deg i alt eg høyrer, i song og fløyte- og felelåt, :/: men endå best i min eigen gråt:/:
Anonym bruker Skrevet 22. november 2012 #27 Skrevet 22. november 2012 DDE Det fine vi hadd sammen westlife Ill see you aigen Anonym poster: 33865a74f4aca4db983d6d23906f27c3
Catlady Skrevet 23. november 2012 #28 Skrevet 23. november 2012 Tyven tyven av dum dum boys er en av de tristeste og følelsesladde norske sangene jeg vet om... Ble laget etter at prepple (sangeren) mistet datteren sin Stor klump i halsen hver gang jeg hører den .....
løvebrøl Skrevet 23. november 2012 #29 Skrevet 23. november 2012 Klagesang Sigvardt Dagsland Sommerfuggel i vinterland Halvdan Sivertsen Sanger som ble sunget i min stefar og svigermors begravelse. Nydelige
Gjest Antarctica Skrevet 23. november 2012 #30 Skrevet 23. november 2012 Mener du en sang som skal framføres av en solist, eller en som menigheten skal synge sammen? For det gjør litt forskjell... Hvis dere har en sanger til å gjøre det, er jo "Jeg vil takke livet" veldig flott.
Countess Skrevet 23. november 2012 #31 Skrevet 23. november 2012 (endret) Eg ser og gi meg handa di ven. Åsså er det en til, men er usikker på om det er det den heter..gabriels obo? Eller noe slikt! Den er nydelig! Kondolerer <3 Endret 23. november 2012 av Countess
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå