Cinnamon4 Skrevet 22. november 2012 #1 Skrevet 22. november 2012 Noen som har denne vaskemaskinen her og som har opplevd å få feilmeldinga SE i vinduet? Vi har opplevd dette flere ganger og har fått startet den igjen halvveis i programmet. Nå "døde" imidlertrid hele maskinen ut, den er svart og ikke strøm. det kommer en klikkelyd hele tiden fra den. Vi har hatt stopp før, men etter å ha renset pumpa for sand, kronestykker og Q-tips (!!) har vi fått den igang igjen, men nå hra vi en sterk følelse om at maskinen har tatt kvelden. Hva tror dere? Er det verdt å demontere for så å finne ut at det er dødt... Maskin er vi avhengig av, evt må jeg ut og kjøpe ny i morgen. Et annet spm: dere med barnehagebarn - hva slags maskin har dere? som tåler litt tøff vask? denne vi har nå stopper for det minste virker det som, virker som om den er for elektronisk og tåler for lite skitt. Vil ha en enkel en, som kan vaske en vinterdress med noe sand på rompa og knea uten at vi må skylle den i dusjen først. Argh! Men, noen som kjenner til feilmeldingen SE hos Samsung?
HeleneBeate Skrevet 22. november 2012 #2 Skrevet 22. november 2012 Jeg har AEG og er storfornøyd! Har også AEG tørketrommel, den har jeg hatt siden min førstefødte ble født og den er nå 14 år gammel!
Cinnamon4 Skrevet 22. november 2012 Forfatter #3 Skrevet 22. november 2012 AEG hadde jeg også, før, var kjempefornøyd. Samme med Bosch. Men så traff jeg denne mannen som aldri hadde vasket barneklær og hadde Samsung... Grrr, hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå