Gå til innhold

Spontanabort igjen...7 uker på vei

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Trulte med to små

Tusen takk Aaleve!

Det skal bli godt å få timen i Porsgrunn unnagjort og få sjekket at alt er ute.

Det er som du skriver tøffe tak for oss som sliter med å bli gravide, jeg kan ikke skjønne hvordan jeg skal klare å forsøke å være rolig neste gang jeg forhåpentligvis blir gravid.

Jeg kommer nok til å være mer redd en glad om testen blir positiv igjen osv osv...

Men, inntil da er det bare å prøve å leve så godt jeg kan, bruke tiden til å komme meg og ellers ta ting som det kommer.

Jeg ønsker deg masse lykke til videre i svangerskapet og håper alt går bra!! Det gjør det :)

Sender deg en god klem tilbake!

Gjest Trulte med to små

NEEEIIII lykke... dette var ufattelig trist å høre!!!!! jeg vet ikke hva jeg kan si engang... bare så trist og uretferdig!!! sender over alle varme klemmer jeg har <3

Tusen takk Monky!

Ja, dette hadde jeg ikke trodd altså! Hcg var så fin stigning på og høy så jeg trodde virkelig det var min tur denne gangen.

Men nå gikk det altså ikke slik og jeg er lei meg, men jeg MÅ bare forsøke å gjøre det beste ut av det. Kan ikke bare legge meg ned og gi opp.

Det verste er egentlig å føle meg gravid enda når jeg ikke er det!

Har av og til lyst til å bare kutte ut dette babystyret, men kjenner jeg meg selv rett gir jeg ikke opp enda ;)

Jeg håper alt står bra til med deg og de små guttene i magen! Jeg tenker stadig på deg vet du!!

God klem!

huff jeg sitter her med tårer som renner.. tenker på deg og vettu... så fint at du er så flink til å se fremover.. skulle bare såååå ønske at alt var bare lykke denne gangen, det hadde du så fortjent!!

jeg håper alt det beste for deg i nærmeste fremtid!! klemmer <3

Jeg har fortsatt ømme bryster og er småtrøtt og uggen. Jeg hadde utskrapning på onsdag. Jeg har hørt det tar relativt lang tid før hcg er ute av kroppen. Men det er nok forskjell fra person til person. Håper du føler deg bedre snart. Det er jo så utrolig trist at du må gjennom dette..

Gjest Trulte med to små

huff jeg sitter her med tårer som renner.. tenker på deg og vettu... så fint at du er så flink til å se fremover.. skulle bare såååå ønske at alt var bare lykke denne gangen, det hadde du så fortjent!!

jeg håper alt det beste for deg i nærmeste fremtid!! klemmer <3

Tusen takk kjære deg! <3 Ja, vi satser på å lykkes til slutt! <3

Gode klemmer til deg!

Annonse

Gjest Trulte med to små

Jeg har fortsatt ømme bryster og er småtrøtt og uggen. Jeg hadde utskrapning på onsdag. Jeg har hørt det tar relativt lang tid før hcg er ute av kroppen. Men det er nok forskjell fra person til person. Håper du føler deg bedre snart. Det er jo så utrolig trist at du må gjennom dette..

Ok, da er nok det vanlig med graviditetssymptomer en god stund da.

Vi er i samme båt vi da Ønskegull. Skulle ønske vi var et annet sted, men vi får håpe vi snart lykkes igjen!

Jeg ønsker deg god heling av kropp og sinn og håper du tar så godt vare på deg selv som du bare kan!

Sender deg en stor klem

Føler med deg Lykke.... Får ubeskrivelig ondt inni meg når jeg leser innlegget ditt. Dette er noe ingen burde oppleve. Å det er en så alt for urettferdig verden. Noen tar abort, mens andre sliter år etter år for å få sitt største ønske oppfylt. Skulle ønske det var noe jeg kunne gjøre for deg...

Sender deg mange varme tanker og klemmer.... Håper dere klarer og reise dere opp fra dette, og at dere kan få god støtte fra annet helsepersonell... Venner og familie... Det er ikke umulig, og om dere er opp for det så håper jeg med hele mitt hjerte å hvert bein i min kropp at dere klarer det...

Jeg så på puls på nrk for noen år siden ett inslag om prøverørsbarna.

Der var Jenni Jensen... De hadde gått gjennom 10 forsøk da det endelig klaffet, og da tror jeg hun var rundt 40 år. Husker ikke hvor mange år det hadde gått over, men det beviser jo bare at det er mulig...;) stå på.... Men bruk den tiden du trenger for å sørge, det tror jeg er viktig for og klare å ha riktig fokus om man skal fordøke på nytt.

Tenker på deg!!!!!!!

Stor, varm og god klem fra meg med all den omtanke som legen din maglet!

Ok, da er nok det vanlig med graviditetssymptomer en god stund da.

Vi er i samme båt vi da Ønskegull. Skulle ønske vi var et annet sted, men vi får håpe vi snart lykkes igjen!

Jeg ønsker deg god heling av kropp og sinn og håper du tar så godt vare på deg selv som du bare kan!

Sender deg en stor klem

Jeg tror det er forskjell på hvor fort en kommer seg. Du får ta tiden til hjelp rett og slett :( Jeg har fortsatt vondt, men ingen feber så satser på det går over snart. Vi SKAL lykkes snart :) Har du vært på kontroll?

Ta godt vare på deg selv!

Jeg synes det er veldig bra at du vurderer å skrive klage på den legen! En slik behandling som du fikk unner jeg ingen!!

Kanskje en klage kan jekke ham ned litt, så håper du gjør det selv om det sikket ikke er lett...

Håper virkelig det blir din tur med spire snart. Lykke til!

Gjest Trulte med to små

Det var trist :-(

Håper det går bra med deg.

Den legen trenger virkelig kurs i det å være medmenneske. Moralpreken er vel det siste vi trenger. Puddel...hmmm. Ikke bra.

Merker jeg hisser meg.

Klem

Vet du hva? Jeg er gravid likevel!!! Jeg skrev en annen tråd her under 1 trimester :) Den dumme legen tok grundig feil!!

Klem til deg også!

Annonse

Gjest Trulte med to små

Jeg synes det er veldig bra at du vurderer å skrive klage på den legen! En slik behandling som du fikk unner jeg ingen!!

Kanskje en klage kan jekke ham ned litt, så håper du gjør det selv om det sikket ikke er lett...

Håper virkelig det blir din tur med spire snart. Lykke til!

Tusen takk! Legen skal få så hatten passer for vet du hva? Han tok feil, jeg er fremdeles gravid!!

Gjest Trulte med to små

!!!!! HURRA, HURRA, HURRA!!! ER DET MUUUULIIIG????

FY FAEN, JEG ER SÅ GLAD PÅ DERES VEGNE!

*BOBLENDE GLAD* :)

Tuuusen takk Puma!!! :) Det er et mirakel rett og slett, fra ingen håp fra min side og dyp sorg til den reneste lykke nå! Helt surrealistisk, men sant er det! <3

HURRRAAAAKLEM fra meg :)

Gjest Trulte med to små

What?!! Er det mulig??!!!!!

GRATULERER!!:-)))))))

P.s. Hvis du har krefter, så send inn en klage til helsetilynet på den der legen.

Tusen takk!

Det var visst mulig ja!! ;) Helt utrolig og jeg skal sende inn klage på denne legen ja!

Så syyyyyykt deilig!!!! Men hvordan kan man stole på legene da???? Jeg har hatt fire aborter. Har fått piller som skal støte ut fosteret. De har nemlig ike funnet noe på ul. Hvordan kan jeg stole på at de så rett da???? Blir helt redd jeg......... Neste gang jeg eventuelt får beskjed om at der er SA så tør jeg nesten ikke å ta de pillene som skal støte det ut!!!! Tenk om de tar feil.... Men for en herlig følelse du må ha nå. Kjenner det nesten helt hit,.. Hi hi

Gjest Trulte med to små

Så syyyyyykt deilig!!!! Men hvordan kan man stole på legene da???? Jeg har hatt fire aborter. Har fått piller som skal støte ut fosteret. De har nemlig ike funnet noe på ul. Hvordan kan jeg stole på at de så rett da???? Blir helt redd jeg......... Neste gang jeg eventuelt får beskjed om at der er SA så tør jeg nesten ikke å ta de pillene som skal støte det ut!!!! Tenk om de tar feil.... Men for en herlig følelse du må ha nå. Kjenner det nesten helt hit,.. Hi hi

Ja jeg VET!!! Skjønner så utrolig godt hva du mener! Jeg valgte å beholde den opprinnelige oppsatte timen i Porsgrunn hos fertilitetsklinikken om bare for å sjekke ved UL at "alt var ute" og ellers få noen svar og prate litt om veien videre nå.

Mannen min hadde ikke gitt opp håpet om at der fremdeles var noe der, men jeg trodde dessverre legen som sa det "ikke var noe der!"

Jeg syns det var endel ting som ikke stemte mht at jeg fikk aldri ut en eneste klump eller noe annet "slikt", kun rent, friskt blod og blødningen stoppet så fort i forhold til de andre gangene jeg har opplevd SA, samt jeg hadde nesten ingen smerter.Hcg hadde heller ikke falt så veldig så det hele var veldig merkelig!

Jeg skjønner du blir nervøs, men la oss håpe du aldri trenger å oppleve en SA igjen!

Jeg er så glad at den dumme legen mente ting bare skulle gå sin gang og jeg fikk heller aldri tilbud om piller. Jeg hadde en følelse av at jeg ikke skulle ta sånt heller før det evnt viste seg at alt håp var ute, det sa også min mann.

Så moralen her må vel bli at er man usikker og intuisjonen på en eller annen måte sier at dette ikke stemmer, så be om en ekstra sjekk eller "second opinion" hos en annen lege!

Og jeg skal aldri tvile på mirakler mer! <3

KLEM :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...