Gå til innhold

Mat mat maaat! :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er absolutt INGENTING som frister for tiden! Og så plutselig så får jeg AKUTT lyst på noe- og dette er selvfølgelig mat laget på restauranter! Det er en urettferdig lyst altså!

I dag har jeg vanvittig lyst på kinamat! Vi bor et godt stykke utenfor byen, så takeout er en gode vi ikke har. Samboer er på jobb på andre siden av byen, og kan selvsagt ikke kjøre gjennom byen for å kjøpe mat til meg hver dag. For det første tar det ekstra tid, og for det andre er det dyyyrt!

Jeg KAN jo selvsagt lage kinamaten selv, MEN når jeg lager maten, så blir jeg dårlig under matlagingen og orker ikke å spise når det er ferdig!

WHAT to do? haha! Jeg sliter seriøst med matabstinenser!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Vet hvordan det er, jeg har ikke hatt matlyst i hele svangerskapet og er i uke 30 nå. veldig slitsomt og kjedelig. heldig du som har matlyst i det hele tatt da:)

Endret av snartmamma2013
Skrevet

Jeg har spist én skive i hele dag, og den kom oppigjen, så kan vel ikke si at jeg har matlyst. Gått ned 6kg. For de tingene som jeg vil ha, de får jeg ikke... Og det er absolutt ingenting som frister. Klage klage klage ;)

Skrevet

Jeg elsker å lage mat, så jeg kan komme innom å kokkelere for deg :P Jeg er SJEF på kinamat ;)

Har slitt med dårlig matlyst og kvalme selv, men heldig som jeg er er det sunne ting som grønnsaker som frister mest. Og det har vi jo alltid hjemme.

Men slet litt her om dagen da saftig sjokoladekake fristet, men var ikke verre enn å sende SMS til svigermor så ordna det seg :)

Skrevet

Haha, velkommen skal du være ;) Sitter bare i sofaen og venter til maten min er ferdig, jeg da ;)

Åh, heldig du med svigermor som bor såpass nært at du kan be om kake ;) Min bor på andre siden av landet ;)

Skrevet

Har heller ikke særlig mye matlyst, så her er terskelen lav for å spise det som frister. I går ble det frossenpizza til lunsj....

Sørg for å ha god variasjon av mat i huset, så finnes det en mulighet for at et eller annet frister på et tidspunkt!

Skrevet

I dag har jeg frem til nå jobbet med en pose potetstapp som jeg laget meg kl åtte i dag tidlig. Har kanskje fått i meg 5 skjeer. Det tar tid. Blæææ! Så matlei!

Orker absolutt ingenting! I morgen skal vi ut å spise på bighorn. Akkurat nå frister ikke det en gang...

Jeg vil ha matlyst!!!!

Skrevet

Jeg har spist én skive i hele dag, og den kom oppigjen, så kan vel ikke si at jeg har matlyst. Gått ned 6kg. For de tingene som jeg vil ha, de får jeg ikke... Og det er absolutt ingenting som frister. Klage klage klage ;)

Også ned 6 kg pga kvalme. Mye jeg vil ha, men kroppen vil ikke ha det:(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...