Gå til innhold

navn igjen...Jonas?

Anbefalte innlegg

Vi er på stadig leit etter fine guttenavn, vi fikk mange fine forslag med Kato i, der vi har kommet frem til at vi likte Ole Kato best. Men jeg er fremdeles ikke helt sikker på at det navnet er "riktig".

Jeg har derfor foreslått Jonas til mannen, og han likte det godt, men ønsker dobbeltnavn pga eldste har det.

så....forslag til dobbeltnavn med Jonas? Vi liker navn som Elias, Ole, Mathias, William, Lucas, Jonathan (ikke mannen da, men jeg elsker navnet). Jeg ønsker ikke et navn med tydelig R i, og mange av de mest brukte navnene er kjempefine, men mye brukt i området, og i den aktuelle bhg.

Vi har vurdert Ole Kato, ole Mathias, Mathias, og nå Jonas et eller annet..

Hjelp mottas med takk, for nå har jeg sett meg blind igjen :P Godt det er to mnd igjen til fødsel :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143993019-navn-igjenjonas/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jonas er helt nydelig,best alene, og Ole Mathias er kjempe nydelig.

men litt forslag ;

Jonas Alexander

Jonas Christoffer

Jonas Leander

Jonas Andrè

Jonas Cornelius

Jonas Sebastian

Synes ikke han bør ha Mathias eller Elias etter Jonas,for blir for likt.,

Annonse

Skal dere bruke begge navnene til daglig, eller bare det ene? Hva heter første? Og bruker dere begge navn der? Jeg syns Jonas står best alene. Eller hva med Ole Jonas? Da er det mer naturlig å bruke begge navnene dersom det er viktig, enn når Jonas står først.

Storesøster heter Amanda Sofie, og vi bruker stort sett kun Amanda, men i bhg blir det brukt begge to, for der er ei Amanda til.

Tenker at vi sikkert bruker kun Jonas til vanlig, men at det alltid skrives begge navnene, har selv to navn, og har oppgjennom oppveksten byttet på om jeg bruker kun det ene eller begge. bruker begge nå da :)

Ole Jonas..hmm...ikke værst, men tenker at jonas kanskje er finest når det står først? jeg også synes jonas er finest alene, men samboeren vil ha dobbeltnavn..siden 1. har det

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...