Gå til innhold

Artikkel i vg om renholdsfirma. Ansatte stjeler, vasker badet med dobørste og bruker personlige eiendeler hos klient.

Anbefalte innlegg

Gjest Juliea - kukløsklan

Selv om man avskyr muslimer. Så er det vel en ting man ikke kan si om de. Det er at de er urenslige. I alle fall de som er praktiserende.

Makan til vasking de driver med. Hehe..

Rart ikke mannen min er mer sjuk enn han er som flere ganger daglig går rundt med vått hår :-)

Veldig utenfor tema da.. Men jeg kjenner en del muslimske menn fra min tid på ganster skole, og de dusjet kun etter sex sa de. DET er ikke renslighet.

Men jeg dømmer ikke menneskegrupper jeg ikke kjenner så mange. Bare husker jeg syntes dette er ufyselig!

Juliea , såpass trodde jeg du visste. At da kan de ikke kalles praktiserende muslimer :-)

Anonym poster: d7d2e8fb1301198b4e8e6104f35c5aa5

Å nei det visste jeg ikke. De var så praktiserende som bare det de, ba 5 ganger dagen. Forstyrret undervisningen med å be på tepper, klagde ned kantinen fordi de serverte svinekjøtt. Men de var søte snille gutter. De bare dusjet ikke med mindre de hadde sex. Samme med mennene i filmen ikke uten min datter, de dusjer også kun etter sex.

Men jeg kan ingenting om Islam annet en det lite obejktive synet media prakker på meg.

Fortsetter under...

Veldig utenfor tema da.. Men jeg kjenner en del muslimske menn fra min tid på ganster skole, og de dusjet kun etter sex sa de. DET er ikke renslighet.

Men jeg dømmer ikke menneskegrupper jeg ikke kjenner så mange. Bare husker jeg syntes dette er ufyselig!

Hva slags skole sa du?

Jeg elsket den skolen, ufortjent dårlig rykte. Sogn het den.

Gangster-skole du mente? hehe.. du skrev "ganster", bare lurte på hva du egentlig mente :)

Gjest Juliea - kukløsklan

Selv om man avskyr muslimer. Så er det vel en ting man ikke kan si om de. Det er at de er urenslige. I alle fall de som er praktiserende.

Rart ikke mannen min er mer sjuk enn han er som flere ganger daglig går rundt med vått hår :-)

Ja utenfor tema, men faren til datteren min er muslim, og han dusjer 5 ganger i døgnet, før hver bønn... Så ikke alle som er så urenslige da. Trodde det var sånn det var jeg, at de måtte vaske seg før bønn. Da er det "dårlige" muslimer du kjenner :P

Anonym poster: b1b9c3075f45ff16a2ce34feac051f1b

Hehe godt mulig de er dårlig muslimer. Kanskje like greit siden gode Muslimer er for ekstreme :P

Juliea , såpass trodde jeg du visste. At da kan de ikke kalles praktiserende muslimer :-)

Anonym poster: d7d2e8fb1301198b4e8e6104f35c5aa5

Å nei det visste jeg ikke. De var så praktiserende som bare det de, ba 5 ganger dagen. Forstyrret undervisningen med å be på tepper, klagde ned kantinen fordi de serverte svinekjøtt. Men de var søte snille gutter. De bare dusjet ikke med mindre de hadde sex. Samme med mennene i filmen ikke uten min datter, de dusjer også kun etter sex.

Men jeg kan ingenting om Islam annet en det lite obejktive synet media prakker på meg.

Oida. En god del ugyldig bønn der ute for disse da. Hehe. Eller. De trenger jo ikke dusje. Men de må jo igjennom dem vasken de skal t før bønn :-).

Var de forresten gifte denne gjengen med gutter ? Ettersom de hadde sex? Hadde de sex utenfor ekteskap kan de heller ikke kalles praktiserende muslimer samme hvor mye de ber. :-/. En praktiserende muslim har ikke under noen omstendigheter sex utenom ekteskap. :-)

Tro forresten ikke på det kvapseg media trykker nedover halsen på deg.

Bare spm altså, åssen vet du at de i den filmen ikke dusjer / vasker seg annet enm når de har sex?

Firmaet vi bruker heter Vasker hvitt as.

Nei, vi har ikke bakteriemåler, men har vært hjemom flere ganger de vasker her og ser ikke noe spesielt.

Har hus på 300kvm, 3 barn og full jobb....utrolig godt å komme hjem til rent hus.

Dere som er så skeptiske, la være å bruke vaskehjelp, da!!

Anonym poster: 783303edb1919ddcd7588345098bccd5

Gode muslimer trenger ikke være for ekstreme forresten ( det er jo selvsagt hvert sitt syn ) men ekstrem som det du ser i media er ikke muslimer.

En hod muslim følger opp bønn, faste, gir penger til fattige, er renslige , lever fredelig og med respekt for mennesker rundt seg osv. Det er vel ikke ekstremt ?

Annonse

Ja, jeg har nå vært i en eller annen diskusjon på forumet tidligere om akkurat dette med vaskehjelp. Selv har jeg erfaring innenfor renholdsbransjen og vet akkurat hvor mye snusk det kan være der, som i alle andre yrker.

De man tror er de beste er av og til de verste. Husker at det helst var de som hadde jobbet lenge i yrket som var de verste og en av de skulle lære meg opp.

Var sjeleglad jeg ikke var kunden til denne gamle vaskedamen altså.

Her ble dokluten brukt på bordene og diskene i kantinen, ETTER at de var brukt til å vaske kantene nedi do og dette var bare ett av mange ekkle eksempler.

Anonym poster: 057e3dc163c203ede1d927ba54343cc6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...