Gå til innhold

Er det flere som virkelig sliter med å puste?

Anbefalte innlegg

Og da mener jeg ikke at man blir litt andpusten, men at man virkelig gisper etter luft til tider. Jeg føler at jeg ikke klarer å trekke inn nok. :S

Det sliter meg helt ut og i tillegg blir jeg fort tett i nesen. Da føler jeg omtrent at jeg skal dø -.-

Jeg trenger ikke gjøre noe annet enn å sitte i ro, så begynner det. Som nå.... gisper etter luft. Jeg er klar over at magen presser på organene, men dette er latterlig :S Skal det virkelig være -så- ille?

Er 34 + 1 i dag. Forhåpentligvis synker magen snart og jeg kan puste normalt igjen, for dette er grusomt. Er redd jeg skal svime av til tider.

Fortsetter under...

Jeg spiser ikke my av gangen...men ganske ofte har jeg merket :P

Luft ja. Får ta meg en tur ut på terassen. Det hjalp ikke å gå ut i går. Det ble bare værre :P

Får jo helt åndenød til tider. :<

Annonse

hos meg festet hode seg for 2-3 dager siden og magen har ikke sunket. så jeg puster som en moskus okse dagen lang. men gisper ikke etter luft som du beskriver det. hva med oksygen maske? :P

Haha ja jeg kunne faktisk trengt det nå! :P

Jeg sliter også med å puste "normalt" lunger og magesekk er most. Jeg er sulten, men magesekken er blitt skvist:p gleder meg til magen skal synke, lei av å være hvalross!

Da er vi to, men jeg føler meg mer som en blåhval akkurat nå... en blåhval på land. Er 43 dager igjen til termin... og jeg føler at det kunne like gjerne vært 43 uker akkurat nå. :S

Jeg sliter også med å puste "normalt" lunger og magesekk er most. Jeg er sulten, men magesekken er blitt skvist:p gleder meg til magen skal synke, lei av å være hvalross!

Da er vi to, men jeg føler meg mer som en blåhval akkurat nå... en blåhval på land. Er 43 dager igjen til termin... og jeg føler at det kunne like gjerne vært 43 uker akkurat nå. :S

Haha strandet blåhval er vel rett ord ja! Spesielt når jeg skal kave meg opp fra seng eller sofa! Vi har heldigvis ikke lenge igjen;)

Haha strandet blåhval er vel rett ord ja! Spesielt når jeg skal kave meg opp fra seng eller sofa! Vi har heldigvis ikke lenge igjen;)

De sier så:P Men det føles som en hel liten evighet.

Kjenner meg igjen i sofa og seng situasjonen. Med bekkenløsning på toppen så blir det ekstra festlig. Tror ikke jeg har okket og oiet meg så mye i hele mitt liv :P Og så er jeg stiv som en stokk når jeg endelig kommer meg opp, og står lett fremoverbøyd og hiver etter pusten. Er det rart mannen ler?

Hei :) har det slik jeg også. er helt forferdelig. på meg hjelpe det å sette meg litt på siden. og blir veldig tett i nesen kvelden. slitsomt.

er 34 uker i morgen.

Ja jeg merker at det letter litt hvis jeg lener meg sidelengs, men det er så ubehagelig å sitte slik :) Alltid godt å få lagt seg om kvelden, på venstre side, det hjelper på.

Tett nese er noe ork :(

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...