Gå til innhold

Hvor lang tid fra jm sender inn " overtidsbrev" til man kommer inn på sykehuset?

Anbefalte innlegg

Tar det lang tid fra hun sender inn dette eller ringer det inn( vet ikke hvordan det gjøres) til man kommer inn på sykehuset. Og hva skjer når man kommer på sykehuset.,? Gjør de noe da eller er det bare tull som regel og bortkastet tid?? Har så mye dårlig erfaringer med helsevesenet og ser jo at andre har det også.begynner liksom å bli vant med å ikke bli tatt noe særlig hensyn til..

Grunnen til at jeg spør er at jm sa hun skulle sende det inn på min menstermin som er om 1 uke og noen dager før ul termin. Og sa de ville ta hensyn til denne, men jeg klarer ikke stole på noe de sier.

Jeg har kjempe angst for å gå lenge over termin da jeg har ei vennine som erfarte at babyen hennes døde pga legene ikke ville høre på henne og hun måtte gå over.

Håper noen har noen svar og bra erfaringer også:)

Fortsetter under...

på jordmora mi virka det som det kunne ta en uke.

7dager etter termin er trivsels-undersøkelse

14dager etter termin er overtids-undersøkelse

det var sånn jeg skjønte det iallefall

Ok selvom hun sender den inn før.? Hun sa hun ville sende det før pga " problemet" mitt med angsten.og at ettersom det var et sprik på noen dager på terminene ville de ta hensyn til det, men hun snakker kanskje bare tull da.eller kan jeg virkelig stole på det hun sier..

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...