Gå til innhold

Gravid etter 7 år med prøving :))

Anbefalte innlegg

De første årene med prøving og testing var slitsomme, alt dreide seg kun om det. Kroppen var stresset og vi var stresset. Ga opp testing og kalkulering ganske fort for å bevare sexlivet.

I oktober 2010 og mars 2012 aborterte jeg mellom uke 6 og 7. Det var nedtur for oss begge. Men nå visste vi at vi kunne!

Siden SA i 2010 har jeg bare laget syklusoversikt. Det har hindret mye stress.

I forrige uke testet jeg positivt og er i dag 6 uker på vei. Ingen tegn til at jeg skal abortere. Ingen smerter, bare litt småkvalme. Det har liksom ikke helt gått opp for oss for alvor enda, så vi tar hver dag som den kommer.

Til dere som prøver; legg stress og testing på hylla og kos dere med hverandre istedet.

Lykke til! <3

Fortsetter under...

Annonse

Gratulerer!!! :) Det må være spesielt deilig etter å ha lengtet i så mange år! Vi har termin likt vi da ca? Min mens termin er 27.07... Selv om det er vår nummer 4, så er ikke gleden mindre! Lykke til!!!!

Gratulerer sååå mye med velfortjent graviditet!!! :D Vi prøvde selv i 5 år før førstemann satt, og med begge to har jeg hatt to aborter først. Har sett masse eksempler på at spiren blir værende den tredje gangen etter to aborter, så dette har jeg stort tro på skal gå veien for dere <3 Masse lykke til!!!

Ps: Jeg ble også gravid etter at vi skaffet oss hund :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...