Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Har endeleg fått lisja til å drikke av kopp, og både vatn, juice og smoothie går ned på høgkant. Fant ut det var på tide å prøve tilskuddsblanding, sida ho skal overnatte hjå besteforeldra i helga. Men neida, det skal ho på ingen måte ha. Ikkje så rart, det smakar kjemisk som fy..

Kor lang tid brukte din baby på å venne seg til skvipet?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143992910-tilskuddsblanding/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Må ho drikke skvipet da? Kor gamal er ho? Ammer du til vanleg?

Så lenge ho får i seg anna drikke/væske og et nokre måltid med fast føde om dagen så går det heilt fint å ikkje drikke mjølk ei lita helg.

Elles kan du prøve andre mjølkeblandingar, dei smaker og lukter forskjellig, eller du kan pumpe.

Må vel ikkje, men eg byrjar på jobb att snart. Ammefri er fint i teorien, men det blir ikkje sett inn ekstra ressursarden tida eg er borte. Det er travelt nok som det er på seinvakt om ikkje eg skal stikke av midt i den travlaste tida. Så det hadde vore fint om ho kunne samarbeide litt om erstatning.

Annonse

Om du klarer å ha tre "gode ammingar", slik at ho dier ei stund og du kjenner brystet blir tømt, så får ho i seg tilstrekkeleg med mjølk i forhald til næringsstoffa ho treng frå mjølk. (I tillegg må ho sjølvsagt ha nokre måltid med fast føde, men sidan du snakkar om tilskuddsblanding så rekner eg med ho spiser bra i tillegg. Tillskuddsblandingar skal brukast slik du ville brukt vanleg mjølk til eldre barn, altså ikkje som sjølvstendig måltid.)

Kan pumping vere eit alternativ? Du kan evt bruke matpause til dette om du absolutt ikkje kan gå frå, med ei dobbel elektrisk pumpe får du gjort mykje på 10 minutt (viss pumping funker for deg, da).

Pumping prøvde eg ei stund då ho var mindre (ho sov 13 timar i strekk fra 3-6 mnd), vart berre stress og pes og når eg stressa kom ingen ting). I tillegg tek ho ikkje pupp viss ho trur det er meir interessante ting på gang (mareritt å amme anna enn heime). Ho har aldri kosa med puppen.

Ho et stort sett bra etter ein treig start. Etter å ha blitt meir eller mindre fullamma i 7 mnd og nekta fast føde gjekk ho til 3 måltid og eit mellommåltid over natta (no nektar ho berre skive og heimelaga mat).

Har alltid tenkt at eg skulle bry meg meir om å la ho amme så lenge ho ville enn jobben, men det å la kollegaene ta støyten får eg meg ikkje til. Ho er jo trass alt stor jente no, og så lenge ho vil skal ho få pupp når eg er heime (morgon og kveld når eg har tidlegvakt og morgon når eg har seinvakt).

Om du ikkje får henne til å drikke tilskotsblandinga så kan du nok fint fortsette å amme 1-2 gonger om dagen (kanskje ein tredje gong dei dagane du har fri?) og så gje henne mjølkehaldig pålegg som ost og smøreost, og etterkvart yoghurt.

Drikkemjølk (vanleg) er ikkje anbefalt før 1 år, og yoghurt frå 10 mnd, dette er for at mjølka ikkje skal fortrenge meir jernrike matvarer frå kosten, og også fordi mjølk hemmer opptaket av jern. Viss du gir jernrik kost (raudt kjøt, broccoli, leverpostei) til nokre måltid, med appelsin eller appelsinjuice attåt, og mjølkeprodukta til dei andre måltida, så sikrer du optimalt opptak av jern.

Allergimessig er det ikkje nokon grunn til å vente til etter 1 år med vanleg mjølk, og MME/tilskuddsblandingar inneheld akkurat det same som vanleg kumjølk (pluss ein del til, spesielt jern).

Her har jeg nettopp fått jenta til å ta flaska! Drakk 150 ml i dag tidlig :) Hun er 7 måneder og jeg har prøvd i flere mndr med å få i henne noe...Ikke vil hun ha vann og nesten ikke sånn juice fra nestle....Jeg ammer og ammer og ammer,men bleiene hennes er veldig tørre døgnet rundt så torr hun trenger mer væske! Eneste nattbleia som er veldig våt men da ammer jeg hver andre time på natta hvis ikke oftere :P

Mi har nekta flaske, men då eg kjøpte kopp med sugerør vart det fart på sakene (sånn avent 18m+).

No drikk ho vatn til maten og får sviske- og aprikospure blanda med vatn på formiddagen. Ho hiv i seg nestle drikki (melkebasert smoothie), men erstatninga går tregt. I går drakk ho 2x100 ml ståande ved sofaen (var vel for oppteken av at ho kan reise seg opp til å kome på at ho ikkje vil ha).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...