Gå til innhold

time på sykehuset idag for ul og vurdering av igangsetting..

Anbefalte innlegg

er i uke 36 +5. har hatt sv.skapsforgiftning siden uke 31 med høyt blodtrykk og +2 på protein. går på medisiner som holder det delvis under kontroll. prøvene varierer veldig fra gang til gang. 2 uker siden sist jeg var der og ble da lovd at vi skulle avtale idag om fødsel skal bli igangsatt ett par uker før termin ( den er 18/12) sitter her å er så spent, føler nesten som jeg skal få en dom idag :P kommer til å bli kjempe skuffet hvis det ikke blir gjort noen avtale nå. er jo glad formen er såpass at jeg har klart meg så lenge, men er så slitsomt å ha denne diagnosen. den påvirker hele kroppen, ligger stortsett hele dagen men er alikevell helt utslitt...

Fortsetter under...

ble ikke noe særlig koselig på sykehuset idag.. kom inn til en ny lege, er 7 gangen jeg er der på tilvekstkontroll, alle de andre gangen har det vært en fin opplevelse,men ikke idag. hun var skikkelig nedverdigende, trodde ikke på diagnosen sv.skapsforgiftnig sa hun, du har nok bare høyt blodtrykk. alle blodprøvene var fine. du skjønner vel det at alle gravide er slitene sa hun (med standard russisk uttale) bare klaget over at baby lå så rart,så det var umulig for henne å måle magesekken. etter jeg hadde vært å tatt ctg fikk jeg ikke komme inn til henne igjen, jordmor gikk inn å snakket med henne og jeg fikk beskjed om at jeg fikk ny time om en uke. føler meg som ett spørsmålstegn....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...