Gå til innhold

Hvor mange dager igjen 22.11.12?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har 12 dager igjen. I det ene øyeblikket er jeg kjempeklar for å føde, og i det neste er jeg redd for å føde:( Har lest en plass at en ikke går i fødsel før en er psykisk klar, så da ....... Har de siste nettene ikke sovet godt pga bekkenvondt, og nedpress, føles som noe kommer ut når jeg er på do:((

Vel, vel ingen vet hva fremtiden bringer.....

Lykke til alle sammen:)

Endret av 4.barn

Annonse

Annonse

Hadde tremin for 6 dager siden. Og har nå mistet all motivasjon for å føde.... Vet ikke hvordan jeg skal klare å gjennomføre når motivasjonen er på bunn!! Mulig å få svangerskapsdepresjon FØR fødsel?? For om det er riktig så har jeg nok fått det. Snart ingen flere tårer igjen. Mye sipping her nå,men sånn har nå jeg det!! :(

Hadde tremin for 6 dager siden. Og har nå mistet all motivasjon for å føde.... Vet ikke hvordan jeg skal klare å gjennomføre når motivasjonen er på bunn!! Mulig å få svangerskapsdepresjon FØR fødsel?? For om det er riktig så har jeg nok fått det. Snart ingen flere tårer igjen. Mye sipping her nå,men sånn har nå jeg det!! :(

Går nok bra når det endelig skjer. Da har man jo heller ikke noe valg, så viktig at du vert fall samler fysisk energi. Og depresjon er ikke noe å spøke med, så kanskje du kan snakke med noen, jordmor kanskje? Lykke til vertfall, det ordner seg nok :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...