Gå til innhold

Endelig kom Lille gutt :)

Anbefalte innlegg

Den 13 November kom endelig gutten vår,etter 6 års prøving, dette er min manns første barn,mens jeg har 2 fra tidligere forhold på 12 og 14 år.

Jeg liker :

Vegard

Odin

Brage

Magnus

Sindre

Mannen min :

Anders

Christian

Marius

Hva er finest? Kan gjerne komme med andre navn i samme gate også :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143992819-endelig-kom-lille-gutt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Tusen takk for svar og Forslag :). Håkon er nydelig,det heter ene storebroren,så det blir det ikke. Harald liker ikke pappan,men synes det er veldig koselig :). Tobias,Sebastian og Andreas synes vi er altfor mye brukt.

Navnene vi likte var :

Vebjørn Veldig godt

Mikael

Viljar

Synes dere skal ta hensyn til hva dine to heter, synes det er så rart npr det er Erik, Hilda og Felica liksom... Skjønner du har en Håkon, og da ville jeg vel ikke valgt hverken Magnus eller Marius - blir litt for royal copycat ;-) hva med:

Erlend

Amund

Eskild

Einar

Morten

Sigurd

Helge

Bjørn

Gard

Brede

Skage

Synes Forsatt de jeg har nevnt før passer veldig godt til Håkon og det gjør Vebjørn også,tror jeg faktisk hadde tatt Vegard eller Vebjørn hvis storebror heter Håkon,det passer fint til det :). Kan jeg få spørre hva den andre sønnen eller Datteren din heter?=) Trenger ikke og svare altså:)

Takk for svar :). Elsde gutten min heter Simen:) og Håkon er mellomste. Eskil var veldig fint,likte også Amund og Skage,men dessverre ikke pappan. Simon er nok for likt Simen,så blir ikke det,men veldig koselig navn det også, sto vel mellom Simon,Simen og Håkon når Simen kom :). Vebjørn er nok min favoritt forløpig,og pappan vil forsatt ha Christian eller Anders,men synes Vebjørn er fint,så blir nok enig til slutt :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...