Gå til innhold

Da var man

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kommet til uke 18 :) Eller vil man si uke 19, da man er 18 fullgåtte uker..?

Begynner smått å kjenne liv i magen, gleder meg til jeg kjenner det gjennom hånda :)

Enn med dere? Formen bra og alt på topp? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det heter vel at du er inne i din 19. uke da vel (?) :) Og du har lagt bak deg 18 fullgåtte uker :) Ordinær ul har du kanskje tatt da? Uansett er du jo ganske snart halvveis, og det er jo en bra følelse. :)

Er 24 uker her (23 iflg mens-termin da), og formen er på topp den.

Skrevet

Jeg er 20+3 i dag og fortsatt i kjempe form! :) Helt herlig å ha det sånn, faktisk ikke vært sjuk en dag..

Har så smått begynt å vaske til advent og jul så jeg slipper å få det samtidig med skole og jobb rett før jul! Fantastisk å være gravid :) :)

Skrevet

Slutten av uke 13, og formen er elendig. Gleder meg til svangerskapet er over, jeg kan kose meg med babyen

Skrevet

Er i uke 13, og formen er på vei oppover heldigvis. Har gått 60% sykemeldt, men fom neste uke blir det 30%. Deilig å ha passert de 12 første, da kan man slappe av litt mer og glede seg skikkelig :D

Skrevet

Det heter vel at du er inne i din 19. uke da vel (?) :) Og du har lagt bak deg 18 fullgåtte uker :) Ordinær ul har du kanskje tatt da? Uansett er du jo ganske snart halvveis, og det er jo en bra følelse. :)

Er 24 uker her (23 iflg mens-termin da), og formen er på topp den.

Nei får ikke ultralyd før i uke 20+1.. :/ Vært en kald sommer, så virker til at folk har vært aktive, siden det er fullt frem til da ;)

Skrevet

Huff, den der kvalmen er ikke noe å samle på!

Men snart er dere over den milepælen og alt føles mye lettere!

For min del har jeg ekstrem bekkenløsning, men har endelig fått kommet i gang med behandling. Håper det vil føre meg tilbake til hverdagen igjen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...