Gå til innhold

Dere som har hatt trekant / gruppe sex.. hvor ....

Anbefalte innlegg

finner dere de dere vil ha sex med?

Hvis det er venner : hvordan går dere frem?

Hvis det er ukjente : på hvilken nettside finner dere dem?

Koster det noe?

Er det : hei, her er jeg hvor er soverommet? eller er det snakk og vin først?

Jeg og mannen min vil ha trekant, men vil ikke det skal være noen vi kjenner.. vi lurte litt på swingers og... noen som har vært der?

Anonym poster: cfead6d5c4a25c5e1064416976849534

Fortsetter under...

Det lurer jeg også på, skulle så gjerne hatt med en i senga som jeg ble veldig betatt av da han var mye hjemme hos oss en periode.. :D MEN hvordan går man fram er jo det spørsmålet ja..

Anonym poster: 9593a0df98e09df40202852522338632

Jeg skal prøve neste fredag om ikke mensen ødelegger.

Blir to kvinner og mannen min.

Er en litt bekjent av han, jeg har aldri sett henne.

Det som er viktig er å gå nøye gjennom hva en vil og ikke vil

Har dere vært sammen lenge?

Har ikke vært på swingers, men kjenner ei venninne som er på noe lignende i Danmark.

En kan ha sex og bli sett på, se på andre og også trekant/firkant dette avtaler en med de en måtte bli kjent med der inne.

Tenk deg godt om, hva tenner dere? Vær ærlige.

Skriv ned hva som tenner, og hva dere ikke vil lever den til hverandre.

Lykke til.

Anonym poster: ce3b772fdf4038fb7d4dbde561d721be

Annonse

Jeg og mannen min har også lyst til og prøve trekant med en annen jente, ejg selv har hatt trekant før. men det er med andre før våres tid. Jeg syns sex er noe så naturlig og vakkert og ikke bør ligge i boksen om du har lyst til og forske litt.

Men som sagt det er ikke for alle, og derfor viktig og respektere andre og din partner, Min tok det fem år og snu på fra et nei til ja, og nå er han veldig nyssgjerrig på det selv :D

Kommer absolutt ikke til og være en bekjent, og det er enkelt og møte en slik på byen ;)

Anonym poster: f0002b445ff87ab84edc7798ac9a6e2c

Annonse

Hvordan klarer dere det? Jeg hadde blitt kjempesjalu og forholdet hadde nok gått rett vest. Jeg er trygg på mannen min sånn ellers men hadde aldri klart å sett han tenne på ei anna dame og pule henne framfor meg? Utroskap er forferdelig av to grunner. Tillitsbrudd og det faktum at han puler noen andre enn meg. Trekant er jo det samme minus tillitsbruddet. Det er helt utenkelig å finne på noe sånt. Så.. Hvordan klarer dere det?? jeg bare lurer siden jeg aldri noen gang kunne gjort det, så spennende å høre fra dere. ;)

Endret av mrsrogaland

Hehe, ja, jeg deler ikke, og ikke vil jeg være sammen med en mann som synes det er greit å dele meg heller. ;)

Men det er meg. Hvis andre digger trekant, får de bare gjøre det for min del. Får bare håpe de ikke ender opp som vennene til ei som svarte i en annen tråd om dette- der den andre dama ble gravid med ektemannen til hun ene. ;)

Hvordan klarer dere det? Jeg hadde blitt kjempesjalu og forholdet hadde nok gått rett vest. Jeg er trygg på mannen min sånn ellers men hadde aldri klart å sett han tenne på ei anna dame og pule henne framfor meg? Utroskap er forferdelig av to grunner. Tillitsbrudd og det faktum at han puler noen andre enn meg. Trekant er jo det samme minus tillitsbruddet. Det er helt utenkelig å finne på noe sånt. Så.. Hvordan klarer dere det?? jeg bare lurer siden jeg aldri noen gang kunne gjort det, så spennende å høre fra dere. ;)

Jeg skiller mellom sex og følelser. Sex kan være morsomt og når man slipper seg litt løs. Jeg tenner veldig på damer og ønsker derfor en trekant med en annen dame.

I vårt forhold er det en dyp tillit og man kjenner hverandre svært godt. Vi hadde ett løssluppent sexliv før vi ble sammen, så vi er like på dette området.

Anonym poster: ca097bf49787052e371dc1372b312c85

De fleste forhold går dårligere etter trekant. Vær 100 prosent sikker før dere gjør det. Bedre å ha det som fantasi. Vil dere virkelig risikere forholdet? Virkelig?

Anonym poster: 0488b3b3f26f5f18f7a400a121057598

Og jeg er singel og ønsker å være med et par i senga.

Lurer også på hvordan gå frem.

Anonym poster: d34506051691ad3ef9e782c27243315f

Er det da jeg skal skrive, pm sendt:p haha!

Nei, trekant kunne jeg aldri blitt med på. Da må jeg serriøst ha ny kropp først!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...