Gå til innhold

Er det flere som fortsatt er engstelige i cirka uke 18?

Anbefalte innlegg

Jeg er 18+3 uker i dag, men jeg er fortsatt livredd for at det skal gå galt. Tenker på MA hele tiden. Dette til tross for at jeg har fått flere ultralyd hos fastlegen (som er gynekolog). Skal på ordinær ultralyd førstkommende tirsdag. Håper jeg klarer å roe meg da. Dette blir mitt fjerde barn. Men har nok blitt mer engstelig pga et svangerskap utenfor livmor i år og et "blighted ovum" i 2008. Jeg har nesten ikke sagt til noen at jeg er gravid, fordi jeg er livredd for at det skal gå galt. Jeg klarer ikke å glede meg ordentlig ennå. Er det flere som har det slik?

Fortsetter under...

Har det nok ikke fult så ille, men klarer ikke slappe av helt ennå nei. Er 16 uker på vei, og krysser fingrene for at det går bra denne gangen. Mistet en gang i ma i uke 12 tidlig i år. Vi får holde moto oppe og ha trua :)

Har det sånn selv, eller denne uken hvor jeg har begynt å kjenne litt liv så roer jeg meg mer. Har hatt 3SA tidligere og har vel bitt litt "skada" av det. MEN, jeg gleder meg over barnet i magen og planlegger frem over osv. Prøver og ikke tillate meg selv disse negative tankene;) hihi..

Har ikke fortalt så mange det selv, men nå begynner det å bli ganske synlig da...;)

Hadde det til jeg var en ca 19 uker. Det hjalp å komme på ordinær ultralyd og at jordmor ikke så noe galt, også hjalp det enda mer når lillemann begynte å sparke hver dag.

Er fortsatt litt engstelig om han er litt rolig en dag, men det går som regel fort over når han setter igang igjen :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...