Gå til innhold

Til dere som ikke vil vite kjønnet...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hadde limefarget sparkebukse til førstemann, med hvit body, samt ei hvit kue. Fikk mye klær etterhvert. Dessuten lå vi 10 dager på sykehuset førvi fikk dra hjem, så da hadde vi fått en del. Brukte samme til nummer 2, samt hadde mye fine klær fra førstemann som var gutt. Nummer 2 som ble jente fikk bruke litt lyseblått i starten:-) Med 3.mann har vi ønske om å få vite kjønn om mulig. Hvis det ikke vises, så har vi både rosa og blått liggende :-)

Vi arvet en del så vi hadde litt av begge deler, men kjøpte helt enkelt og nøytrale farger; grønt, hvitt, rødt.... Kjøpte også en blågrå ull/silke bukse fra Nøstebarn om funket kjempefint selv om vi fikk jente:) Mye babytøy med forskjellige farger og mønstre også, så er en del å velge i selv om man vil unnga lyseblått og lyserosa!

Annonse

Aldri kjøpt noe særlig før babyene har kommet - bare basisplagg som bodyer og bukser med "sokker" - gjerne i hvitt eller grått. Så får man jo en del i gaver, og så kompletterer jeg med det vi måtte trenge, når den lille kommer.

Jeg kjøper nøytrale farger, og ønsker meg klær i barslgave. Nå har jeg my liggende etter sønnen jeg har ifra før, sålenge jeg klarer å holde meg unna innkjøp av klær så skal. Jeg ikke kjøpe inn noe før jeg ser hvilket kjønn det er

Jeg har kjøpt en to delt dress fra Name it som er kremhvit og brun, ei sparkebukse i olastoff, et par lilla sokker og en lys body med sau på.. Har ikke tenkt å kjøpe noe særlig mer, bortsett fra et par body og noen pysjer. Klær er det å få kjøpt 6 dager i uka så det bekymrer jeg meg ikke for! :) Og kjenner jeg familien rett så kommer det sikkert litt klær i gave ;)

Jeg liker hvitt i moderate mengder så har litt hvitt, grønt, lyseblå (favorittfargen min), mørk lilla, ett gult plagg og noe med striper/mønster i de fargene. Kjøper rødt / orange hvis jeg finner noe jeg liker. Masse å velge i :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...