Anonym bruker Skrevet 21. november 2012 #1 Skrevet 21. november 2012 I Rogaland. Fortest mulig...har søkt masse jobber, men ting tar tid og man blir jo ikke akkurat kontaktet dagen etter man har slengt inn søknad. Er veldig stresset, trenger penger. Har ikke utdannelse innen noe, men kunne tenke meg butikk, sentralbord eller kontor. Noen som vet om noe? Ser det ligger ute en del 50%, men jeg kan ikke binde meg til en 50% stilling, når det er 100% jeg trenger. Da blir det til at jeg slutter i stillingen med en gang jeg finner en 100%. Anonym poster: 2150dcb5e5a896cbd9eb7062644ff9d7
Gjest Mine ♥ ♥ ♥ Skrevet 21. november 2012 #2 Skrevet 21. november 2012 I Rogaland. Fortest mulig...har søkt masse jobber, men ting tar tid og man blir jo ikke akkurat kontaktet dagen etter man har slengt inn søknad. Er veldig stresset, trenger penger. Har ikke utdannelse innen noe, men kunne tenke meg butikk, sentralbord eller kontor. Noen som vet om noe? Ser det ligger ute en del 50%, men jeg kan ikke binde meg til en 50% stilling, når det er 100% jeg trenger. Da blir det til at jeg slutter i stillingen med en gang jeg finner en 100%. Anonym poster: 2150dcb5e5a896cbd9eb7062644ff9d7 Føler med deg, har det på samme måte selv. Er kjempe kjempe vanskelig å få en fot inn.. Og jeg har en bachelor i tillegg. Kontorjobber kan du dessverre bare slå fra deg, om du ikke kjenner noen da? De krever ofte en bachelor pluss arbeidserfaring bare ved å sitte i en skranke, eller være sekretær..
Anonym bruker Skrevet 21. november 2012 #3 Skrevet 21. november 2012 Kontorjobb uten utdanning tror jeg bare du kan glemme. Men har du vært rundt på kjøpesentrene og spurt etter julejobb da? Mange butikker, og da særlig gavebutikker som bokhandel, interiørbutikker o.l. som tar inn sesonghjelp til jul. Da jobber du i 3-4 uker med de enkleste jobbene i butikken, fylle på varer, slå på kassa, pakke inn varer e.l. Noen kjøpesentre ansetter ekstrahjelper til å stå på felles pakkedisker, rydding, ha juleverksted for barn o.l. også. Anonym poster: ed85549c48d5dfb266f9aaa692706ea0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå