Gå til innhold

Føler meg som eneste i verden som nærmer meg 40 og venter første barn til våren...

Kathrin_2012

Anbefalte innlegg

Da er det godt å se at det finnes en håndfull til her inne iallefall :-) Føler meg så ensom gravid egentlig, og inne på forumene ellers er det jo nesten bare jenter i starten av og midt i 20-årene.

Og de fleste i min krets ellers er jo ferdig med å få barn forlengst, og noen ønsker seg men kan ikke.

Fortsetter under...

Ja, det er jo naturlig at det er flest i den alderen der, for det er jo fra 'naturens side da man bør få barn' osv osv. Så det er jo ikke så rart. Men i tillegg er vel dem som er nesten halvparten så gamle som oss mer aktive på nett enn vår aldersgruppe også kanskje, så det blir kanskje derfor inntrykket av det blir ennå voldsommere.

Men godt å vite at det finnes flere på ens egen alder som fortsatt har fruktbarheten i behold :) Er jo så individuelt hvordan kroppene våre fungerer :) Har ikke nødvendigvis med alder å gjøre.

Annonse

Venter liten gutt.. da har vi ganske lik historie:) Jeg har to jenter fra tidligere. Ei på 13 og ei på 5. Nå venter jeg mitt 3. gull i juni. Foreløpig vet vi ikke om det blir jente eller gutt:)

.. selv er jeg 39, og får den lille to mnd. før jeg fyller 40 år.

.. og til Kathrin_2012.. jeg vet hva du mener. Synes også det er mange unge jeg ser går rundt og triller eller med store mager;) Nå er jeg så heldig at min venninne som er like gammel som meg venter sitt 3. gull snart også da.. men vi er nok ikke i flertall nei:D

Vel, vel.. koselig er det uansett. Og vi gleder oss like mye som første gangen:)

Jeg kan nok og kjenne på følelsen av å være litt ensom som "gammel gravid".De jeg er tante til begynner å få sine barn,og min eldste sønn er veldig klar.Så dette er jo litt rart;)De jeg kan prate med blir her på nettet. Heldigvis så er alle rundt meg veldig positive,og flinke til å komme med positive kommentarer.Og det gjør utrolig godt.

Iblant så forstår jeg nesten ikke helt hvordan dette har gått til.......og kan titte både lenge og vel på den flotte magen min ganske så forundret,hehe:-)

Jeg har nå en indre ro,og styrke som er større enn noen gang.Og tror at jeg kommer til å nyte dette ekstra pga alderen.Ingenting er lenger en selvfølge.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...