Gå til innhold

Verdens lykkligste i dag :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter første TESA-ICSI ved maigaard fertilitetsklinik i Danmark er jeg gravid etter å ha satt inn to egg.

I dag er jeg 7+2 og vi har vært på ultralyd og sett en liten!

Vi fikk til og med høre hjertelyden<3

Gynekologen fortalte også at det nå er 95%sjans for at dette skal gå bra :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ruger også på en Maigaard spire (rd9) :)

Gratulerer så masse med tipptopp resultat :) Må være lykken på jord å se hjerteslagene for første gang :)

Lykke til videre :)

Gjest Trulte med to små
Skrevet

Så fantastisk å høre hjertelyden da! Gratulerer så mye!! :)

Skrevet

Så fantastisk :)) gratulerer så mye!!

Skrevet

Etter første TESA-ICSI ved maigaard fertilitetsklinik i Danmark er jeg gravid etter å ha satt inn to egg.

Så godt å høre at det gikk bra! Har tenkt på dere i dag :) Så glade dere må være :) Herlig :D

Skrevet

Tusen takk :)

Ja, er helt utrolig!

Fikk også tilbud om å komme tilbake i romjulen når jeg er 12 uker for ny ultralyd, og om å ta den ordinære ultralyden i uke 18 der :)

Skrevet

GRATULERE;)

Stor lykke hver gang noen lykkes;)

Kos deg i graviditeten!!

Skrevet

Masse lykke til videre til alle sammen!

Skrevet

Gratulerer så mye! Så herlig!

Jeg selv har nok en gang fått mensen i dag på rd 12 etter de har satt inn 2 embryo på Maigaard. :( hvem som har tatt ut eggene dine? John Kirk?

Skrevet

Gratulerer så masse :)

Jeg har også begynt å blø i dag Begemotik på rd 12 etter innsett på maigaard 12.11. Var nok der samtidig vi da :)

John Kirk som tok ut på meg. Margrethe som satte inn.

På`n igjen med fryseegg for vår del. men venter nok til januar, selv om de sa at vi kunne starte i neste syklus. Tror det er lurt at livmoren får litt hvile jeg!

Skrevet

Vi hadde innsetting den 10.11. Nesten samtidig, ja. :) Vi har bestemt oss å vente litt også. Skal ringe inn mensen i Januar- Februar så skal dit igjen i Mars-April. Heldig dere med å ha fryseegg. De er ganske streng på egg kvalitet for å sette dem på frys. så det betyr dere har topp kvalitet egg på kjøla der. :) Vi skal ha fersk forsøk. Igjen.

Lykke til til oss alle! :)

Skrevet

Husker ikke hva hun het, var med en gjeng på 3 damer, Pia het hu ene hvertfall...

Skrevet

Gratulerer så mye:)
Skrevet

Åhh, nå ble jeg glad! Så heldig du er som har sett lille stjerne og hørt hjertelyden! Det er et mirakelt du er superheldig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...