Gå til innhold

Sophia,Mathias og ?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Takk for alle svar, blir ikke William eller Tobias, pappan vil helst ha Endrè og jeg Liam, så har tenkt litt på Liam Alexander og Endrè Alexander, så på SSB at det var 2 veldig vanlig navn, William og Tobias, så kanskje best og ta noen annet. og vi ville vel egentlig mest ha Liam og Endrè også.

Hvis det ikke blir Tobias eller William, så hadde jeg gått for Alexander av disse. Syns ikke Liam påsser med søsknenes navn, og Liker ikke Endré.

Men jeg ville skrevet det Aleksander. Syns det er unaturlig med x i navn på norske barn. Med mindre mannen din er engelsk e.l.?

Annonse

William er ca 5000, Tobias ca 7000 og Liam ca 1000,så er mange mindre Liam:). Alexander er mye finere med X synes vi:). Pappan er Svensk. Men som snartmamma2013 sier er det kanskje finest med Enkelt navn,når søskene har det :)

Endret av Stinaf84

Ja er flere William enn Liam,men William er 100 ganger penere enn Liam :). Men dere må jo velge selv,men siden du vil ha Liam og Samboeren din vil ha Endrè,hvorfor kan dere ikke ta Liam Endrè da? hvis dere skal ha dobbel navn,selvom jeg synes det er finere med enkelt navn siden søskene har det, og synes Liam Endrè passer bedre sammen,enn Liam Alexander eller Endrè Alexander.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...