Gå til innhold

Misfornøyd med hårfargen etter frisørbesøk!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hehehe... Har vært der i dag, ja:)

Hun mente at jeg ikke burde farge det mer, men bare legge i noen lyse striper. Jeg fortalte at jeg var spesielt misfornøyd med bunnen, men hun mente at det ville gå seg til etter en ukes tid på grunn av ettervekst :P

Hahaha... Disse stripene er i grunn ikke tynne i det hele tatt! Jeg er fremdeles ikke fornøyd, men har bestemt meg for å la håret være til utpå nyåret. Herregud altså. Still a ginger!! ;)

Skal legge ut bilde nå ;)

Skrevet

Synes du var kjempefin!!

Men ble litt lei meg av hele tråden. Begge barna mine har rødt hår og får litt følelsen av denne tråden at det er rene dødssynden med rødt hår....men min jente og gutt er nydelige med rødt hår, du var også fin!

Anonym poster: 804f0a2135ba4d37af7945fdbfc0da4e

Jeg elsker rødt hår! Men hadde frisøren gitt meg det, hadde jeg klagd som bare det.

Anonym poster: ff7b196bf96a1817aa435702a7c3c87f

Gjest Julia1984
Skrevet

Betalte ikke noe i dag?

Kan jeg spørre hvilken kjede dette er?

Gjest SprøstektLøk
Skrevet

Hehehe... Har vært der i dag, ja:)

Hun mente at jeg ikke burde farge det mer, men bare legge i noen lyse striper. Jeg fortalte at jeg var spesielt misfornøyd med bunnen, men hun mente at det ville gå seg til etter en ukes tid på grunn av ettervekst :P

Hahaha... Disse stripene er i grunn ikke tynne i det hele tatt! Jeg er fremdeles ikke fornøyd, men har bestemt meg for å la håret være til utpå nyåret. Herregud altså. Still a ginger!! ;)

Skal legge ut bilde nå ;)

TULLER DU??? Nei vet du hva. Hun ville ikke farge det men stripe det, som er mye mer skadelig for håret, det var greit liksom? Nei nå ble jeg skikkelig sur på dine vegne altså!!

Skrevet

Vil se bilde

Anonym poster: c74c398a2e2d0b5d009a57cfc915f1dc

Skrevet

Jeg kan jo legge til at frisøren selv virker storfornøyd med resultatet! Herregud.. hehe.. Hun synes jo bare at denne fargen er såååå fin på meg, og "du blir nok vant til den etterhvert". :P

hehehe... Må jo le av alt dette styret! Jeg betalte forresten rett over 600,- for stripene

Skrevet

Og ja.. Jeg vil helst ikke legge ut hvilken kjede det er snakk om ettersom dette er en lokal kjede ;) men hvis noen spør meg på melding kan jeg svare.

Gjest Julia1984
Skrevet

Betalte??? Herregud, jente!! Du burde ikke betalt en krone. Hvilken frisørkjede??

Gjest SprøstektLøk
Skrevet

Jeg kan jo legge til at frisøren selv virker storfornøyd med resultatet! Herregud.. hehe.. Hun synes jo bare at denne fargen er såååå fin på meg, og "du blir nok vant til den etterhvert". :P

hehehe... Må jo le av alt dette styret! Jeg betalte forresten rett over 600,- for stripene

Hehe, ja hun kunne jo ikke akkurat si noe annet ;) hadde du hatt en kaldere farge i bunnen hadde du følt deg såååå mye bedre!

Betalte du???? Seriøst???

Skrevet
Betalte??? Herregud, jente!! Du burde ikke betalt en krone. Hvilken frisørkjede??

Hehe, ja hun kunne jo ikke akkurat si noe annet ;) hadde du hatt en kaldere farge i bunnen hadde du følt deg såååå mye bedre! Betalte du???? Seriøst???

Jaaa... Jeg føler meg jo bare såå liten når jeg er hos frisøren for å motsi "hun som vet best"!! Uff...

Jeg er så svak! =)

Gjest SprøstektLøk
Skrevet

Hvorfor er det mer skadelig?

Bleking er mye hardere for håret, da fargen suges ut av håret, og samtidig suger ut fuktighet. En farge kan ihvertfall tilføre pleie og glans noe bleking ikke kan :)

Gjest SprøstektLøk
Skrevet

Hehe, ja hun kunne jo ikke akkurat si noe annet ;) hadde du hatt en kaldere farge i bunnen hadde du følt deg såååå mye bedre! Betalte du???? Seriøst???

Jaaa... Jeg føler meg jo bare såå liten når jeg er hos frisøren for å motsi "hun som vet best"!! Uff...

Jeg er så svak! =)

Jammen hun vet jo ikke best! Møkkakjerring :P hun altså ;)

Skrevet

Skjønner ikke alt oppstyret. Først et bilde av ei dame med en nokså blek hårfarge, og til sist et bilde av samme dame med noen nesten usynlige striper i håret.

For et oppstyr!

Kan bare vaske håret ofte med en shampo som ikke er "fargebevarende", så blekes fargen fort.

Fargen er ikke oppsiktsvekkende i det hele tatt i forhold til hva mange går rundt med nutildags.

Anonym poster: c52310e7cce2d41407f1f19fe52eee7b

Gjest Julia1984
Skrevet

Skjønner ikke alt oppstyret. Først et bilde av ei dame med en nokså blek hårfarge, og til sist et bilde av samme dame med noen nesten usynlige striper i håret.

For et oppstyr!

Kan bare vaske håret ofte med en shampo som ikke er "fargebevarende", så blekes fargen fort.

Fargen er ikke oppsiktsvekkende i det hele tatt i forhold til hva mange går rundt med nutildags.

Rull inn surpomp!! Hvorfor menge deg med oss når du ikke har no bedre å si?

Skrevet

For et oppstyr!

Hehe.. Fargen er ikke oppsiktsvekkende, nei. Men jeg forstår at du sikkert er en av de med knallfarger i håret?

For min del så handler det mest om hvordan jeg føler meg selv. Ikke om det finnes andre med "verre" hårfarger. Trodde det gikk frem ganske tydelig?

:)

Gjest SprøstektLøk
Skrevet

For et oppstyr!

Rull inn surpomp!! Hvorfor menge deg med oss når du ikke har no bedre å si?

Haha! Enig! Gidd du liksom. Fordi du ikke er noe nøye på håret så er andre det!

Skrevet

Syns fargen faktisk var knallfin jeg da :D

Anonym poster: 6ad75f215cfe103a73aa979305d26d92

Skrevet

Snakker dere om det samme håret enda?? Haha! :)

Skrevet

Synes det hjalp betraktelig med stripene!

Men blir likevel sint på dine vegne over at du 1) måtte betale!! og 2) har funnet en komplett idiotisk frisør :(

Skulle så gjerne vært med deg og kjefta for deg :D (Hormontroll, ja. Og liker ikke når søte snille mennesker blir overkjørt av teite mennesker...)

Satser på at denne frisøren holder til i nærheten av deg (og vi har vel stadfestet i en annen tråd at vi ikke akkurat er naboer?!) - vil ikke risikere å treffe på samme ubrukelige dama :P

Skrevet
Uff jeg får helt vondt av dette. For det første, så bør ikke håret ditt gå igjennom flere fargebehandlinger akkurat nå. Det må hviles og kures med protiner i 3-4 uker. Etter det bør de ta mange lyse striper, og korrigere hele håret med eks CT 9/16 med 1,9% i Wella. Høres ut som Wella farger og at de har prøvd seg på Illumina Colors som er de nye fargene til Wella. Det at håret ditt er brusete er pga skader i skjellaget. Fargen vil mest sannsynlig ikke holde og skli fort ut igjen. Du må ikke la de bruke noe under dypde 7, og 7/1 er en veldig kald farge og du vil bare oppleve deg litt mørkere og kaldere enn det du er nå. Hilsen ei som er frisør
Poenget er jo at hun skal bli kaldere da. Såpass rødt hår blir ikke for kaldt.
Jo det kan bli helt feil og "grønnaktig" hvis det brukes for kald farge.
Jada, men kan du jobben din så vet du at 7/1 ikke blir grønt i det røde håret der!

Hvis du leser det jeg skrev så sier jeg ikke at det blir grønt men at det vil oppleves mørkere og kaldere for den fargen er veldig kald og jo jeg kan jobben min.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...