stinen ♀ ♂ ♂ Skrevet 21. november 2012 Forfatter #51 Skrevet 21. november 2012 Jeg synes du var kjempefin, jeg!!! Tenk litt på hårets slitasje hvis du skal bleike/farge det ytterligere en gang. Nei, seriøst - du var fin! Slå deg til ro med dette, det er bare uvant. .....og så har du høstet litt erfaring til neste gang. Du kan trygt gå ut i den store verden med det nye håret. Anonym poster: 804f0a2135ba4d37af7945fdbfc0da4e hehe.. Jeg prøver å bli vant til det altså, men det er absolutt ikke fint. Kler tydeligvis ikke rødt noe særlig Men det med slitasje lurer jeg veldig på. Er det veldig skadelig for håret tror du?
Anonym bruker Skrevet 21. november 2012 #52 Skrevet 21. november 2012 Jeg synes du var kjempefin, jeg!!! Tenk litt på hårets slitasje hvis du skal bleike/farge det ytterligere en gang. Nei, seriøst - du var fin! Slå deg til ro med dette, det er bare uvant. .....og så har du høstet litt erfaring til neste gang. Du kan trygt gå ut i den store verden med det nye håret. Anonym poster: 804f0a2135ba4d37af7945fdbfc0da4e hehe.. Jeg prøver å bli vant til det altså, men det er absolutt ikke fint. Kler tydeligvis ikke rødt noe særlig Men det med slitasje lurer jeg veldig på. Er det veldig skadelig for håret tror du? Ja klart, derfor ville jeg latt håret få hvile seg litt nå. Husk at du tilfører håret masse kjemiske midler. Jeg snakker av erfaring. Har farget og stripet håret mitt jevnt og trutt i mange år. En gang sa frisøren min stopp, han rådet meg til å la håret gro ut først. Husk at selv om det er farge blekes det litt, særlig det røde. Jeg har alltid stripet håret i tre farger derav en av fargene er røde. Den røde fargen blir raskt borte... Anonym poster: 804f0a2135ba4d37af7945fdbfc0da4e
Gjest SprøstektLøk Skrevet 21. november 2012 #53 Skrevet 21. november 2012 Jeg synes du var kjempefin, jeg!!! Tenk litt på hårets slitasje hvis du skal bleike/farge det ytterligere en gang. Nei, seriøst - du var fin! Slå deg til ro med dette, det er bare uvant. .....og så har du høstet litt erfaring til neste gang. Du kan trygt gå ut i den store verden med det nye håret. Anonym poster: 804f0a2135ba4d37af7945fdbfc0da4e hehe.. Jeg prøver å bli vant til det altså, men det er absolutt ikke fint. Kler tydeligvis ikke rødt noe særlig Men det med slitasje lurer jeg veldig på. Er det veldig skadelig for håret tror du? Om du sjelden farger det og har et normalt hår så skal det tåle såpass
stinen ♀ ♂ ♂ Skrevet 21. november 2012 Forfatter #54 Skrevet 21. november 2012 Jeg synes du var kjempefin, jeg!!! Tenk litt på hårets slitasje hvis du skal bleike/farge det ytterligere en gang. Nei, seriøst - du var fin! Slå deg til ro med dette, det er bare uvant. .....og så har du høstet litt erfaring til neste gang. Du kan trygt gå ut i den store verden med det nye håret. Anonym poster: 804f0a2135ba4d37af7945fdbfc0da4e hehe.. Jeg prøver å bli vant til det altså, men det er absolutt ikke fint. Kler tydeligvis ikke rødt noe særlig Men det med slitasje lurer jeg veldig på. Er det veldig skadelig for håret tror du? Ja klart, derfor ville jeg latt håret få hvile seg litt nå. Husk at du tilfører håret masse kjemiske midler. Jeg snakker av erfaring. Har farget og stripet håret mitt jevnt og trutt i mange år. En gang sa frisøren min stopp, han rådet meg til å la håret gro ut først. Husk at selv om det er farge blekes det litt, særlig det røde. Jeg har alltid stripet håret i tre farger derav en av fargene er røde. Den røde fargen blir raskt borte... Anonym poster: 804f0a2135ba4d37af7945fdbfc0da4e Jeg har stort sett latt håret være som det er, og derfor tenkte jeg kanskje at det tålte en "trøkk" akkurat nå. hehe.. Jeg farget håret lilla med hjemmefarge da jeg var 12 år gammel, stripet det hos frisør da jeg var 15 og stripet det en gang hjemme da jeg var 22. For to år siden tok jeg en "straight and shine"-behandling, men utenom dette har håret mitt fått være i fred for kjemikalier. Tenkte derfor at det kanskje tålte litt bare denne ene gangen..? Synes det er kjedelig at jeg "bare må bli vant til det" når det er snakk om en ting jeg hadde gledet meg til å komme strålende fornøyd ut fra:/
stinen ♀ ♂ ♂ Skrevet 21. november 2012 Forfatter #55 Skrevet 21. november 2012 Jeg synes du var kjempefin, jeg!!! Tenk litt på hårets slitasje hvis du skal bleike/farge det ytterligere en gang. Nei, seriøst - du var fin! Slå deg til ro med dette, det er bare uvant. .....og så har du høstet litt erfaring til neste gang. Du kan trygt gå ut i den store verden med det nye håret. Anonym poster: 804f0a2135ba4d37af7945fdbfc0da4e hehe.. Jeg prøver å bli vant til det altså, men det er absolutt ikke fint. Kler tydeligvis ikke rødt noe særlig Men det med slitasje lurer jeg veldig på. Er det veldig skadelig for håret tror du? Ja klart, derfor ville jeg latt håret få hvile seg litt nå. Husk at du tilfører håret masse kjemiske midler. Jeg snakker av erfaring. Har farget og stripet håret mitt jevnt og trutt i mange år. En gang sa frisøren min stopp, han rådet meg til å la håret gro ut først. Husk at selv om det er farge blekes det litt, særlig det røde. Jeg har alltid stripet håret i tre farger derav en av fargene er røde. Den røde fargen blir raskt borte... Anonym poster: 804f0a2135ba4d37af7945fdbfc0da4e Jeg har stort sett latt håret være som det er, og derfor tenkte jeg kanskje at det tålte en "trøkk" akkurat nå. hehe.. Jeg farget håret lilla med hjemmefarge da jeg var 12 år gammel, stripet det hos frisør da jeg var 15 og stripet det en gang hjemme da jeg var 22. For to år siden tok jeg en "straight and shine"-behandling, men utenom dette har håret mitt fått være i fred for kjemikalier. Tenkte derfor at det kanskje tålte litt bare denne ene gangen..? Synes det er kjedelig at jeg "bare må bli vant til det" når det er snakk om en ting jeg hadde gledet meg til å komme strålende fornøyd ut fra:/ Ja... Og nå er jeg 29
Anonym bruker Skrevet 21. november 2012 #56 Skrevet 21. november 2012 Du er fin!!!!!! Men hjelper vel ikke hva jeg sier..... :-) Synes mannen din du er fin? Anonym poster: 804f0a2135ba4d37af7945fdbfc0da4e
Gjest SprøstektLøk Skrevet 21. november 2012 #57 Skrevet 21. november 2012 Jeg synes du var kjempefin, jeg!!! Tenk litt på hårets slitasje hvis du skal bleike/farge det ytterligere en gang. Nei, seriøst - du var fin! Slå deg til ro med dette, det er bare uvant. .....og så har du høstet litt erfaring til neste gang. Du kan trygt gå ut i den store verden med det nye håret. Anonym poster: 804f0a2135ba4d37af7945fdbfc0da4e hehe.. Jeg prøver å bli vant til det altså, men det er absolutt ikke fint. Kler tydeligvis ikke rødt noe særlig Men det med slitasje lurer jeg veldig på. Er det veldig skadelig for håret tror du? Ja klart, derfor ville jeg latt håret få hvile seg litt nå. Husk at du tilfører håret masse kjemiske midler. Jeg snakker av erfaring. Har farget og stripet håret mitt jevnt og trutt i mange år. En gang sa frisøren min stopp, han rådet meg til å la håret gro ut først. Husk at selv om det er farge blekes det litt, særlig det røde. Jeg har alltid stripet håret i tre farger derav en av fargene er røde. Den røde fargen blir raskt borte... Anonym poster: 804f0a2135ba4d37af7945fdbfc0da4e Jeg har stort sett latt håret være som det er, og derfor tenkte jeg kanskje at det tålte en "trøkk" akkurat nå. hehe.. Jeg farget håret lilla med hjemmefarge da jeg var 12 år gammel, stripet det hos frisør da jeg var 15 og stripet det en gang hjemme da jeg var 22. For to år siden tok jeg en "straight and shine"-behandling, men utenom dette har håret mitt fått være i fred for kjemikalier. Tenkte derfor at det kanskje tålte litt bare denne ene gangen..? Synes det er kjedelig at jeg "bare må bli vant til det" når det er snakk om en ting jeg hadde gledet meg til å komme strålende fornøyd ut fra:/ Jeg forstår det kjempe godt! Hår er viktig. Og når du har gledet deg til å bøi fresh, så er det skikkelig kjipt å få en så fullstendig bomfarge. Men du må stå på ditt i morgen, godt mulig frisøren annbefaler noe annet ( for å ta en "snarvei" så hun ikke taper for mye penger på deg).
stinen ♀ ♂ ♂ Skrevet 21. november 2012 Forfatter #58 Skrevet 21. november 2012 Du er fin!!!!!! Men hjelper vel ikke hva jeg sier..... :-) Synes mannen din du er fin? Anonym poster: 804f0a2135ba4d37af7945fdbfc0da4e Det hjelper jo litt at noen synes det er fint da Tror ikke mannen synes det er rålekkert akkurat. Men han er ikke den som er mest opptatt av hårfargen min tror jeg. Jeg har jo uttrykt ganske tydelig at jeg er misfornøyd, og da sier han at jeg bør prøve å fikse det. For min egen del:)
Gjest SprøstektLøk Skrevet 21. november 2012 #59 Skrevet 21. november 2012 Masse skrivefeil her ser jeg, sent på kveld
Anonym bruker Skrevet 21. november 2012 #60 Skrevet 21. november 2012 Hvor bor du? Hvilken frisør? Anonym poster: 804f0a2135ba4d37af7945fdbfc0da4e
stinen ♀ ♂ ♂ Skrevet 21. november 2012 Forfatter #61 Skrevet 21. november 2012 Jeg synes du var kjempefin, jeg!!! Tenk litt på hårets slitasje hvis du skal bleike/farge det ytterligere en gang. Nei, seriøst - du var fin! Slå deg til ro med dette, det er bare uvant. .....og så har du høstet litt erfaring til neste gang. Du kan trygt gå ut i den store verden med det nye håret. Anonym poster: 804f0a2135ba4d37af7945fdbfc0da4e hehe.. Jeg prøver å bli vant til det altså, men det er absolutt ikke fint. Kler tydeligvis ikke rødt noe særlig Men det med slitasje lurer jeg veldig på. Er det veldig skadelig for håret tror du? Ja klart, derfor ville jeg latt håret få hvile seg litt nå. Husk at du tilfører håret masse kjemiske midler. Jeg snakker av erfaring. Har farget og stripet håret mitt jevnt og trutt i mange år. En gang sa frisøren min stopp, han rådet meg til å la håret gro ut først. Husk at selv om det er farge blekes det litt, særlig det røde. Jeg har alltid stripet håret i tre farger derav en av fargene er røde. Den røde fargen blir raskt borte... Anonym poster: 804f0a2135ba4d37af7945fdbfc0da4e Jeg har stort sett latt håret være som det er, og derfor tenkte jeg kanskje at det tålte en "trøkk" akkurat nå. hehe.. Jeg farget håret lilla med hjemmefarge da jeg var 12 år gammel, stripet det hos frisør da jeg var 15 og stripet det en gang hjemme da jeg var 22. For to år siden tok jeg en "straight and shine"-behandling, men utenom dette har håret mitt fått være i fred for kjemikalier. Tenkte derfor at det kanskje tålte litt bare denne ene gangen..? Synes det er kjedelig at jeg "bare må bli vant til det" når det er snakk om en ting jeg hadde gledet meg til å komme strålende fornøyd ut fra:/ Jeg forstår det kjempe godt! Hår er viktig. Og når du har gledet deg til å bøi fresh, så er det skikkelig kjipt å få en så fullstendig bomfarge. Men du må stå på ditt i morgen, godt mulig frisøren annbefaler noe annet ( for å ta en "snarvei" så hun ikke taper for mye penger på deg). Ja, jeg mistenker at hun kanskje kan finne på å ta en bitteliten snarvei;) Hun er jo fantastisk hyggelig altså, men jeg ser jo nå at fargevalget hennes kun var for sin egen del. Siden hun gjerne ville prøve "den nye fargen" på ei som ikke hadde grått hår. Det var iallefall ikke fordi hun trodde at jeg kom til å kle denne fargen spesielt godt. Og i dag fønet hun det etter fargedemping-forsøket, og jeg har BRUSETE hår altså!! Men det var liksom ikke snakk om å rette det ut eller ta i noe for å legge ned kruset hehe.. Men.. Oppsummert så skal jeg be om: - Farge bunnen med 7/1 og/eller 6/1 - Stripe det med mange tynne striper
Anonym bruker Skrevet 21. november 2012 #62 Skrevet 21. november 2012 Stakkars deg....virkelig vært prøvekaninen til frisøren:-) Anonym poster: 804f0a2135ba4d37af7945fdbfc0da4e
Gjest SprøstektLøk Skrevet 21. november 2012 #63 Skrevet 21. november 2012 Jeg synes du var kjempefin, jeg!!! Tenk litt på hårets slitasje hvis du skal bleike/farge det ytterligere en gang. Nei, seriøst - du var fin! Slå deg til ro med dette, det er bare uvant. .....og så har du høstet litt erfaring til neste gang. Du kan trygt gå ut i den store verden med det nye håret. Anonym poster: 804f0a2135ba4d37af7945fdbfc0da4e hehe.. Jeg prøver å bli vant til det altså, men det er absolutt ikke fint. Kler tydeligvis ikke rødt noe særlig Men det med slitasje lurer jeg veldig på. Er det veldig skadelig for håret tror du? Ja klart, derfor ville jeg latt håret få hvile seg litt nå. Husk at du tilfører håret masse kjemiske midler. Jeg snakker av erfaring. Har farget og stripet håret mitt jevnt og trutt i mange år. En gang sa frisøren min stopp, han rådet meg til å la håret gro ut først. Husk at selv om det er farge blekes det litt, særlig det røde. Jeg har alltid stripet håret i tre farger derav en av fargene er røde. Den røde fargen blir raskt borte... Anonym poster: 804f0a2135ba4d37af7945fdbfc0da4e Jeg har stort sett latt håret være som det er, og derfor tenkte jeg kanskje at det tålte en "trøkk" akkurat nå. hehe.. Jeg farget håret lilla med hjemmefarge da jeg var 12 år gammel, stripet det hos frisør da jeg var 15 og stripet det en gang hjemme da jeg var 22. For to år siden tok jeg en "straight and shine"-behandling, men utenom dette har håret mitt fått være i fred for kjemikalier. Tenkte derfor at det kanskje tålte litt bare denne ene gangen..? Synes det er kjedelig at jeg "bare må bli vant til det" når det er snakk om en ting jeg hadde gledet meg til å komme strålende fornøyd ut fra:/ Jeg forstår det kjempe godt! Hår er viktig. Og når du har gledet deg til å bøi fresh, så er det skikkelig kjipt å få en så fullstendig bomfarge. Men du må stå på ditt i morgen, godt mulig frisøren annbefaler noe annet ( for å ta en "snarvei" så hun ikke taper for mye penger på deg). Ja, jeg mistenker at hun kanskje kan finne på å ta en bitteliten snarvei;) Hun er jo fantastisk hyggelig altså, men jeg ser jo nå at fargevalget hennes kun var for sin egen del. Siden hun gjerne ville prøve "den nye fargen" på ei som ikke hadde grått hår. Det var iallefall ikke fordi hun trodde at jeg kom til å kle denne fargen spesielt godt. Og i dag fønet hun det etter fargedemping-forsøket, og jeg har BRUSETE hår altså!! Men det var liksom ikke snakk om å rette det ut eller ta i noe for å legge ned kruset hehe.. Men.. Oppsummert så skal jeg be om: - Farge bunnen med 7/1 og/eller 6/1 - Stripe det med mange tynne striper Haha det er synd at det er sånn, er disse frisørene som ødelegger ryktet til oss andre som faktisk ser kunden og gjør det beste for at den skal bli fornøyd! Jepp, og evt et skyll utenpå stripene så de får en finere farge
Anonym bruker Skrevet 21. november 2012 #64 Skrevet 21. november 2012 Ta en test...hvis barna i bhg til sønn/datter ler og peker på seg....DA har du grunn til bekymring :-) Hvis ikke, du er fiiiiiin! Anonym poster: 804f0a2135ba4d37af7945fdbfc0da4e
stinen ♀ ♂ ♂ Skrevet 21. november 2012 Forfatter #65 Skrevet 21. november 2012 Stakkars deg....virkelig vært prøvekaninen til frisøren:-) Anonym poster: 804f0a2135ba4d37af7945fdbfc0da4e Ja, uff.. Hun er ganske ung, så hun vil vel lære mest mulig da? Men det går jo an å "spare" disse forsøkene til hårmodeller og slikt? Ikke bruke frisørtime-debutanter til dette. hehe
stinen ♀ ♂ ♂ Skrevet 21. november 2012 Forfatter #66 Skrevet 21. november 2012 Ta en test...hvis barna i bhg til sønn/datter ler og peker på seg....DA har du grunn til bekymring :-) Hvis ikke, du er fiiiiiin! Anonym poster: 804f0a2135ba4d37af7945fdbfc0da4e hehehe.. Jeg har allerede klart å rynke nesen på datteren min, som ikke synes det er noe fint:p haha..
Gjest SprøstektLøk Skrevet 21. november 2012 #67 Skrevet 21. november 2012 Stakkars deg....virkelig vært prøvekaninen til frisøren:-) Anonym poster: 804f0a2135ba4d37af7945fdbfc0da4e Ja, uff.. Hun er ganske ung, så hun vil vel lære mest mulig da? Men det går jo an å "spare" disse forsøkene til hårmodeller og slikt? Ikke bruke frisørtime-debutanter til dette. hehe Da må du ihvertfall stå på ditt!
stinen ♀ ♂ ♂ Skrevet 21. november 2012 Forfatter #68 Skrevet 21. november 2012 Haha det er synd at det er sånn, er disse frisørene som ødelegger ryktet til oss andre som faktisk ser kunden og gjør det beste for at den skal bli fornøyd! Jepp, og evt et skyll utenpå stripene så de får en finere farge Du har helt rett:D hehehe... Jeg blir jo litt skeptisk når jeg opplever sånt. Det irriterer meg litt at hun ikke "hjelper" meg når jeg spør om ting. Jeg må liksom fortelle henne hva jeg vil. Hadde håpet at hun hadde hatt noen begrunnede forslag. F.eks Du bør absolutt ikke ha kortere hår enn sånn og sånn pga ansiktsformen din, og hudfargen din gjør at du bør unngå sånn og sånn hårfarge. Dette vil du sannsynligvis kle pga ditten-datten osv, osv.. Kanskje jeg forventer for mye!!?
Gjest SprøstektLøk Skrevet 21. november 2012 #69 Skrevet 21. november 2012 Haha det er synd at det er sånn, er disse frisørene som ødelegger ryktet til oss andre som faktisk ser kunden og gjør det beste for at den skal bli fornøyd! Jepp, og evt et skyll utenpå stripene så de får en finere farge Du har helt rett:D hehehe... Jeg blir jo litt skeptisk når jeg opplever sånt. Det irriterer meg litt at hun ikke "hjelper" meg når jeg spør om ting. Jeg må liksom fortelle henne hva jeg vil. Hadde håpet at hun hadde hatt noen begrunnede forslag. F.eks Du bør absolutt ikke ha kortere hår enn sånn og sånn pga ansiktsformen din, og hudfargen din gjør at du bør unngå sånn og sånn hårfarge. Dette vil du sannsynligvis kle pga ditten-datten osv, osv.. Kanskje jeg forventer for mye!!? Ikke alle frisører ser sånt, noen tørr ikke å si ifra og noen trenger bare tid på seg til å lære å se slikt. Og noen må feile for å lære, bare synd det gikk utover deg Og jeg sier ikke at eldre frisører er best altså, de kan feile de også Håper virkelig du får et bedre resultat i morgen! Kjenner jeg har lyst hoppe inn i håret ditt å fikse på det selv
stinen ♀ ♂ ♂ Skrevet 21. november 2012 Forfatter #70 Skrevet 21. november 2012 Haha det er synd at det er sånn, er disse frisørene som ødelegger ryktet til oss andre som faktisk ser kunden og gjør det beste for at den skal bli fornøyd! Jepp, og evt et skyll utenpå stripene så de får en finere farge Du har helt rett:D hehehe... Jeg blir jo litt skeptisk når jeg opplever sånt. Det irriterer meg litt at hun ikke "hjelper" meg når jeg spør om ting. Jeg må liksom fortelle henne hva jeg vil. Hadde håpet at hun hadde hatt noen begrunnede forslag. F.eks Du bør absolutt ikke ha kortere hår enn sånn og sånn pga ansiktsformen din, og hudfargen din gjør at du bør unngå sånn og sånn hårfarge. Dette vil du sannsynligvis kle pga ditten-datten osv, osv.. Kanskje jeg forventer for mye!!? Ikke alle frisører ser sånt, noen tørr ikke å si ifra og noen trenger bare tid på seg til å lære å se slikt. Og noen må feile for å lære, bare synd det gikk utover deg Og jeg sier ikke at eldre frisører er best altså, de kan feile de også Håper virkelig du får et bedre resultat i morgen! Kjenner jeg har lyst hoppe inn i håret ditt å fikse på det selv Haha.. Det hadde vært helt fantastisk hvis du kunne gjort det. I ekte dib-ånd;) Jeg ser hva du mener. Men lærer dere ikke litt om ansiktsfasonger vs hårklipper også? Går det bare på hårtype (tykt/tynt, mye/lite, krøllete/rett, osv)?
Gjest SprøstektLøk Skrevet 22. november 2012 #71 Skrevet 22. november 2012 Haha det er synd at det er sånn, er disse frisørene som ødelegger ryktet til oss andre som faktisk ser kunden og gjør det beste for at den skal bli fornøyd! Jepp, og evt et skyll utenpå stripene så de får en finere farge Du har helt rett:D hehehe... Jeg blir jo litt skeptisk når jeg opplever sånt. Det irriterer meg litt at hun ikke "hjelper" meg når jeg spør om ting. Jeg må liksom fortelle henne hva jeg vil. Hadde håpet at hun hadde hatt noen begrunnede forslag. F.eks Du bør absolutt ikke ha kortere hår enn sånn og sånn pga ansiktsformen din, og hudfargen din gjør at du bør unngå sånn og sånn hårfarge. Dette vil du sannsynligvis kle pga ditten-datten osv, osv.. Kanskje jeg forventer for mye!!? Ikke alle frisører ser sånt, noen tørr ikke å si ifra og noen trenger bare tid på seg til å lære å se slikt. Og noen må feile for å lære, bare synd det gikk utover deg Og jeg sier ikke at eldre frisører er best altså, de kan feile de også Håper virkelig du får et bedre resultat i morgen! Kjenner jeg har lyst hoppe inn i håret ditt å fikse på det selv Haha.. Det hadde vært helt fantastisk hvis du kunne gjort det. I ekte dib-ånd;) Jeg ser hva du mener. Men lærer dere ikke litt om ansiktsfasonger vs hårklipper også? Går det bare på hårtype (tykt/tynt, mye/lite, krøllete/rett, osv)? Hehe Joda, selvfølgelig lærer vi det, det er jo ganske relevant å kunne. Men det tar tid å lære seg. En ting er å kunne det i teorien, en annen ting er å se det og gjøre det i praksis
stinen ♀ ♂ ♂ Skrevet 22. november 2012 Forfatter #72 Skrevet 22. november 2012 Hehe Joda, selvfølgelig lærer vi det, det er jo ganske relevant å kunne. Men det tar tid å lære seg. En ting er å kunne det i teorien, en annen ting er å se det og gjøre det i praksis Ja, selvfølgelig!Kanskje ikke lett å si ifra til ei som absolutt vil beholde hårlengden at det kaaaanskje hadde vært finere med kortere hår f.eks. hehe.. Jeg bare lurte på om det var med i pensum. Det er jo også veldig sjeldent at noen ser ut som om de er tatt rett ut fra læreboka også. Et ovalt ansikt er nok ikke alltid heeelt ovalt. Og en som er rundt i ansiktet trenger jo ikke å se ut som en perfekt sirkel akkurat;) hehe.. Og når man skal plusse på de ulike hårtypene så skjønner jeg godt at det blir vanskelig
Gjest SprøstektLøk Skrevet 22. november 2012 #73 Skrevet 22. november 2012 Hehe Joda, selvfølgelig lærer vi det, det er jo ganske relevant å kunne. Men det tar tid å lære seg. En ting er å kunne det i teorien, en annen ting er å se det og gjøre det i praksis Ja, selvfølgelig!Kanskje ikke lett å si ifra til ei som absolutt vil beholde hårlengden at det kaaaanskje hadde vært finere med kortere hår f.eks. hehe.. Jeg bare lurte på om det var med i pensum. Det er jo også veldig sjeldent at noen ser ut som om de er tatt rett ut fra læreboka også. Et ovalt ansikt er nok ikke alltid heeelt ovalt. Og en som er rundt i ansiktet trenger jo ikke å se ut som en perfekt sirkel akkurat;) hehe.. Og når man skal plusse på de ulike hårtypene så skjønner jeg godt at det blir vanskelig Helt riktig og noen kunder ( ganske mange faktisk ) tror de vet sitt eget beste, så da velger vi heller å gjøre som de sier istedenfor å tvinge på de en hårfrisyre de ikke kommer til å føle seg vel med. Ver ikke hvor mange eldre menn jeg har klippet som absolutt skal beholde hockey sveisen fra 80 tallet liksom.
stinen ♀ ♂ ♂ Skrevet 22. november 2012 Forfatter #74 Skrevet 22. november 2012 Hehe Joda, selvfølgelig lærer vi det, det er jo ganske relevant å kunne. Men det tar tid å lære seg. En ting er å kunne det i teorien, en annen ting er å se det og gjøre det i praksis Ja, selvfølgelig!Kanskje ikke lett å si ifra til ei som absolutt vil beholde hårlengden at det kaaaanskje hadde vært finere med kortere hår f.eks. hehe.. Jeg bare lurte på om det var med i pensum. Det er jo også veldig sjeldent at noen ser ut som om de er tatt rett ut fra læreboka også. Et ovalt ansikt er nok ikke alltid heeelt ovalt. Og en som er rundt i ansiktet trenger jo ikke å se ut som en perfekt sirkel akkurat;) hehe.. Og når man skal plusse på de ulike hårtypene så skjønner jeg godt at det blir vanskelig Helt riktig og noen kunder ( ganske mange faktisk ) tror de vet sitt eget beste, så da velger vi heller å gjøre som de sier istedenfor å tvinge på de en hårfrisyre de ikke kommer til å føle seg vel med. Ver ikke hvor mange eldre menn jeg har klippet som absolutt skal beholde hockey sveisen fra 80 tallet liksom. Haha.. Den er jo priceless da! Hockeysveis på aldrende menn. Sexy!!
Gjest SprøstektLøk Skrevet 22. november 2012 #75 Skrevet 22. november 2012 Hehe Joda, selvfølgelig lærer vi det, det er jo ganske relevant å kunne. Men det tar tid å lære seg. En ting er å kunne det i teorien, en annen ting er å se det og gjøre det i praksis Ja, selvfølgelig!Kanskje ikke lett å si ifra til ei som absolutt vil beholde hårlengden at det kaaaanskje hadde vært finere med kortere hår f.eks. hehe.. Jeg bare lurte på om det var med i pensum. Det er jo også veldig sjeldent at noen ser ut som om de er tatt rett ut fra læreboka også. Et ovalt ansikt er nok ikke alltid heeelt ovalt. Og en som er rundt i ansiktet trenger jo ikke å se ut som en perfekt sirkel akkurat;) hehe.. Og når man skal plusse på de ulike hårtypene så skjønner jeg godt at det blir vanskelig Helt riktig og noen kunder ( ganske mange faktisk ) tror de vet sitt eget beste, så da velger vi heller å gjøre som de sier istedenfor å tvinge på de en hårfrisyre de ikke kommer til å føle seg vel med. Ver ikke hvor mange eldre menn jeg har klippet som absolutt skal beholde hockey sveisen fra 80 tallet liksom. Haha.. Den er jo priceless da! Hockeysveis på aldrende menn. Sexy!! Ikke sant! Er da jeg håper og ber om at ingen spør ham hvor han klipper seg, kan jo umulig være bra reklame
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå