Gå til innhold

Men kjære vene, hvorfor har dere gjemt Forumknappen?

Anbefalte innlegg

Jeg fant den til slutt inni menyen der, men den var i grunn mye mer fornuftig å ha der dere nå har klistret reklame for Foreldre og barn.

Mobilversjonen that is.

Endret av Mor Løvehjerte

Fortsetter under...

Sitter og klør meg litt i hodet her - må innrømme at jeg ikke er helt sikker på hva dere mener. Vi har ihvertfall ikke med vilje gjemt unna noen knapper :)

Jeg fant den til slutt inni menyen der, men den var i grunn mye mer fornuftig å ha der dere nå har klistret reklame for Foreldre og barn.

Tenker du på at det står Foreldre & Barn over logoen til Din baby? Det gjør det også alle andre steder der vi bruker logoen til Din baby eller Barn i magen (web og mobil) - ettersom Foreldre & Barn er merkevaren vi bruker på det aller meste av familierelatert stoff her på Klikk.no.

Endringen vi gjorde i går var å legge inn logoen til Din Baby - vi hadde ingen logo tidligere. Men kan heller ikke huske at det lå noen knapp der?

Logoen til Din Baby er klikkbar og fører tilbake til forsiden (sånn det også funker på de fleste websider).

Hahaha!! Nå vet jeg ikke om jeg skal le eller grine! 8-)

Foreslår at vi ler - det er mye morsommere ;)

Annonse

Jeg slet med å komme til oversikten over alle formene når man er inne i en tråd eller på et forum. at man da må trykke på logoene deres var ikke helt logisk. men er vel der knappen "forum" eller tilsvarende lå før. nå må man trykke på logoene deres. hvertfall fra mobilen

stårma forklarer det riktig. Man mangler mulighet å få opp lista over alle forumene, når man er inne på et innlegg. Eller man kan trykke på logoen som du sier. Tidligere sto det "Forum" der logoen er plassert nå (fra i går).

Endret av Mor Løvehjerte

Knappen som kommer øverst til venstre når man er inne på en tråd leder til oversiktssiden for akkurat det forumet (for eksempel anonymforum). Hvis man er inne på oversiktssiden for Anonym-forumet (der man ser alle trådene), går knappen tilbake til en oversikt over alle forumene i samme gruppe (Fellesforum, Bli Gravid, Helse, Familieliv etc.). Vi har ikke endret på hvordan den knappen fungerer - den er akkurat som før.

Hvis du vil til oversiktssiden for alle forumene, klikker du bare på Barn i magen- eller Din Baby-logoen øverst. Dette fungerer også slik som før, bare at det nå ligger en logo der istedet for tekst.

Jeg hadde ikke skjønt det, hvis jeg ikke ble forklart det i hvert fall. Kunne ligget mye annet rart bak den logoen enn akkurat en oversikt over alle forum. Men beat it, nå vet et par av oss i hvert fall det :-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...