Gå til innhold

Noen som har fått vite kjønn i uke 13?

Anbefalte innlegg

Jeg skal på ultralyd på torsdag, da er jeg 13+2, noen som har fått vite kjønnet så tidlig? Vi skal jo dit fordi det er tvillinger, men hadde jo vært gøy om de så kjønnene (om jeg blir enig med meg selv om jeg vil vite :-) ).

Fortsetter under...

Jeg var på tidlig ultralyd da jeg var 13 uker, og han var 95 prosent sikker på at det var gutt. På ordinær ultralyd var jordmor helt sikker på at det er gutt, men han er ikke født ennå så jeg bare går ut i fra at de har rett. :)

Annonse

Da jeg var på ultralyd i uke 12 og i uke 15 så kunne han ikke se det. Var ikke mulig. :) Hadde nok uansett tatt det med en klype salt om jeg hadde fått vite det så tidlig. :)

Masse lykke til på ultralyden på torsdag da :)

Ja, det er nok lettere å avgjøre om man ser en liten tiss, enn om man ikke ser noe tydelig. Jentene kan vel også være litt hoven og større enn når de er eldre :)

Får håpe du får se på UL da, er det lenge til? :)

Jeg fikk ikke vite kjønn, men det gjør ingen verdens ting :-) Fikk se barna som er gått fra å se ut som små bønner til å bli bittesmå mennesker ♥ Og de hoppet og vinka og er helt sprell levende og har det fint :-)

Annonse

Var på 3D ultralyd på privatklinikk i Høvik (Bærum) i uke 14+0 og så veldig tydelig at det var en gutt! Gynekologen vi hadde sa at UL-apparatene på hennes andre privatklinikk ikke var i stand til å se kjønnet såpass tidlig, så det kommer helt an på ultralydmaskinens alder og kvalitet. Samt gynekologens villighet til å se etter kjønnet selvfølgelig :) Men må jo stemme i med Bellabellabella og Lykkeligmed2, kjønnet er fullstendig likegyldig. Det å se et normalt og friskt lite foster er det som gir lykke <3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...